552 :wink:
[O1] nie pali 1,9 TDI
Zwiń
X
-
[O1] nie pali 1,9 TDI
Witam mam taki problem - było uderzenie w miskę olejową podczas jazdy (podbiło jakiś śmieć na drodze który wypadł z pod tira ) dziura boczna w misce olejowej jechałem ( bo nie wiedziałem co się stało ) i zapaliła mi się kontrolka oleju szybko zjechałem i zgasiłem silnik . Po wymianie miski nie mogę jej zapalić ( cały czas mruga kontrolka świec żarowych silnik kręci zaskakuje i gaśnie )... myślałem że zabity filtr paliwa _-wymieniłem i dalej to samo .. czy ktoś wie jaka może być przyczyna - Piotr ( jestem nowy to mój 1 problem - pozdrawiam)
-
-
a na krótko pali czy nie?? Ja miałem tak, że na starterze paliła a z kluczyka nie chciała. Bak błędów na Vagu. Przyczyną była obluzowana piasta na pompie paliwa co spowodowało przestawienie się pompy paliwa a to oznaczało, że rozrusznik kręcił ale odpalić nie chciało. Spróbuj starter podać i zobacz czy zapali, albo spróbuj odpalić na pych (jak masz rozrząd dobrze ustawiony to nie powinno być problemu). Jak przy starterze odpali a na pych nie to znaczy, że kłopot z pompą albo z wtryskami. Myślę, że masz zapowietrzony układ paliwowy: pompę lub wtryski.
Komentarz
-
-
Starter, odpalanie na pych. Ludzie. To nie jest Żuk zeby takie rzeczy robic.
Poza tym cos tu sie nie zgadza. Podajesz kod 0726 a to kod 4 cyfrowy dla opla a nie skody...
Dla skody blad 00726 oznacza Przełącznik otworu went. lewo centralnej stopy – F187
Zamieszczone przez mnichu33mnichu33, w opisie masz 01 1,9 TDi temat podajesz do 02 i do tego jeszcze 1,8 Tdi........popoprawiaj toVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bradleyStarter, odpalanie na pych. Ludzie. To nie jest Żuk zeby takie rzeczy robic.
Komentarz
-
-
Gdzies po necie byl taki temat, jak to gosc oddal Focusa TDCI na wymiane filtra paliwa do salonu Citroena albo cos takiego. Prozaiczna czynnosc przerodzila sie w walke o naprawe auta, a dokladnie silnika. Chlopaki zmienili filtr, albo nie chcialo zapalic, to podlali mu samostartu i silnik zamiast powietrza dostal duza dawke specyfiku co zaowocowalo powyginaniem korb w silniku :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bradleyStarter, odpalanie na pych. Ludzie. To nie jest Żuk zeby takie rzeczy robic.
Poza tym cos tu sie nie zgadza. Podajesz kod 0726 a to kod 4 cyfrowy dla opla a nie skody...
Dla skody blad 00726 oznacza Przełącznik otworu went. lewo centralnej stopy – F187
Zamieszczone przez mnichu33mnichu33, w opisie masz 01 1,9 TDi temat podajesz do 02 i do tego jeszcze 1,8 Tdi........popoprawiaj to
i co podałem mu samostartu zagadał na chwile i zgasł - czy to że koleś jechał przez chwilkę bez oleju mogło coś zablokować w kompie ?
Komentarz
-
-
tak masz racje kod jest z programu scanmaster ale jak vag był podłączony kolesia to też wskazywał na czujnik - czujnik podłączony nawet przełożony z innego samochodu i dalej nie pali
Komentarz
-
-
VW z takim bledem widzi cos takiego:
00543 P0726 Obwód wejściowy prędkości silnika – górny limit RPM przekroczony
Ten blad nie daje sie skasowac??
Komentarz
-
-
mnichu33, blad P0726 wg SAE to jest zupelnie co innego niz blad 0726 dla opla i zupelnie co innego od bledu 00726 wg VAG. Opisujesz problem lakonicznie, potem wychodza nieporozumienia.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Possible Causes:
* Cable Interruption between the engine and control device automatic tank
* Wrong or faulty engine controller automatic tank
* Cables and plug connections on the basis of current loopschema
* Values Block read
* Transmission Line Device check / replace
Possible solutions:
* Engine Speed Sensor (G28) defective
* Wrong or faulty engine controller automatic tank
* Transmission Line Device check / replaceVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bradleyhttp://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-17110.html
Possible Causes:
* Cable Interruption between the engine and control device automatic tank
* Wrong or faulty engine controller automatic tank
* Cables and plug connections on the basis of current loopschema
* Values Block read
* Transmission Line Device check / replace
Possible solutions:
* Engine Speed Sensor (G28) defective
* Wrong or faulty engine controller automatic tank
* Transmission Line Device check / replacei jeszcze jedno czy jest tu odłączenie paliwa przy stłuczce ( czujnik uderzeniowy czy coś takiego ) możę przy tym uderzeniu w miske coś się rozłączyło
[ Dodano: Wto 10 Mar, 09 16:15 ]
i ok już śmiga usterka zrobiona i naprawdę trzeba się nagimnastykować
Komentarz
-
Komentarz