[O1] nie pali 1,9 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zuberek
    Classic
    • 2010
    • 33

    [O1] nie pali 1,9 TDI

    552 :wink:
    TDi Rules
  • mnichu33
    Classic
    • 2009
    • 8

    #2
    [O1] nie pali 1,9 TDI

    Witam mam taki problem - było uderzenie w miskę olejową podczas jazdy (podbiło jakiś śmieć na drodze który wypadł z pod tira ) dziura boczna w misce olejowej jechałem ( bo nie wiedziałem co się stało ) i zapaliła mi się kontrolka oleju szybko zjechałem i zgasiłem silnik . Po wymianie miski nie mogę jej zapalić ( cały czas mruga kontrolka świec żarowych silnik kręci zaskakuje i gaśnie )... myślałem że zabity filtr paliwa _-wymieniłem i dalej to samo .. czy ktoś wie jaka może być przyczyna - Piotr ( jestem nowy to mój 1 problem - pozdrawiam)

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8162
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      mnichu33, w opisie masz 01 1,9 TDi temat podajesz do 02 i do tego jeszcze 1,8 Tdi........popoprawiaj to
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratoRS
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Trzeba podlaczyc pod VAG-a i zobaczyc. Nie miales wyjmowanego licznika w miedzyczasie, albo jakies wyjete bezpieczniki. Kontrolka swiec moze migac z kilkunastu powodow.


        Jak zapali i zgasnie to zaswieca sie taki klucz na desce??
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • mnichu33
          Classic
          • 2009
          • 8

          #5
          tak klucz z samochodem a kod to jest taki 0726 Uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika / przekładni .... co z tym zrobić no i może schemat gdzie jest ten czujnik - dzięki pozdrawiam

          Komentarz

          • Deco
            Rider
            • 2008
            • 612

            #6
            jak klucz z samochodem to raczej nie świece żarowe tylko IMMO

            Komentarz

            • mnichu33
              Classic
              • 2009
              • 8

              #7
              no ale ten klucz po chwili gaśnie - tylko miga spiralka od świec - jak wypnę kostkę od czujnika obrotów to wszystko gaśnie ... czy to wskazuje na czujnik ?

              Komentarz

              • Deco
                Rider
                • 2008
                • 612

                #8
                a na krótko pali czy nie?? Ja miałem tak, że na starterze paliła a z kluczyka nie chciała. Bak błędów na Vagu. Przyczyną była obluzowana piasta na pompie paliwa co spowodowało przestawienie się pompy paliwa a to oznaczało, że rozrusznik kręcił ale odpalić nie chciało. Spróbuj starter podać i zobacz czy zapali, albo spróbuj odpalić na pych (jak masz rozrząd dobrze ustawiony to nie powinno być problemu). Jak przy starterze odpali a na pych nie to znaczy, że kłopot z pompą albo z wtryskami. Myślę, że masz zapowietrzony układ paliwowy: pompę lub wtryski.

                Komentarz

                • mnichu33
                  Classic
                  • 2009
                  • 8

                  #9
                  Deco - robi tak wrum i gaśnie i znowu kod 0726 ... starter podać do filtra przed przepływomierzem czy za nim ... i czy nie zaszkodzi

                  Komentarz

                  • bradley
                    L&K
                    • 2008
                    • 1465

                    #10
                    Starter, odpalanie na pych. Ludzie. To nie jest Żuk zeby takie rzeczy robic.
                    Poza tym cos tu sie nie zgadza. Podajesz kod 0726 a to kod 4 cyfrowy dla opla a nie skody...
                    Dla skody blad 00726 oznacza Przełącznik otworu went. lewo centralnej stopy – F187

                    Zamieszczone przez mnichu33
                    mnichu33, w opisie masz 01 1,9 TDi temat podajesz do 02 i do tego jeszcze 1,8 Tdi........popoprawiaj to
                    Zgodnie z ta wypowiedzia zdecyduj sie w koncu jaki masz samochod i z jakim silnikiem.
                    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                    Komentarz

                    • Deco
                      Rider
                      • 2008
                      • 612

                      #11
                      Zamieszczone przez bradley
                      Starter, odpalanie na pych. Ludzie. To nie jest Żuk zeby takie rzeczy robic.
                      Teoria swoje, praktyka swoje. Nie wiem czemu http://allegro.pl/item561261067_nz_s...ray_300ml.html takie coś miałoby zaszkodzić.

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratoRS
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        Gdzies po necie byl taki temat, jak to gosc oddal Focusa TDCI na wymiane filtra paliwa do salonu Citroena albo cos takiego. Prozaiczna czynnosc przerodzila sie w walke o naprawe auta, a dokladnie silnika. Chlopaki zmienili filtr, albo nie chcialo zapalic, to podlali mu samostartu i silnik zamiast powietrza dostal duza dawke specyfiku co zaowocowalo powyginaniem korb w silniku :twisted:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • mnichu33
                          Classic
                          • 2009
                          • 8

                          #13
                          Zamieszczone przez bradley
                          Starter, odpalanie na pych. Ludzie. To nie jest Żuk zeby takie rzeczy robic.
                          Poza tym cos tu sie nie zgadza. Podajesz kod 0726 a to kod 4 cyfrowy dla opla a nie skody...
                          Dla skody blad 00726 oznacza Przełącznik otworu went. lewo centralnej stopy – F187

                          Zamieszczone przez mnichu33
                          mnichu33, w opisie masz 01 1,9 TDi temat podajesz do 02 i do tego jeszcze 1,8 Tdi........popoprawiaj to
                          Zgodnie z ta wypowiedzia zdecyduj sie w koncu jaki masz samochod i z jakim silnikiem.
                          taki mi kod wyskoczył i w kodach obd2 wszędzie pisze to samo ...

                          i co podałem mu samostartu zagadał na chwile i zgasł - czy to że koleś jechał przez chwilkę bez oleju mogło coś zablokować w kompie ?

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratoRS
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            Chodzi o to, ze bledy masz z jakies skanera, jak nikt nie ma dokumentacji do takiej to nie powie w czym rzecz.

                            Czujnik obrotu walu jest podlaczony, bo cos mi sie zdaje, ze nie wszystko zostalo podlaczone to tej naprawie.


                            Kod z takim bledem i opisem wyskakuje na google jako blad w Lancii
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • mnichu33
                              Classic
                              • 2009
                              • 8

                              #15
                              tak masz racje kod jest z programu scanmaster ale jak vag był podłączony kolesia to też wskazywał na czujnik - czujnik podłączony nawet przełożony z innego samochodu i dalej nie pali
                              Idealny dla Ciebie Warsztat samochodowy Poznaj nasze usługi Oferujemy klientom indywidualnym oraz biznesowym usługi z zakresu: Konwersja aut z USA Mechanika samochodowa Elektromechanika Diagnostyka Automatyczne skrzynie biegów FAP/DPF Wulkanizacja Sprzedaż części Galeria zdjęć

                              Komentarz

                              • Maicroft
                                Moderator
                                S_OCP MemberModeratoRS
                                • 2004
                                • 25757
                                • Audi

                                #16
                                VW z takim bledem widzi cos takiego:

                                00543 P0726 Obwód wejściowy prędkości silnika – górny limit RPM przekroczony

                                beschrijving, uitleg, handleiding, tips, trics, truucs voor vag-com vcds voor vag auto's


                                beschrijving, uitleg, handleiding, tips, trics, truucs voor vag-com voor vag auto's



                                Ten blad nie daje sie skasowac??
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz

                                • rafalis222
                                  Ambiente
                                  • 2009
                                  • 160

                                  #17
                                  Samochodów z silnikiem diesla wogóle samochodów które w rozrzadzie maja paski nie zaciąga sie i nie pali na pych , 20 razy sie uda a 21 moze okazac sie kosztowny .

                                  Komentarz

                                  • bradley
                                    L&K
                                    • 2008
                                    • 1465

                                    #18
                                    mnichu33, blad P0726 wg SAE to jest zupelnie co innego niz blad 0726 dla opla i zupelnie co innego od bledu 00726 wg VAG. Opisujesz problem lakonicznie, potem wychodza nieporozumienia.
                                    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                    Komentarz

                                    • mnichu33
                                      Classic
                                      • 2009
                                      • 8

                                      #19
                                      kasuje się ale przy próbie odpalenia występuje na nowo - to skoro wiadomo już jaki błąd to bradley może coś poradzisz

                                      Komentarz

                                      • bradley
                                        L&K
                                        • 2008
                                        • 1465

                                        #20
                                        beschrijving, uitleg, handleiding, tips, trics, truucs voor vag-com voor vag auto's



                                        Possible Causes:
                                        * Cable Interruption between the engine and control device automatic tank
                                        * Wrong or faulty engine controller automatic tank



                                        * Cables and plug connections on the basis of current loopschema
                                        * Values Block read
                                        * Transmission Line Device check / replace

                                        Possible solutions:

                                        * Engine Speed Sensor (G28) defective
                                        * Wrong or faulty engine controller automatic tank



                                        * Transmission Line Device check / replace
                                        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                        Komentarz

                                        • mnichu33
                                          Classic
                                          • 2009
                                          • 8

                                          #21
                                          Zamieszczone przez bradley
                                          http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-17110.html


                                          Possible Causes:
                                          * Cable Interruption between the engine and control device automatic tank
                                          * Wrong or faulty engine controller automatic tank



                                          * Cables and plug connections on the basis of current loopschema
                                          * Values Block read
                                          * Transmission Line Device check / replace

                                          Possible solutions:



                                          * Engine Speed Sensor (G28) defective
                                          * Wrong or faulty engine controller automatic tank


                                          * Transmission Line Device check / replace
                                          dzięki ale może tak po polsku jeśli można ... i jeszcze jedno czy jest tu odłączenie paliwa przy stłuczce ( czujnik uderzeniowy czy coś takiego ) możę przy tym uderzeniu w miske coś się rozłączyło

                                          [ Dodano: Wto 10 Mar, 09 16:15 ]
                                          i ok już śmiga usterka zrobiona i naprawdę trzeba się nagimnastykować

                                          Komentarz

                                          Pracuję...