Problem z cisnieniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • raf1
    Classic
    • 2008
    • 16

    Problem z cisnieniem

    Big, Bo szkoda, to kawał chłopa, jest nawet większy ode mnie to się boją podskoczyć :diabelski_usmiech
  • jeffer
    Classic
    • 2007
    • 31

    #2
    Problem z cisnieniem

    Witam

    Mam octavie 1.9 TDI 110 km 2002r. AHF
    Od niedawna wystepuje u mnie blad nadmiernego cisnienia i silnik przechodzi w tryb awaryjny (muli). Jak dodam mu gaz do 3-4 tys. i puszcze to slychac takie "kchuuł". Bylem u mechanika ktory sprawdzal mi po kolei zaczynajac od turbiny po kolektor ssacy i nie znalazl niestety przyczyny. Sama turbina jest ok bo świszczy jak nowa filtr powietrza ok... a ten dźwiek wydaje sie jak by cos wpadalo w rezonans. Nie wiem co robic bo kazdy mowi co innego jedni ze turbina padla, ale dziala i do tego dosc ladnie pracuje. Czy ma ktos z was jakis pomysl co moze powodowac taki dźwiek , wlaczanie sie trybu awaryjnego silnika i ogolny spadek mocy nawet gdy awaryjny sie jeszcze nie wlaczy. Im wyzsze obroty tym slabiej idzie a powinno byc odwrotnie. Spotkał sie ktos z czyms takim ?

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Zamieszczone przez jeffer
      Spotkał sie ktos z czyms takim ?
      Nie.

      Jestes na forum dosyc długo wiec wpisz notlauf w wyszukiwarke na forum i poczytaj.
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • jeffer
        Classic
        • 2007
        • 31

        #4
        taa... tylko wlasnie nie wiem skad bierze sie ten tryb awaryjny w moim przypadku a nie zauwazylem zeby ktos mial problem taki jak ja. nie wiem co go powoduje i skad ten dźwiek

        Komentarz

        • DGW
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 2330

          #5
          Może ten dźwięk to wołanie turbiny o pomoc :twisted:
          Czy mechanik posługuje się urządzeniem typu VAG?
          Świszczenie turbiny na pewno nie świadczy o tym że jest sprawna.
          Wrzuć jakieś logi bo przecież jeśli mechanik stwierdził że turbina jest sprawna to logi zrobił
          Albo od razu podjedź do Roberta (Rob555) lub Zoltara i będziesz wiedział co dolega Twojemu autu. Daleko nie masz
          A w szukajkę wpisz : notlauf, przeładowanie itp.
          NFPNorth-West
          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
          WARSZTAT www.dsize.pl
          ->
          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

          Komentarz

          • jeffer
            Classic
            • 2007
            • 31

            #6
            Po wielu konsultacjach wychodzi na to ze mam zapieczone kierownice w turbo tylko zastanawia mnie czy od tego moze byc nadmierne cisnienie w ukladzie oraz ten dziwny dziek ktory towarzyszy spadajacym obrotom gdy dodam gaz do ponad 3k... myslicie ze to od tego? Bo ja w sumie za dobrze sie na tym nie znam i nie wiem nawet za co odpowiadaja te kierownice i jak to wogole dziala ;/

            [ Dodano: Sro 11 Mar, 09 10:47 ]
            Mam jeszcze jedno pytanie.. Czy oplaca sie czyscic ta turbine czy lepiej kupic nowa? Jaka jest zywotnosc takiej po czyszczeniu kierownic? I jak lepiej nowa to jaka jest roznica bo widzialem na allegro takie za 5200 za kolo 3000 i za 1500.. To jest inna firma? Drozsza - lepsza? Prosilbym o rade

            Komentarz

            • wocek
              Rider
              • 2006
              • 342
              • Audi

              #7
              Zamieszczone przez jeffer
              zapieczone kierownice w turbo tylko zastanawia mnie czy od tego moze byc nadmierne cisnienie
              Tak
              Zamieszczone przez jeffer
              Czy oplaca sie czyscic ta turbine czy lepiej kupic nowa? Jaka jest zywotnosc takiej po czyszczeniu kierownic?
              Zdecydowaniwe czyszczenie u dobrego mechaniora koszt ok 500zł, dużo taniej niż nówka o której piszesz a napewno jeszcze sporo kkm zrobisz
              wocek

              Komentarz

              Pracuję...