Big, Bo szkoda, to kawał chłopa, jest nawet większy ode mnie to się boją podskoczyć :diabelski_usmiech
Problem z cisnieniem
Zwiń
X
-
Problem z cisnieniem
Witam
Mam octavie 1.9 TDI 110 km 2002r. AHF
Od niedawna wystepuje u mnie blad nadmiernego cisnienia i silnik przechodzi w tryb awaryjny (muli). Jak dodam mu gaz do 3-4 tys. i puszcze to slychac takie "kchuuł". Bylem u mechanika ktory sprawdzal mi po kolei zaczynajac od turbiny po kolektor ssacy i nie znalazl niestety przyczyny. Sama turbina jest ok bo świszczy jak nowa filtr powietrza ok... a ten dźwiek wydaje sie jak by cos wpadalo w rezonans. Nie wiem co robic bo kazdy mowi co innego jedni ze turbina padla, ale dziala i do tego dosc ladnie pracuje. Czy ma ktos z was jakis pomysl co moze powodowac taki dźwiek , wlaczanie sie trybu awaryjnego silnika i ogolny spadek mocy nawet gdy awaryjny sie jeszcze nie wlaczy. Im wyzsze obroty tym slabiej idzie a powinno byc odwrotnie. Spotkał sie ktos z czyms takim ?
-
-
Może ten dźwięk to wołanie turbiny o pomoc :twisted:
Czy mechanik posługuje się urządzeniem typu VAG?
Świszczenie turbiny na pewno nie świadczy o tym że jest sprawna.
Wrzuć jakieś logi bo przecież jeśli mechanik stwierdził że turbina jest sprawna to logi zrobił
Albo od razu podjedź do Roberta (Rob555) lub Zoltara i będziesz wiedział co dolega Twojemu autu. Daleko nie masz
A w szukajkę wpisz : notlauf, przeładowanie itp.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Po wielu konsultacjach wychodzi na to ze mam zapieczone kierownice w turbo tylko zastanawia mnie czy od tego moze byc nadmierne cisnienie w ukladzie oraz ten dziwny dziek ktory towarzyszy spadajacym obrotom gdy dodam gaz do ponad 3k... myslicie ze to od tego? Bo ja w sumie za dobrze sie na tym nie znam i nie wiem nawet za co odpowiadaja te kierownice i jak to wogole dziala ;/
[ Dodano: Sro 11 Mar, 09 10:47 ]
Mam jeszcze jedno pytanie.. Czy oplaca sie czyscic ta turbine czy lepiej kupic nowa? Jaka jest zywotnosc takiej po czyszczeniu kierownic? I jak lepiej nowa to jaka jest roznica bo widzialem na allegro takie za 5200 za kolo 3000 i za 1500.. To jest inna firma? Drozsza - lepsza? Prosilbym o rade
Komentarz
-
-
TakZamieszczone przez jefferzapieczone kierownice w turbo tylko zastanawia mnie czy od tego moze byc nadmierne cisnienie
Zdecydowaniwe czyszczenie u dobrego mechaniora koszt ok 500zł, dużo taniej niż nówka o której piszesz a napewno jeszcze sporo kkm zrobiszZamieszczone przez jefferCzy oplaca sie czyscic ta turbine czy lepiej kupic nowa? Jaka jest zywotnosc takiej po czyszczeniu kierownic?wocek
Komentarz
-


Komentarz