Big, Bo szkoda, to kawał chłopa, jest nawet większy ode mnie to się boją podskoczyć :diabelski_usmiech
Problem z cisnieniem
Zwiń
X
-
Problem z cisnieniem
Witam
Mam octavie 1.9 TDI 110 km 2002r. AHF
Od niedawna wystepuje u mnie blad nadmiernego cisnienia i silnik przechodzi w tryb awaryjny (muli). Jak dodam mu gaz do 3-4 tys. i puszcze to slychac takie "kchuuł". Bylem u mechanika ktory sprawdzal mi po kolei zaczynajac od turbiny po kolektor ssacy i nie znalazl niestety przyczyny. Sama turbina jest ok bo świszczy jak nowa filtr powietrza ok... a ten dźwiek wydaje sie jak by cos wpadalo w rezonans. Nie wiem co robic bo kazdy mowi co innego jedni ze turbina padla, ale dziala i do tego dosc ladnie pracuje. Czy ma ktos z was jakis pomysl co moze powodowac taki dźwiek , wlaczanie sie trybu awaryjnego silnika i ogolny spadek mocy nawet gdy awaryjny sie jeszcze nie wlaczy. Im wyzsze obroty tym slabiej idzie a powinno byc odwrotnie. Spotkał sie ktos z czyms takim ?
-
-
Może ten dźwięk to wołanie turbiny o pomoc :twisted:
Czy mechanik posługuje się urządzeniem typu VAG?
Świszczenie turbiny na pewno nie świadczy o tym że jest sprawna.
Wrzuć jakieś logi bo przecież jeśli mechanik stwierdził że turbina jest sprawna to logi zrobił
Albo od razu podjedź do Roberta (Rob555) lub Zoltara i będziesz wiedział co dolega Twojemu autu. Daleko nie masz
A w szukajkę wpisz : notlauf, przeładowanie itp.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Po wielu konsultacjach wychodzi na to ze mam zapieczone kierownice w turbo tylko zastanawia mnie czy od tego moze byc nadmierne cisnienie w ukladzie oraz ten dziwny dziek ktory towarzyszy spadajacym obrotom gdy dodam gaz do ponad 3k... myslicie ze to od tego? Bo ja w sumie za dobrze sie na tym nie znam i nie wiem nawet za co odpowiadaja te kierownice i jak to wogole dziala ;/
[ Dodano: Sro 11 Mar, 09 10:47 ]
Mam jeszcze jedno pytanie.. Czy oplaca sie czyscic ta turbine czy lepiej kupic nowa? Jaka jest zywotnosc takiej po czyszczeniu kierownic? I jak lepiej nowa to jaka jest roznica bo widzialem na allegro takie za 5200 za kolo 3000 i za 1500.. To jest inna firma? Drozsza - lepsza? Prosilbym o rade
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jefferzapieczone kierownice w turbo tylko zastanawia mnie czy od tego moze byc nadmierne cisnienie
Zamieszczone przez jefferCzy oplaca sie czyscic ta turbine czy lepiej kupic nowa? Jaka jest zywotnosc takiej po czyszczeniu kierownic?wocek
Komentarz
-
Komentarz