Jac_ek, osobiście uważam że najlepiej oklejać na wiosnę lub latem.
[O1] Problem z hamulcami
Zwiń
X
-
[O1] Problem z hamulcami
Witam!
Mam problem z hamulcami. Polega on na tym, że przy pierwszym hamowaniu jałowy skok pedału hamulca jest duży (hamulec działa skutecznie, ale przy podłodze). Gdy zahamuję drugi raz po kilku sekundach / kilkunastu metrach, hamulce działają prawidłowo (pedał ma prawidłowy, krótki skok jałowy). Gdy przerwa między hamowaniami jest dłuższa, hamulec znów łapie przy podłodze. Samochód jest po wymianie tarcz, klocków, bębnów, szczęk i ich sprężyn oraz cylinderków. Układ odpowietrzony. Przed wymianą w/w elementów problem był nieodczuwalny, bo ze względu na ich zużycie, pedał łapał zawsze przy podłodze.
Czy ktoś z Was zna rozwiązanie tego problemu?
O1 1.6 AEE 1998 200000km
-
-
troszeczke tutaj sie dowiesz http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...%B3abe+hamulceJest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
A mówiła mama -
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie.
http://campaign.scania.com/v8/
Komentarz
-
-
cieslo, wszystko musi się ułożyć i dotrzeć więc na razie nie panikuj. unikaj ostrych hamowań, jak nie musisz, a wszystko będzie git. "przemęcz" się jakieś 500 km., jeśli nadal będziesz nie zadowolony, spróbuj odpowietrzyć jeszcze raz układ :wink:
jeśli ci za mało, na forum jest opcja "szukaj", wpisz hasło jakie interesi a na pewno cosik znajdziesz ciekawego :wink:
Komentarz
-
-
Romekm76, dzięki, przed założeniem tematu chyba z godzinę szukałem, ale tego nie znalazłem ops:
ufo, od zmiany tarcz przejechałem 500 km
Z przytoczonego tematu wynika, że czeka mnie wizyta w serwisie...
Dzięki za pomoc, jak macie jeszcze jakieś pomysły, to piszcie. Ja napiszę jak rozwiążę problem.
Komentarz
-
Komentarz