Wysokie obroty

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PiotrM23
    Classic
    • 2010
    • 4

    Wysokie obroty

    Zamieszczone przez BartekT
    Witam
    Wczoraj starałem się zlokalizować obroty przy których jest szarpanie, i był to w przedziale 2300-2500 obr/min, powyżej i poniżej tego zakresu nic sie nie działo, rozmawiałem też ze znajomym który ma VW Toureqa z tym samych silnikiem, u niego też występuje podobne szarpanie, kupił podobno jakiś specyfik do czyszczenia pompowtrysków, tzn. coś w stylu CERAMIZER i mówi że mu pomogło, jak też powiedział on się teraz już tym nie przejmuje nawet jak się drgawki pojawiają
    Pierwszy raz słyszę, żeby w ciężkim, terenowym VW Touerqu był 2.0 TDI :roll: a może w Touranie? Te szarpanie jest krótkie? Bo jeśli tak to wątpie, że problem tkwi w niesprawnej turbinie.pozdr
  • Przemekr
    Classic
    • 2008
    • 3

    #2
    Wysokie obroty

    Witam
    Mam pytanie. Czy ktoś wie co może być za przyczyna gdy po odpaleniu samochód wchodzi na wysokie obroty przy rozruchu 1800 a na odpalonym 1200 pochodzi i wraca do normy zdarza się to coraz częściej niekiedy nawet na skrzyżowaniach w trakcie stania pod światłami. Moja autko to Octavia t1.9 TDI 90KM.
    Z góry Dziękuje za Pomoc.

    Komentarz

    • winni77
      RS
      • 2009
      • 2183
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #3
      Trochę nie jasno napisałeś. Po odpaleniu auta normalne jest, że obroty są wyższe (choć może nie 1800) bo załącza się automatyczne ssanie. Reszty z Twojego postu niestety nie rozumiem.
      Mój "Batmobil"

      Komentarz

      • Damianjg
        Rider
        • 2008
        • 621

        #4
        Zamieszczone przez winni77
        Po odpaleniu auta normalne jest, że obroty są wyższe (choć może nie 1800) bo załącza się automatyczne ssanie.
        Tdi nie ma automatycznego ssania
        Trzeba podłączec pod vaga i zczytac błedy.

        Komentarz

        • hermioli1
          Rider
          • 2009
          • 322

          #5
          Przemekr, Ja bym stawiał na czujnik temperatury, poszukaj było już trochę o tym na forum, zobacz to
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25403,tam Krzynol opisał co się dzieje jak czjnik pada.
          W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
          Babka utonęła do góry kudłatką.
          Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
          Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Czujnik temperatury polegl. Jak cala reszta jest OK, to jedyny problem i komp widzi -99'C, wiec przez najblizsza zime bedzie palil bez problemu :diabelski_usmiech
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • winni77
              RS
              • 2009
              • 2183
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #7
              Zamieszczone przez Damianjg
              Tdi nie ma automatycznego ssania
              Codziennie człowiek czegoś nowego się uczy :roll:
              Mój "Batmobil"

              Komentarz

              • Damianjg
                Rider
                • 2008
                • 621

                #8
                Zamieszczone przez winni77
                Zamieszczone przez Damianjg
                Tdi nie ma automatycznego ssania
                Codziennie człowiek czegoś nowego się uczy :roll:
                W Tdi jest po prostu zwiększona ilość wtryskiwanego paliwa.

                Komentarz

                • Tomaszek
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2008
                  • 1545
                  • Citroen

                  #9
                  Przemekr obstawiam to co napisali hermioli1oraz Maicroft oraz ze swojego doświadczenia !

                  Komentarz

                  • krzynol
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 10952
                    • Superb II combi (3T5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez hermioli1
                    Krzynol opisał co się dzieje jak czjnik pada.
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    Czujnik temperatury polegl.
                    też tak myślę, aczkolwiek u mnie z 900 do 1300-1500 wzrastają obroty na chwilę
                    wymienię czujnik i dam znak
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz

                    • smer
                      RS
                      • 2008
                      • 2021
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                      #11
                      Re: Wysokie obroty

                      Zamieszczone przez Przemekr
                      Witam
                      Mam pytanie. Czy ktoś wie co może być za przyczyna gdy po odpaleniu samochód wchodzi na wysokie obroty przy rozruchu 1800 ..........
                      Czy w tym czasie świeci Ci kontrolka świec żarowych? Ja czasem tak mam, że raz na pół roku przez kilka dni głupieje mi ta kontrolka (a raczej głupieje coś innego, a kontrolka tylko to sygnalizuje), tzn.:
                      - mruga podczas jazdy,
                      - wiesza się po włączeniu zapłonu --> wtedy właśnie podczas zapalania startuje z wysokich obrotów...
                      Życie nie jest ani tak złe, ani tak dobre, jak to sobie wyobrażamy.

                      Piszę poprawnie po polsku.

                      Komentarz

                      • hermioli1
                        Rider
                        • 2009
                        • 322

                        #12
                        smer, posprawdzaj żarówki stopu a także czujnik włączający stopy pod, a raczej za pedałem hamulca. To częsta przyczyna mrygania kontrolki świec żarowych
                        W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
                        Babka utonęła do góry kudłatką.
                        Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
                        Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!

                        Komentarz

                        • smer
                          RS
                          • 2008
                          • 2021
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BKD 2.0 TDI 140 KM

                          #13
                          1. Żarówki ok.
                          2. Czujnik wymieniłem - nie pomogło.
                          3. Przestało mrugać samo z siebie.
                          4. Błędy mi wykasowano.

                          Łeb dam se uwalić. że za 5,5 miesiąca znowu przez trzy dni będzie kochana kontrolka mrugała... hehe... I jak w tytule postu - w tym czasie skodzina będzie czasem startowała z wysokich obrotów...
                          Życie nie jest ani tak złe, ani tak dobre, jak to sobie wyobrażamy.

                          Piszę poprawnie po polsku.

                          Komentarz

                          • Damianjg
                            Rider
                            • 2008
                            • 621

                            #14
                            A jekie miałeś błedy??

                            Komentarz

                            • smer
                              RS
                              • 2008
                              • 2021
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BKD 2.0 TDI 140 KM

                              #15
                              17664
                              Życie nie jest ani tak złe, ani tak dobre, jak to sobie wyobrażamy.

                              Piszę poprawnie po polsku.

                              Komentarz

                              • hermioli1
                                Rider
                                • 2009
                                • 322

                                #16
                                17664 engine coolant temp sensor (G62) open or short to plus to błąd czujnika temperatury....????
                                W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
                                Babka utonęła do góry kudłatką.
                                Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
                                Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!

                                Komentarz

                                • Damianjg
                                  Rider
                                  • 2008
                                  • 621

                                  #17
                                  Zamieszczone przez hermioli1
                                  17664 engine coolant temp sensor (G62) open or short to plus to błąd czujnika temperatury....????
                                  Czujnik temp.silnika ECT - zwarcie do plusa, otwarty obwód

                                  Komentarz

                                  • krzynol
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 10952
                                    • Superb II combi (3T5)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                    #18
                                    no właśnie czujnik temp.
                                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                    poprzednie modele:
                                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                    Komentarz

                                    Pracuję...