Witam
Wczoraj starałem się zlokalizować obroty przy których jest szarpanie, i był to w przedziale 2300-2500 obr/min, powyżej i poniżej tego zakresu nic sie nie działo, rozmawiałem też ze znajomym który ma VW Toureqa z tym samych silnikiem, u niego też występuje podobne szarpanie, kupił podobno jakiś specyfik do czyszczenia pompowtrysków, tzn. coś w stylu CERAMIZER i mówi że mu pomogło, jak też powiedział on się teraz już tym nie przejmuje nawet jak się drgawki pojawiają
Pierwszy raz słyszę, żeby w ciężkim, terenowym VW Touerqu był 2.0 TDI :roll: a może w Touranie? Te szarpanie jest krótkie? Bo jeśli tak to wątpie, że problem tkwi w niesprawnej turbinie.pozdr
Witam
Mam pytanie. Czy ktoś wie co może być za przyczyna gdy po odpaleniu samochód wchodzi na wysokie obroty przy rozruchu 1800 a na odpalonym 1200 pochodzi i wraca do normy zdarza się to coraz częściej niekiedy nawet na skrzyżowaniach w trakcie stania pod światłami. Moja autko to Octavia t1.9 TDI 90KM.
Z góry Dziękuje za Pomoc.
Trochę nie jasno napisałeś. Po odpaleniu auta normalne jest, że obroty są wyższe (choć może nie 1800) bo załącza się automatyczne ssanie. Reszty z Twojego postu niestety nie rozumiem.
W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
Babka utonęła do góry kudłatką.
Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!
Czujnik temperatury polegl. Jak cala reszta jest OK, to jedyny problem i komp widzi -99'C, wiec przez najblizsza zime bedzie palil bez problemu :diabelski_usmiech
Witam
Mam pytanie. Czy ktoś wie co może być za przyczyna gdy po odpaleniu samochód wchodzi na wysokie obroty przy rozruchu 1800 ..........
Czy w tym czasie świeci Ci kontrolka świec żarowych? Ja czasem tak mam, że raz na pół roku przez kilka dni głupieje mi ta kontrolka (a raczej głupieje coś innego, a kontrolka tylko to sygnalizuje), tzn.:
- mruga podczas jazdy,
- wiesza się po włączeniu zapłonu --> wtedy właśnie podczas zapalania startuje z wysokich obrotów...
Życie nie jest ani tak złe, ani tak dobre, jak to sobie wyobrażamy.
smer, posprawdzaj żarówki stopu a także czujnik włączający stopy pod, a raczej za pedałem hamulca. To częsta przyczyna mrygania kontrolki świec żarowych
W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
Babka utonęła do góry kudłatką.
Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!
1. Żarówki ok.
2. Czujnik wymieniłem - nie pomogło.
3. Przestało mrugać samo z siebie.
4. Błędy mi wykasowano.
Łeb dam se uwalić. że za 5,5 miesiąca znowu przez trzy dni będzie kochana kontrolka mrugała... hehe... I jak w tytule postu - w tym czasie skodzina będzie czasem startowała z wysokich obrotów...
Życie nie jest ani tak złe, ani tak dobre, jak to sobie wyobrażamy.
17664 engine coolant temp sensor (G62) open or short to plus to błąd czujnika temperatury....????
W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
Babka utonęła do góry kudłatką.
Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!
Komentarz