Niedawno tez raz mi działały a raz nie... Wymieniłem wyłącznik świateł awaryjnych i po kłopocie. Koszt 40 zł + 5 min. roboty. Podważasz delikatnie czymś cienkim (tak żeby nie porysować) i wyjmujesz. Trochę ciasno z wydłubaniem kostki, ale bez większych problemów. Poradzisz sobie.
Acha. Jak Ci zaczną znowu świrować te kierunkowskazy, to przywal z piąchy tuz nad czerwonym trójkątem - może na chwilkę pomoże, a już na pewno potwierdzi diagnozę uszkodzonego wyłącznika...
Życie nie jest ani tak złe, ani tak dobre, jak to sobie wyobrażamy.
U mnie były podobne objawy.
Tyle, że kierunki świeciły normalnie tylko po wyłączeniu dalej "cykały"
u mnie trzeba było wymienić łopatke z przekaźnikiem.
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
w moim przypadku pomogła wymiana wyłącznika św. awaryjnych, wcześniej często przestawał działać, pomimo że była manetka włączona.
48 zł z przesyłką, i 3 min na wymianę
Witam.
Jak wyjąć ten przełącznik świateł awaryjnych?
Wyjmujemy sam czerwony trójkąt? Kwadrat z napisem Octavia pomiędzy wentylacją czy może cały ten panel? Gdzie są zaczepy?
U mnie wszystko mocno siedzi a nie chciałbym tego porysować
U mnie problem leżał w zbyt małej odległości pomiędzy cewką a tą blaszką zwierającą. Stary przekaźnik już działa jak nowy.
Co ciekawe, szukając usterki odkryłem, że w pewnych pozycjach można tym przekaźnikiem włączyć dmuchawę przy wyłączonej stacyjce i bez kluczyka. Czy to normalne?
Komentarz