[O1] Nie zapala , aku naładowany

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bienioch
    Classic
    • 2010
    • 3

    [O1] Nie zapala , aku naładowany

    Hej,

    może jest ktoś z was w stanie pomóc mi gdzie w sklepie w Warszawie dostanę pióra do wycieraczek motgum. Chodzi mi o same gumki.


    PZDR
    Adrian
  • infom
    Classic
    • 2009
    • 23

    #2
    [O1] Nie zapala , aku naładowany

    Witam

    problem który mnie nurtuje jakiś czas, a mianowicie zawsze z rana albo pod wieczór gdzie na zewnatrz było chłodniej albo jak samochód dłużej postał nie odpalany w sensie 10 h, jak próbuje go odpalić nie a rady kręci kręci i dopiero za 4 razem gdzieś załapie, hmm myślałem ze może akumulator ale dziś po ładowaniu 24 h wkładam do autka i dalej z 8 razy kręciłem i dopiero za 9 gdzieś zakręcił i jeżdzać po mieście i odalając go ponownie wszystko było idealnie, a jutro z rana pewnie bedzie do samo hm??

    co to może być?

    Komentarz

    • tom2212
      RS
      • 2008
      • 3892

      #3
      możliwe że masz problem z dostarczeniem paliwa :| pompka lub filtr

      Komentarz

      • infom
        Classic
        • 2009
        • 23

        #4
        aha no i może źle napisałem bo jak przekręce kluczyk do końca to jak by on nie kręci do tego momentu co trzymam kluczyk do oporu tylko 2 sekundy i nic już nie słychać żeby coś się tam działo

        Komentarz

        • tom2212
          RS
          • 2008
          • 3892

          #5
          a mozesz jasniej bo kurcze nie kumam ??

          Komentarz

          • marekzu
            L&K
            • 2007
            • 1412
            • Superb II combi (3V5)

            #6
            czyli rozrusznik sie zatrzymuje????

            Komentarz

            • Damianjg
              Rider
              • 2008
              • 621

              #7
              Trzeba sprawdzic czy w tym czasie napiecie dochodzi na rozrusznik. Jak tak to rozrusznik do regeneracji a jak nie to pewnie kostka przy stacyjce

              Komentarz

              • sew1981
                RS
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2009
                • 10917
                • Fiat

                #8
                nie wiem jak jest w benzynie...ale ja mialem walniety w tdi czujnik obrotow silnika (wału) i po postoju dluzszym czasem trzeba bylo dluzej krecic zanim chwycil silnik. dzis wymienilem i ok.

                Komentarz

                • pajczaki
                  Rider
                  • 2007
                  • 316

                  #9
                  Zamieszczone przez sew1981
                  nie wiem jak jest w benzynie...ale ja mialem walniety w tdi czujnik obrotow silnika (wału) i po postoju dluzszym czasem trzeba bylo dluzej krecic zanim chwycil silnik. dzis wymienilem i ok.
                  vag pokazalby blad czujnika polozenia walu badz czujnika polozenia walka (halla) tez majacy wplyw na odpalanie
                  taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
                  sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

                  Komentarz

                  • star200
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 177

                    #10
                    Zamieszczone przez infom
                    aha no i może źle napisałem bo jak przekręce kluczyk do końca to jak by on nie kręci do tego momentu co trzymam kluczyk do oporu tylko 2 sekundy i nic już nie słychać żeby coś się tam działo
                    Typowałbym stacyjkę lub przekaźnik rozrusznika

                    Komentarz

                    • infom
                      Classic
                      • 2009
                      • 23

                      #11
                      ciężko mi to tak słownie wytłumaczyć o co mi chodzi ale jeszcze raz :

                      jak normalnie się przekręca kluczyk to przeważnie zakręci i się odpala, a u mnie z rana zaznaczam, że jak jest zimny silnik to ciężko odpalić a mianowicie wkładam kluczyk kontrolki gasną przekręcam i jest taki znak jak by akumulator był rozładowany bo tak jak by się podusi rozrusznik przez 2 sekundy i cisza nic nie kręci i drugi raz kręce jest takie jak by buczenie 2 sekundy i klapa nic poczekam chwilkę i na przykład za 4 razem odpala dosłownie od razu bez kręcenia, jeszcze nie było tak żebym kręcił i odpalił po 5 skeundach jak odpala to od razu załapuję na styk. hm


                      a co do kostki stacyjki ty wydaje mi się jak by był uszkodzona to i na ciepłym silniku by nie dało radę zakręcić i czasami żadnych dziwięków auto by nie wydobywało a wydobywa jak sie przekreca kluczyk tylko takie stłumione tak jak brakuję prądu przy rozładowanym akumulatorze tak i nie chce kręcić a zaznaczam ze aku był ladowany i od razu włożony

                      [ Dodano: Czw 15 Paź, 09 10:41 ]
                      może coś właśnie z jakimś przekaźnikiem bo i chyba mi padł przekaźnik od wycieraczek bo szwankują ale z jednej strony to i w trakcie dnia cięzko by było mi odpalac hm sam juz nie wiem

                      Komentarz

                      • Damianjg
                        Rider
                        • 2008
                        • 621

                        #12
                        Nom to rozrusznik do roboty

                        Komentarz

                        • piotrek_os
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 8160
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          #13
                          infom, podmień od kogos akumulator, bo to, że Ci sie wydaje ze naładowany to moze być z nim coś nie teges.
                          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                          Komentarz

                          • infom
                            Classic
                            • 2009
                            • 23

                            #14
                            hm tak myślisz że akumulator?

                            hm to dziś się przejadę do znajomego i podeptniemy do zbadania akumulator zobaczymy czy trzyma prąd w ogóle właśnie hmm

                            Komentarz

                            • piotrek_os
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 8160
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez infom
                              hm tak myślisz że akumulator?

                              hm to dziś się przejadę do znajomego i podeptniemy do zbadania akumulator zobaczymy czy trzyma prąd w ogóle właśnie hmm
                              ja bym tak zrobił. Jezeli to nie pomoze to dalej trzeba bedzie szukać przyczyny. Z tego co opisałes to wychodzi na to ze nie ma siły ruszyć rozrusznikiem. Wiec zaczać sprawdzac od łatwiejszych rzeczy
                              Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                              Komentarz

                              • infom
                                Classic
                                • 2009
                                • 23

                                #16
                                no dobra to później dam znać i pomyślimy jak to nie pomoże na razie dzięki

                                [ Dodano: Czw 15 Paź, 09 12:04 ]
                                no i lipa byłem u znajomego i pomierzył dwoma urządzeniami i wszystko ok jest ponad 14 V nie ma poboru wszystko cacy hmm ale i tak mówi ze może być jakoś uszkodzony akumulator hm?

                                już sam nie wiem a podpięcie VAG-a dało by coś?

                                Komentarz

                                • sew1981
                                  RS
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2009
                                  • 10917
                                  • Fiat

                                  #17
                                  a błedów ci komp nie wywala po takim odpalaniu? no sprobuj z tym vagiem

                                  Komentarz

                                  • marekzu
                                    L&K
                                    • 2007
                                    • 1412
                                    • Superb II combi (3V5)

                                    #18
                                    wez podmien aku na inny i sprobuj - jesli nie zakreci to rozrusznik na stol

                                    Komentarz

                                    • infom
                                      Classic
                                      • 2009
                                      • 23

                                      #19
                                      piszecie, że rozrusznik ale w takim razie czy zimno czy ciepło to ma to znaczenie na prace rozrusznika?bo jak zaznaczałem tylko nie chce normalnie palić jak jest chłodniej na dworze i przeważnie z rana po nocy hm

                                      Komentarz

                                      • marekzu
                                        L&K
                                        • 2007
                                        • 1412
                                        • Superb II combi (3V5)

                                        #20
                                        najpierw wyklucz aku

                                        Komentarz

                                        • star200
                                          Ambiente
                                          • 2009
                                          • 177

                                          #21
                                          Zamieszczone przez infom
                                          piszecie, że rozrusznik ale w takim razie czy zimno czy ciepło to ma to znaczenie na prace rozrusznika?bo jak zaznaczałem tylko nie chce normalnie palić jak jest chłodniej na dworze i przeważnie z rana po nocy hm
                                          Ma znaczenie. Olej gęściejszy -ciężej kręcić. A do tego częściowo rozładowane aku

                                          Komentarz

                                          • infom
                                            Classic
                                            • 2009
                                            • 23

                                            #22
                                            Zamieszczone przez star200
                                            Zamieszczone przez infom
                                            piszecie, że rozrusznik ale w takim razie czy zimno czy ciepło to ma to znaczenie na prace rozrusznika?bo jak zaznaczałem tylko nie chce normalnie palić jak jest chłodniej na dworze i przeważnie z rana po nocy hm
                                            Ma znaczenie. Olej gęściejszy -ciężej kręcić. A do tego częściowo rozładowane aku

                                            ale akumulator jest na pewno w 100% sprawny i naładowany full

                                            Komentarz

                                            • krzychaugust
                                              Drive
                                              • 2008
                                              • 40

                                              #23
                                              Witam.Na wiosnę miałem podobny problem,mianowicie na zimnym silniku zacinał się rozrusznik, wymieniłem aku na nowy ale problem pozostał.Wymontowałem rozrusznik ,wyczyściłem ,wymieniłem bendiks i tulejki i problem zniknął.Problem jest tylko z tuleją wciśniętą w skrzyni biegów.

                                              Komentarz

                                              • Maicroft
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratorr
                                                • 2004
                                                • 25757
                                                • Audi

                                                #24
                                                Domowy sposob na ta tuleje w skrzyni od rozrusznika to wkrecic tam stary gwintownik i wyrwac gada.
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                • infom
                                                  Classic
                                                  • 2009
                                                  • 23

                                                  #25
                                                  hmm stawiam tak samo po dzisiejszym dniu nasłuchiwania, że to rozrusznik i teraz pytanie bawić się samemu w czyszczenie ?trudna operacja? czy oddać mechanikowi niech się pobawi on i najwyżej odpalę mu parę dyszek , bo nie mam dostępu do kanału

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...