aha.. z testó u dealera jakie zrobiłem wyszło na to, że w superbie SS też nie gra.. ale tam w ogóle nie gra.. nawet przy wyłączonym silniku nie było widać żadnej różnicy w ustawieniach
dziwne, w moim superb SS gra przy wyłączonym i włączonym silniku, ustawienia są zapamiętywane
Jak w temacie. Chodzi o przednie kolo. Jak redukuje bieg i jest takie szarpniecie auta, z lewego nadkola daje sie slyszec glosne stukniecie a czasami nawet huk. Przy mocno skreconych kolach cos tez chrobocze. Bylem u mechaniora, powiedzial, ze wie co i wymienil to: http://cgi.ebay.co.uk/SKODA-OCTAVIA-...26142001r30210
Nie wiem jaka polska nazwa. Niestety nic to nie dalo. Znowu czasami jest huk i chrobotanie. Czy ktos mial cos podobnego i moze podpowiedziec co to moze byc? Pozdrawiam.
No tak, ale przeguby wymienialem poltora roku temu, czyli jakies 15k kilosow. Czy to mozliwe zeby juz padal ten lewy? I czy tak glosny huk bylby od przegubu?
No tak, ale przeguby wymienialem poltora roku temu, czyli jakies 15k kilosow. Czy to mozliwe zeby juz padal ten lewy? I czy tak glosny huk bylby od przegubu?
moga poleciec manżeta dostalo sie wody, piasku i po przeglubie. Albo jakis wadliwy był - bądz przy montazu cos nie tak było zrobione.
Problem minal, nie huczy i nie dudni...ale. No wlasnie przed chwila odebralem auto od mechaniora. Niby wszystko cacy a tu kurde auto jedzie prosto a kierownica lekko skrecona w lewo! Przed wymiana w/w czesci kiera i kola byly idealnie prosto. Co oni mi znowu sknocili w tym warsztacie i jak to teraz odkrecic? No chyba nie o zbieznosc kol tu chodzi bo auto samo jedzie prosto tylko kierownica krzywa. Podpowiecie cos?
Przejedź tak dla spokoju kilkanaście do kilkudziesięciu kilometrów i jak już te wszystkie gumy się ułożą jedź na geometrię. Wtedy będzie wszystko cacy. Swoją drogą, jeśli chodzi o tulejki do OCTAVKI, tylne przedniego wahacza proponuję do Seata Leona Cupry. Są nieco droższe, ale wykonane jak należy, czyli całe zalewna gumą. Usztywniają nieco wahacz i są dużo trwalsze:
FEBI BILSTEIN z numerem indexu 26535 (sprawdź w wyszukiwarce sklepu Intercars)
Podobny zabieg zrobiłem w poprzednim moim szkodniku, FABII i też rewelacja. Tuleje się trzymają aż się mechaniory dziwią :twisted:
Komentarz