Zamieszczone przez wojtasos
Lewe kolo przod - stuka i dudni przy redukcji.
Zwiń
X
-
Lewe kolo przod - stuka i dudni przy redukcji.
Jak w temacie. Chodzi o przednie kolo. Jak redukuje bieg i jest takie szarpniecie auta, z lewego nadkola daje sie slyszec glosne stukniecie a czasami nawet huk. Przy mocno skreconych kolach cos tez chrobocze. Bylem u mechaniora, powiedzial, ze wie co i wymienil to: http://cgi.ebay.co.uk/SKODA-OCTAVIA-...26142001r30210
Nie wiem jaka polska nazwa. Niestety nic to nie dalo. Znowu czasami jest huk i chrobotanie. Czy ktos mial cos podobnego i moze podpowiedziec co to moze byc? Pozdrawiam.
-
-
Zamieszczone przez mayseeNo tak, ale przeguby wymienialem poltora roku temu, czyli jakies 15k kilosow. Czy to mozliwe zeby juz padal ten lewy? I czy tak glosny huk bylby od przegubu?
Komentarz
-
-
Witam. Przeguby zostaly sprawdzone, sa spoko. Okazalo sie, ze trzeba bylo wymienic te dwie tuleje w halasliwym kole (byly strasznie dobite):
Problem minal, nie huczy i nie dudni...ale. No wlasnie przed chwila odebralem auto od mechaniora. Niby wszystko cacy a tu kurde auto jedzie prosto a kierownica lekko skrecona w lewo! Przed wymiana w/w czesci kiera i kola byly idealnie prosto. Co oni mi znowu sknocili w tym warsztacie i jak to teraz odkrecic? No chyba nie o zbieznosc kol tu chodzi bo auto samo jedzie prosto tylko kierownica krzywa. Podpowiecie cos?
Komentarz
-
-
Przejedź tak dla spokoju kilkanaście do kilkudziesięciu kilometrów i jak już te wszystkie gumy się ułożą jedź na geometrię. Wtedy będzie wszystko cacy. Swoją drogą, jeśli chodzi o tulejki do OCTAVKI, tylne przedniego wahacza proponuję do Seata Leona Cupry. Są nieco droższe, ale wykonane jak należy, czyli całe zalewna gumą. Usztywniają nieco wahacz i są dużo trwalsze:
FEBI BILSTEIN z numerem indexu 26535 (sprawdź w wyszukiwarce sklepu Intercars)
Podobny zabieg zrobiłem w poprzednim moim szkodniku, FABII i też rewelacja. Tuleje się trzymają aż się mechaniory dziwią :twisted:
Komentarz
-
Komentarz