ja mam to samo w moim AGR rano dymi troche poskacze i tak już trzy lata mąndre głowy radziły i nic ten typ tak ma
biały dym przy odpalaniu na zimno
Zwiń
X
-
mialem podgiety korbowod i prawdopodobnie cylinder sie zawieszal dopiero jak sie wydazylo ze mi silnik wybuchl i trzeba bylo go rozebrac to sie ujawnila usterka. Nie jest tak ze "ten typ tak" ma bo zawsze jest przyczyna jezdzilem z tym 3 lata i generalnie zawszeodpalil tylko ta chmura obciachowa. Szukajcie a znajdziecie, ale nikomu nie zycze wymiany silnika bo to kosztuje.TDI AHF 110KM 5,22l/100km ekonomia przy normalnej jeździe
Komentarz
-
-
Witam.
Odgrzeję temat, dużo w tym wątku pisane było o ustawianiu kątów wtrysku, ustawianiu zapłonu itp, czy ktoś z kolegów ma może dane jak te wartości powinny wyglądać dla danych silników i jak je ewentualnie zmieniać, adaptować ?// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
Miałem podobne problemy ze przy 2st ciezko paliła a jak było na minusie to jeszcze gorzej i wymieniłem przewód na przezroczysty pomiedzy powrotem pompy wtryskowej a filtrem i okazało sie ze idzie wiecej powietrza niz paliwa powodem był zaworek na powrocie w pompie wymiana jego spowodowała ze zapomniałem co znaczy ciezkie odpalanie i nawet przy -18 paliła od pierwszego koszt zaworka 35 zł + 3 miedziane podkładki razem 43 zł moze to komus pomoze
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mamaj12Zamieszczone przez yosssarianjedyną zależność jaką wyraźnie widać wg mnie to im dłuższe kręcenie silnikiem rano tym większy obłok.___________
Octavia SEDAN SLX 1,9 TDI ASV (110 KM)
Komentarz
-
-
Ale jak sie auto odpala z garazu po 3 dniach mimo wszystko mi auto odpala ok.
Po 9h na podwórku sa włąśnie objawy typu dym trzęsienie autem itd.
Wiec cofające paliwo to nie jest do konca to co moze byc podkresle glownym powodem.
Z tego co jest napisane na roznych forach moze to byc czujnik temperatury naprzykład.
W aucie gasną mi świece żarowe choć jest zimno od razu jak w lecie.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafalusW aucie gasną mi świece żarowe choć jest zimno od razu jak w lecie.___________
Octavia SEDAN SLX 1,9 TDI ASV (110 KM)
Komentarz
-
-
Mam to samo od samego początku (3 lata), jak jest na dworze wilgotno, to po nocy puszcza białego bąka i czasem nie odpala na strzał, nigdy nie kręcę dłużej niż 2s, jeśli w tym krótkim czasie nie odpala, wyłączam zapłon i po około 5s odpalam ponownie, odpala za 2 razem na strzał, wrażenie mam takie jakby cofało się paliwo, ale to bez sensu bo przecież latem tego problemu nie ma, jak jest wilgotno na dworze i stoi przynajmniej całą noc to tak mam, jak jest duży mróz np. -10 a nie jest wilgotno odpala w ciągu 2s pierwszego kręcenia, ewidentnie nie lubi wilgoci, poza tym bąkiem nie ma żadnych objawów, zlewam to, to nie jest wada, którą można byłoby się przejmować. Pozdrawiam.aras
Komentarz
-
-
aras_,
Zamieszczone przez aras_Mam to samo od samego początku (3 lata), jak jest na dworze wilgotno, to po nocy puszcza białego bąka i czasem nie odpala na strzał, nigdy nie kręcę dłużej niż 2s, jeśli w tym krótkim czasie nie odpala, wyłączam zapłon i po około 5s odpalam ponownie, odpala za 2 razem na strzał, wrażenie mam takie jakby cofało się paliwo, ale to bez sensu bo przecież latem tego problemu nie ma, jak jest wilgotno na dworze i stoi przynajmniej całą noc to tak mam, jak jest duży mróz np. -10 a nie jest wilgotno odpala w ciągu 2s pierwszego kręcenia, ewidentnie nie lubi wilgoci, poza tym bąkiem nie ma żadnych objawów, zlewam to, to nie jest wada, którą można byłoby się przejmować. Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
PieTrzaK, poprostu przy pierwszym obrocie wału nie dopali się całe paliwo i wylatuje w postaci owego Bąka :diabelski_usmiech
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
Komentarz