Choć ja traktuje takie testy
z przymrużeniem oka :szeroki_usmiech
to jasne, ale na czymś się trzeba opierać, relacje uzytkowników, powiedzmy to sobie jasno, tez są takie raczej średnio wiążące
nie pozostaje nic innego jak to wszystko jakoś łączyć z własnym doświadczeniem i nie wyłączac mózgu
[ Dodano: Pią 19 Mar, 10 21:52 ]
dzieki za skany
Dokładnie tak jak piszesz. Choć bardziej wiarygodne by były te testy, gdyby skorzystali z różnego typu wersji nadwozia. Ale zawsze lepiej to niż nic
witam mam do Was pytanie
co moglo sie stac z poduszkami ???
wczoraj byl lekki przymrozek wsiadlem do autka podgrzalem 2x swiece zapalilem samochod i zaswiecily sie poduszki
co moglo byc przyczyna czy mroz mogl na nie tak wplynac???
dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam
jeśli zapaliły się same poduszki, może przewód łączący któregoś z foteli(jeśli masz jaśki w siedzeniach). to częsta przypadłość. przesuwałeś fotel? niskie napięcie robi braki w układzie komfortu
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
a Ja w moim AGR też tak mam , i mam pytanie czy błąd sporadyczy dekatywuje poduszki ??? Czy jak się świeci kontrolka to jest to jednoznaczne z wyłączonymi poduszkami ??? Czy poprostu sama informacja o problemie ale bez deaktywacji??
a Ja w moim AGR też tak mam , i mam pytanie czy błąd sporadyczy dekatywuje poduszki ??? Czy jak się świeci kontrolka to jest to jednoznaczne z wyłączonymi poduszkami ???
nie prawda
Zamieszczone przez Fok3r
Czy poprostu sama informacja o problemie ale bez deaktywacji??
witam mam do Was pytanie
co moglo sie stac z poduszkami ???
wczoraj byl lekki przymrozek wsiadlem do autka podgrzalem 2x swiece zapalilem samochod i zaswiecily sie poduszki
co moglo byc przyczyna czy mroz mogl na nie tak wplynac???
dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam
witam.
Rozwiązałeś może problem z poduszką??
dzisiaj miałem identyczną sytuację i poduszka świeci do teraz - nie zgasła.
Na początku też myślałem że spadek napięcia ale czy wtedy nie powinna zgasnąć jak autko chodziło?
Nie wiem co z tym zrobić
może ktoś jeszcze miał jakiś podobny przypadek i go rozwiązał.
Jakiekolwiek info mile widziane.
pozdro
krzyzie
Skoda Octavia I-2000r. - 1,9TDI AHF 110KM
Alfa Romeo 145 - 1.6 boxer - only noPB
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :mrgreen:
zdarza się, że w przypadku znacznego spadku napięcia instalacji
sterownik airbag wpada w błąd i wtedy świeci się kontrolka
jak napięcie wróci, to ta kontrolka nie zgaśnie sama!
trzeba diagnozować, ale uwaga na rocznik i model sterownika :!:
Na 99% najbliższy, piątkowy spot będzie w Kryspinowie, ale jeszcze jest dyskusja w temacie. Przywiozę swojego VCDS'a i Ci skasuje ten błąd.
czesc
a mam pytanie bo znajomy ma Polskieo VAG-a 4.9 i jakiegoś VAG-Coma i mówi że może spróbować usunąć błąd. Jednak nie chciałbym żeby robił sobie jakiś poligon doświadczalny z mojego auta.
pozdro
krzyzie
Skoda Octavia I-2000r. - 1,9TDI AHF 110KM
Alfa Romeo 145 - 1.6 boxer - only noPB
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :mrgreen:
ednak nie chciałbym żeby robił sobie jakiś poligon doświadczalny z mojego auta
krzyzie, a gdzie tu ryzyko?
facet chce ci pomóc- skoro ci to nie odpowiada zawsze możesz podjechać do ASO- zapłacić 150-200PLNów za skasowanie błędów i wpaść na genialny pomysł, żeby kupic sobie własny kabelek
wtedy będziesz trenował sam na swoim aucie :P
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
ednak nie chciałbym żeby robił sobie jakiś poligon doświadczalny z mojego auta
krzyzie, a gdzie tu ryzyko?
facet chce ci pomóc- skoro ci to nie odpowiada zawsze możesz podjechać do ASO- zapłacić 150-200PLNów za skasowanie błędów i wpaść na genialny pomysł, żeby kupic sobie własny kabelek
wtedy będziesz trenował sam na swoim aucie :P
dzięki za pomoc chłopaki.
Chyba kupię sobie kabelek szybciej niż myślałem
Właśnie jestem w trakcie lektury, który wybrać.
pozdro
krzyzie
Skoda Octavia I-2000r. - 1,9TDI AHF 110KM
Alfa Romeo 145 - 1.6 boxer - only noPB
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :mrgreen:
mam jeszcze pytanie.
Po małej lekturze, doczytałem że w rocznikach 2000/01 montowano sterowniki, które można uszkodzić sprawdzając przy użyciu nieodpowiednim interfejsem.
Mam zamiar kupic TAKI
Czy można nim sprawdzać czy lepiej nie ryzykować?A może polecacie inny?
pozdro
krzyzie
Skoda Octavia I-2000r. - 1,9TDI AHF 110KM
Alfa Romeo 145 - 1.6 boxer - only noPB
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :mrgreen:
Poza tym samo kasowanie błędów to żaden poligon - albo się błędy skasują, albo nie - nie da się podczas kasowania błędów niczego spieprzyć.
pewien jesteś? na 100%?
bo ja mam wrażenie, że się da spieprzyć
Zamieszczone przez krzyzie
Po małej lekturze, doczytałem że w rocznikach 2000/01 montowano sterowniki, które można uszkodzić sprawdzając przy użyciu nieodpowiednim interfejsem.
dobrze, że czytasz są sterowniki airbag, które się uszkadzają podczas próby
odczytania błędów VAG'iem. Roczniki aut ok 2001
Znajdźcie gdzieś sobie mój post, w którym opisałem dokładnie, które sterowniki się walą
jestem po wizycie u znajomego (błędy odczytywał jakimś auto-com lub coś podobnego) i je skasował. Narazie jest ok.
Błąd jaki mu się pojawił to: "Układ odpalania poduszki powietrznej kierowcy - za mała impedancja" - wiecie może co może być przyczyną??
I jeszcze jedno - czy jeżeli mam owy felerny sterownik 6Q0 909 6xx to czy mogę go zamienić jak już padni na sterownik od Oktavi ale z innym numerem np. 1J0 909 603 ??
pozdro
krzyzie
Skoda Octavia I-2000r. - 1,9TDI AHF 110KM
Alfa Romeo 145 - 1.6 boxer - only noPB
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :mrgreen:
witam.
Niestety moja radość trwała krótko a dokładnie do 21:00 kiedy szykowałem się do wyjazdu .
Po skasowaniu rano błędów, do godzin popołudniowych wszystko było w porządku.
Autko postało kilka godzin na mrozie - wsiadam przekręcam kluczyk i czekam aż pogasną kontrolki, a tu :evil: . Kontrolka od poduch mrugneła tylko i znowu świeci.
Podejżewam (wersja optymistyczna ), że może jakieś przewody lub złączki wystarczy oczyścić i jakimś kontaktem popsikać.
Tylko mam pytanie gdzie szukać poszczególnych kostek od poduch (auto ma dwie przednie poduchy) i jak najszybciej rokręcić kolumnę kierowniczą (sprawdzę od razu dlaczzego nie rygluje mi za każdym razem drzwi i nie zapala czerwonej diody w drzwiach kierowcy)
Wszelakie wskazówki mile widziane.
pozdro
krzyzie
Skoda Octavia I-2000r. - 1,9TDI AHF 110KM
Alfa Romeo 145 - 1.6 boxer - only noPB
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :mrgreen:
Komentarz