[O1] Migacz cyka...., a ja już nie migam

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adix2001
    Classic
    • 2007
    • 14

    [O1] Migacz cyka...., a ja już nie migam

    Zamieszczone przez gieu
    Czy u Was navi zawsze od razu łapie poprawny sygnał?
    Tak. Dla mnie to jest największa zaleta wbudowanej nawigacji w stosunku do przenośnej - fix jest dostępny zawsze, nie trzeba na nic czekać.
  • markaz
    Classic
    • 2006
    • 35

    #2
    [O1] Migacz cyka...., a ja już nie migam

    Kiedyś na trasie po zakończeniu wyprzedzania, dalem migacz w prawo (tak lekko tylko) i coś zaskwierczało.
    Od tego momentu, czasami, mimo że juz przestałem migać dalej słyszałem to charakterystyczne cykanie migacza (czasem nawet kilka/kilkanaście sekund po miganiu).
    Byłem w serwisie, powiedzieli ze to częsty problem (na forum tez o tym znalazłem) i wymienili włącznik świateł awaryjnych.

    Tyle, że proble nie zniknął :evil:

    Może występuje teraz trochę rzadziej...

    Możecie mi podpowiedzieć jakie mogą być inne przyczyny takich objawów?
    TDI Celebrate
    Oszczędzam komfortowo!

    Komentarz

    • karo
      Drive
      • 2009
      • 77

      #3
      jak masz przerywacz wymieniony (we włączniku świateł awaryjnych) to proponuje zrobić to od czego się powinno zaczynać... czyli rozebrać manetkę i przeczyścić ja w środku. Powodem jest zanieczyszczony smar. Nalezy go wyczyścić i zastosować świeży. U mnie pomogło.

      Szukaj na forum jak to zrobić bo już było nie raz.

      Komentarz

      • phoneman
        RS
        • 2008
        • 3374
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Zamieszczone przez karo
        jak masz przerywacz wymieniony (we włączniku świateł awaryjnych) to proponuje zrobić to od czego się powinno zaczynać... czyli rozebrać manetkę i przeczyścić ja w środku. Powodem jest zanieczyszczony smar. Nalezy go wyczyścić i zastosować świeży. U mnie pomogło.

        Szukaj na forum jak to zrobić bo już było nie raz.
        Jaki to jest rodzaj smaru ?
        .

        Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

        Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

        Komentarz

        • rekin
          Rider
          • 2008
          • 398

          #5
          spróbuj sprężonym powietrzem od kompa psiuknąć w manetkę przy kierownicy... U mnie pomogło.

          p.s Co do manetki to ona jest chyba raczej nierozbieralna???
          W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

          Komentarz

          • karo
            Drive
            • 2009
            • 77

            #6
            phoneman, ja przesmarowalem jakims najwzyklejszym. nie mam pojecie jaki powinien byc.

            rekin, mowisz o tym?


            U mnie psikanie nie pomoglo, a rozebranie tego nie jest takie znowu skomplikowane... wystarczy miec klucz (splin 12) do kierownicy i dobre checi. Mnie najdluzej zajelo zdjecie poduszki. Ale teraz juz wiem jak to dziala i jakby ktos potrzebowal fotek to dysponuje takowymi.

            Komentarz

            • rekin
              Rider
              • 2008
              • 398

              #7
              jak masz to zapodaj fotki.
              A czemu musiałeś demontować poduszkę???
              W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

              Komentarz

              • bradley
                L&K
                • 2008
                • 1465

                #8
                Zamieszczone przez markaz
                i wymienili włącznik świateł awaryjnych.
                A powinni manetke...
                Zamieszczone przez rekin
                A czemu musiałeś demontować poduszkę???
                Zeby zdjac kierownice.
                Kierownice zeby manetke wyjac.
                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                Komentarz

                • karo
                  Drive
                  • 2009
                  • 77

                  #9
                  bo manetka jest za kierownica i inaczej sie do niej nie dostaniesz jak przez zdjecie kierownicy. Widzisz ten pierścień na mojej poprzedniej focie?

                  a teraz mała instrukcja jak to zrobić:
                  1) odłączyć aku żeby jasiek oczu nie podbił
                  2) odkręcić osłonę za kierownica (śruby od spodu)
                  3) znaleźć na kierownicy od strony licznika takie otwory do których trzeba będzie śrubokręt włożyć. Najłatwiej jak się przekręci kierownice o 90st z neutralnego położenia raz w lewo raz w prawo (trzeba mieć lekko przekręcony kluczyk zeby dalo sie kierownica kręcić)
                  4) Na focie widać końcówkę śrubokręta(kliknijcie żeby powiększyć). włożyć od góry i pchac w kierunku osi kierownicy. Jasiek sam odskoczy. Jak juz z jednej strony odskoczy to przekręcić kierownice o 180 i zrobić to samo z drugim zaczepem.



                  5) odpiąć poduszkę

                  6)odkręcić i zdjąć kierownice

                  7) dalej nie pamiętam ale intuicyjnie

                  Pytajcie jakby coś było niejasne.

                  Komentarz

                  • rekin
                    Rider
                    • 2008
                    • 398

                    #10
                    a widzisz... sądziłem, że ta obejma od manetki jest dwu-częściowa i nie trzeba będzie zdejmować jaśka.
                    W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                    Komentarz

                    • karo
                      Drive
                      • 2009
                      • 77

                      #11
                      tez się łudziłem przed rozebraniem

                      to nie jest dużo roboty i polecam to zrobić jak ktoś ma problemy z "cykaniem".

                      Ja to szalu dostawałem. Na początku ratowałem się odciąganiem manetki w stronę okna ale w końcu nie wytrzymałem, kupiłem klucz do kiery i rozebrałem i jak ręka odjął

                      Komentarz

                      • rekin
                        Rider
                        • 2008
                        • 398

                        #12
                        a jaki tam idzie klucz??
                        W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                        Komentarz

                        • karo
                          Drive
                          • 2009
                          • 77

                          #13
                          no przecież napisałem - splin 12.
                          wygląda tak:link

                          Komentarz

                          • bubuDE
                            Elegance
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 763
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            #14
                            Klucz wielorowkowy lub wielozebny, tak zwa ten splin.
                            PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #15
                              XZN
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • rekin
                                Rider
                                • 2008
                                • 398

                                #16
                                Zamieszczone przez bubuDE
                                Klucz wielorowkowy lub wielozebny, tak zwa ten splin.
                                OK panimaju :diabelski_usmiech
                                W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                                Komentarz

                                • locaj85
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 482

                                  #17
                                  znany problem w octaviach , ja akurat wymienilem cala dzwignie - koszt 170 zł, razme z wymiana, w serwisie chcieli 300...

                                  Komentarz

                                  • ruwado
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 14885
                                    • Octavia IV (NX3)

                                    #18
                                    Na 99,99% manetka w kierownicy. Ja też cykałem po wyłączeniu kierunków, po obróceniu kierowniki, a nawet na wybojach.Ja też wymieniałem i u mnie pomogło.
                                    pozdrawiam - Darek

                                    Komentarz

                                    • maciek_z
                                      Classic
                                      • 2009
                                      • 21

                                      #19
                                      w O1 wystarczyło zdjąc obudowę kolumny kierownicy, popsikać sprężonym powietrzem a potem psiknąć smarem typu WD40, czas naprawy 15 minut, z czego 10 minut szukałem WD40, koszt naprawy 0 zł, po co wymieniac skoro wystarczy wyczyścic?

                                      Komentarz

                                      • markaz
                                        Classic
                                        • 2006
                                        • 35

                                        #20
                                        Dzięki za pomoc sam kierownicy nie ściągnę, bo nie umiem, ale podpowiem mechaniorowi co trzeba zrobić. Szkoda, że powymieniał coś bez sensu - przygajmniej drogie nie było.
                                        TDI Celebrate
                                        Oszczędzam komfortowo!

                                        Komentarz

                                        Pracuję...