Witam wszystkich, od dwoch dni jestem szczesliwym posiadaczem Skody Octavi 2 Kombi Ambiente 1,9 Tdi 105 Km. pozdrawiam kolegow z fabiaclub.pl
Problem z turbina
Zwiń
X
-
Problem z turbina
Witam,
Prosze o pomoc. Co jakis czas jak jade autem brakuje mocy. Pare razy wlaczyla mi sie kontrolka bledu podpinalem vaga i wykazal problem z cisnieniem w turbinie. Jak dodaje gazu to cos przerywalo i slychac jakies zgrzyty cos podobnego jak przeskakuje rozrusznik. Auto ma przejechane 97tys. Czy to lopatki w turbinie ?
-
-
Bez fachowej obsługi się nie obejdzie. Masz tu link do firmy z Krakowa http://www.compsport.pl/Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Na bank padła turbina. Mojej koleżance też w SKODZIANCE turbina padła po przejechanych 90 000km. Jeździła w większości po mieście bez większej zresztą świadomości jak użytkować diesla[PSJ]. Co ciekawe moja żona twierdzi, że dziadowski jest samochód, którym nie można jeździć jak się chce-chodzi o odmulanie TDI-muszę to za nią robić czasem ja[chodzi o jej VW 19 TDI].TF - VW New Beetle 19 TDI ALH, Berlingo HDI MODUTOP[sprzedany], Peugeot 306 1600, C-MAX.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rekinZamieszczone przez rkbniestety auta z turbo musza od czasu do czasu pod ogon dostac.
Moja ma prawie 236 i nic nie było przy niej robione, bo nie trzeba :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rkbZamieszczone przez rekinZamieszczone przez rkbniestety auta z turbo musza od czasu do czasu pod ogon dostac.
Moja ma prawie 236 i nic nie było przy niej robione, bo nie trzeba :diabelski_usmiech
Natomiast jest jeden model silnika diesla ze stajni VW i tam padają już przy 70-80 tys km :shock: ale nie pamiętam o jaki to silnik chodziło.
pticek, te metaliczne stuki biorą się z tego, że łopatki wirnika obcierają o obudowę turbinyW moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina
Komentarz
-
-
Bo turbo z zaworem upustowym nie będzie miało problemów od spokojnej jazdy, tylko kierownice nie są do końca przemyślanym pomysłemwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
u mnie tez padła po 100tyś km.
poszła do czyszczenia, wstawiony był nowy mieszek... i co sie okazało? że po czyszczeniu i tak i tak turbina wybuchła :/
znajomy właśnie mnie ostrzegał, żeby odrazu do regeneracji bo czyścić się nie opłaca... ale wolałem oszczędzić... i źle na tym wyszedłem..
po regeneracji i tak i tak czasami zdażało się przeładowanie... wywaliłem zaworek "filterek" przy N75 i do teraz chodzi miodzio
sprawdź przewody, rozruszaj mieszek (sztange) przy turbinie, podmień zaworki N75 z N18, wywal ten filterek biało-czarny i wstaw za niego wężyk... jak nic nie da to już problem siedzi w turbinieVW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM
Komentarz
-
-
na forum (temat - Brak mocy w TDI) jak i po rozmowie z mechanikiem doszliśmy, że jest to :
Zamieszczone przez cysterniarzbzyq, nie doczytałem, myślałem ze mowa o N75.
To co wyrzuciłeś to zawór zwrotny recyrkulacji spalin (to gówienko biało czarne).VW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM
Komentarz
-
-
Panowie,
żeby nie zakładać kolejnego zbędnego tematu zadam pytanie tutaj. Właśnie przed chwilą zauważyłem, że nie słychać "wesołego świszczenia" turbinki kiedy przyspieszam octavką o_O Czy to normalne? Jak kupiłem samochód to byłoewidentnie słychać turbinę przy obrotach około 2000 wzwyż natomiast teraz jak by ucichła. Samochód przyspiesza tak samo jak przedtem - brakuje mi tylko tego "gwizdu" delikatnego. Co Wy na to?
Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz