u mnie jest podobnie zwlaszcza zima i przy krotkich czestych jazdach ale teraz takze jednak jest tak od kiedy pamietam i zadnych dodatkowych szkodliwych skutkow nie zauwazylem oct przejechala ponad 200tys tez akl.
Biały osad pod korkiem oleju, majonez, masło
Zwiń
X
-
jacekzat1, mam to samo. Przejechane 1850 km. przy 900 km też leciał mi płyn chłodniczy z tego trójnika pojechalem na serwis niby naprawili ale po 800 km znowu zapaliła mi się kontrolka ze nei mam płynu chłodniczego. Jutro jestem umówiony na naprawę tego bo znowu leci z tego trójnika. wiec bez obaw plyn ci tylko przez to ucieka. a co do tego masła to przez małe przebiegi auta i silnik się nie nagrzał.Była Octavia Tour +
jest O2 Tour , Bosso Burdello
Komentarz
-
-
[O1] Masło w odmie
Ostatnio przegladnalem waz odmy, nazbieralo sie tam troche maselka. wyczyscilem to, po tygodniu sie odnowilo.
Kiedys manipulowalem przy wlewie oleju, nie zwrocilo to mojej uwagi, prawdopodobnie bylo czysto.
Od tamtego czasu zalozylem lpg oraz zmienilem olej z castrol 10w40 polsyntetyk na motul specific 5w40 fullsyntetyk.
Czy moze powod tkwic w jednym z powyzszych faktow ??
Na codzien jezdze 22 km do roboty, kursow na zimnym silniku brak.
W zimie moze byc korek w wezu :/Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Re: Masło w odmie
Zamieszczone przez zsolpywOstatnio przegladnalem waz odmy, nazbieralo sie tam troche maselka. wyczyscilem to, po tygodniu sie odnowilo.
Kiedys manipulowalem przy wlewie oleju, nie zwrocilo to mojej uwagi, prawdopodobnie bylo czysto.
Od tamtego czasu zalozylem lpg oraz zmienilem olej z castrol 10w40 polsyntetyk na motul specific 5w40 fullsyntetyk.
Czy moze powod tkwic w jednym z powyzszych faktow ??
Na codzien jezdze 22 km do roboty, kursow na zimnym silniku brak.
W zimie moze byc korek w wezu :/
Po wyjęciu bagnetu na jego końcówce też możesz zauwarzyć ten szlam, ja w takim wypadku po prostu wymieniam olej, bo traci on swoje właściwości smarujące i jeśli pompa poda taki syf na głowice to silnik stanie.
a sie rozpisałem...
pozdrawiam AdiPamiętaj-Serwis to ostatecznosć...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adrianst5u mnie w octavi silnik zdąży rozgrzać ten szlam i wyrównać ciśnienie w komorze
Komentarz
-
-
Orientuje sie ktos jaki wplyw ma praca na lpg na tworzenie sie tego osadu /? o ile jakis ma
Rowniez zauwazylem troche brazowawej mazi na korku wlewu ...... to chyba nie najlepiej.
Poziomy chlodziwa i oleju sie utrzymuja, chlodziwo przejrzyste i klarowne.Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
zsolpyw, gdzies czytalem, ze castrol nasila efekt robienia mazi. U siebie po zdemontowaniu tej fajki odmy mialem zupelnie przytkana takim gestym gownem oleistym - cos jak smar. Ponoc po zdjeciu pokrywy zaworow mozna sie zdziwic widokiem rowniez. Teraz co jakis czas bede obserwowal co i jak. Bagnetu mi nigdy nie wypchalo. A pokrywe bede zdejmowal, bo mi puszcza uszczelka od strony grodzi...Radio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
zuitsane- a na jakim oleju jezdzisz ? miales castrola ?
moze motul porozpuszczal jakies paskudztwa i sie to wydostaje ktoredy moze ?Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Jezdzilem na tym, potem na mobilu a teraz na motulu.
Okaze sie wszystko jak sciagne czapke... a za 2 tyg w poniedzialek autko odstawiam na zrobienie TIP i FMIC :P potem zobacze co dalej... W dolocie od IC mialem olej po butowaniu, wyczyscilem IC i na chwile obecna suchutko ! Chyba byla pozostalosc po starym turbo ...Radio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
no i ile wyciaga na jedynce ?? 8)
mierzyles przysp. do 100 ??Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Odgrzeję kotleta, również dołączam do problemu, bardzo się zdziwiłem jak zdjąłem wąż od odmy, bo delikatne masełko pod korkiem to nic w porównaniu z tym co było w przewodach odmy. Ktoś coś poradził na występujące objawy? Ja wyczyściłem tą odmę na błysk i na razie obserwuję co będzie teraz się działo. Jeżdzę na mobilu 10w40.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zsolpywno i ile wyciaga na jedynce ?? 8)
mierzyles przysp. do 100 ??Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.
Komentarz
-
-
Wracajac do tematu nagaru. Sciagnalem u siebie pokrywe i nie sadzilem, ze bedzie tak dobrze.
Zero jakiegokolwiek syfu. Tylko na pokrywie lekko przysmazony olej, reszta idealna.
Pomjam fakt, ze uszczelka byla w dwoch czesciach. Tego akurat sie spodziewalem...
Pozdr.
BartekRadio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
Biały osad pojawił się i u mnie. Jest go bardzo mało aczkolwiek podniósł się poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku o ok 1 cm nad maksimum. Kolor jego jest zdaje się być bez zmian, taki różowaty. 14 tys km temu był wymieniany kompletny rozrząd w ASO i czy może to mieć wpływ na taką usterke? Od czego powinienem zacząć, od zmierzenia CO2 w płynie chłodzącym?
Przebieg auta to 134 kkm na gazie, do tej pory bezproblemowo. Samochód w 95 % procentach pokonuje trasy. Zauważyłem że silników BSE mało jest z tym problemem.pozdrawiam
Komentarz
-
-
Sprawdź poziom płynu po dłuższym postoju, tak żeby silnik był zimny i zeszło ciśnienie z układu chłodzenia.
Jak jest walnięta uszczelka pod głowicą to płynu raczej ubywa, bo albo go wywala korkiem od zbyt dużego ciśnienia w układzie, albo przedostaje się przez nieszczelności do oleju albo do cylindrów, zależy w którym miejscu uszczelka się poddała.
Komentarz
-
Komentarz