Raczej niejest to wina przeplywki no ale wszystko mozliwe.
Falujace obroty to najprawdopodobniej wina czujnika temperatury cieczy chlodzacej.
A kopcenie to raczej dlatego, ze syf sie zebral w turbinie jesli dlugo jezdziles z odpieta przeplywka.
Jak odpiales przeplywke to na bank masz blad w komputerze wiec musisz go wykasowac, a wiec przy okazji sprawdz czy niema bledu czujnika cieczy i sytuacja bedzie jasniejsza.
Poszukaj na forum, a napewno znajdziesz cos na temat przeplywki i falujacych obrotow bo juz o tym bylo.
Falujace obroty to najprawdopodobniej wina czujnika temperatury cieczy chlodzacej.
A kopcenie to raczej dlatego, ze syf sie zebral w turbinie jesli dlugo jezdziles z odpieta przeplywka.
Jak odpiales przeplywke to na bank masz blad w komputerze wiec musisz go wykasowac, a wiec przy okazji sprawdz czy niema bledu czujnika cieczy i sytuacja bedzie jasniejsza.
Poszukaj na forum, a napewno znajdziesz cos na temat przeplywki i falujacych obrotow bo juz o tym bylo.
Komentarz