Maie jakis sposob na otwarcie maski od przodu ??? Nieoczekiwanie rozladowal sie akumulator i nie mozna wejsc do srodku...kluczykiem tez nie idzie otworzyc drzwi...
Słyszałem, że robią takie myki, że trzeba się dostać np do przecimgielnego albo jakiś kabli od spodu i podłączyć do niego napięcie. Ale nie wiem na ile się to sprawdza i czy coś się przez to nie upierniczy. Ale tak podobno robiło Assitance w jednym z Pasków, któremu się rozładował akumulator.
spróbuj od dołu tzn podnieść auto jednym bokiem najlepiej lewa strona okręcić osłonę i za pomocą długiego klucza lub innego mocnego narzędzia dojść do zamka i otworzyć. Wiem że nierealne ale w fabryce chyba taką opcję wymyślili bo istnieje szansa na urwanie linki i co wtedy. Taki manewr robiłem w innym aucie więc jest to do zrobienia
na tą przypadłość jest prosta metoda bierzemy zapalniczkę nagrzewamy koniec kluczyka i wsadzamy w dziurkę raz drugi czasem trzeci i wszystkie zamki ustępują nawet dwa dni temu musiałem tak uruchomić zamek w bagażniku bo też zamarz na dobre po jednokrotnym nagrzaniu kluczyk wszedł i zamek działał ( oczywiście to nagrzewanie kluczyka to tak z umiarem ) zeby nie stopic całego plastiku na kluczu
Dobry sposób na zamarznięte zamki, to energiczne, przez dłuższa chwilę pocieranie zamka rekawicą. Jak do tej pory, sprawdziło sie w kilku samochodach.
W celu otwierania maski z zewnątrz mam dorobiony "patent" własnego pomysłu, mianowicie do zapadki trzymającej maskę w istniejącym tam otworku, jest przymocowany drut w czarnej izolacji (nie widoczny), o długości ok. 20 cm, na którego drugim końcu jest zrobione oczko. W to oczko wkłada się śrubokręt z zewnątrz, przez atrapę, pociąga sie i maska otwarta. Oczywiście, taka instalacja musi być tak zrobiona, aby była nie widoczna, i nikt się nie domyśli.
Macie rację z tym rozgrzewaniem, ale co ma zrobić ktoś (np. ja), kto ma zamek tak zasyfiony, że wchodzi tylko 1/2 kluczyka. Lojalnie informuję, że próbowałem wyczyścić zamki latem, ale tam jest coś twardego i niewyjmowalnego...
Miałem audi A4 96 rok wyskoczyla mi linka z zamka i nie dalo sie otworzyc maski. Pan w warsztacie powiedzial mi ze za 250 zloty otworzy mi maske i wymieni linke bo to kupe roboty. Wjechalem na kanal i od spodu popchalem zamek i maska sie otworzyla.
I mnie spotkał podobny problem dzisiaj. Wyjąłem akumulator wczoraj wieczorem żeby nie padł. Dzisiaj rano chce otworzyć samochód wkładam kluczyk i zamiast otworzyć to kluczyk się kreci w 2 strony. Tak jest z 2 stron, a jak kluczyk wkładam do bagażnika to w żadna strone nie chce się przekręcić. Podgrzewałem już kluczyk ale to nic nie daje. Co zrobić?
Witam serdecznie. Z zamkiem będzie problem ale weź drugi akumulator i podłącz go (-) do masy (+) do śruby od rozrusznika (tej od której idzie kabel do akumulatora ) . Teraz otworzysz pilotem. Koledzy używajcie czasem kluczyka bo czeka Was to samo. Pozdrawiam.
Tutaj jest zdjęcie tego zamka
Zamek jest zamocowany we wzmocnieniu czołowym
Najlepiej jak możemy to podejrzeć w innej zaprzyjaźnionej Octavii jak to jest zamontowane
Teraz wszytko zależy jaką mamy atrapę, jak starszą z prostymi żaluzjami to nie ma sprawy wwszystko ładnie widać i jest spoko dojście
Jak nowszą z tymi grubszymi to drut wchodzi pod większym kątem i trzeba go jakoś zmyślnie powyginać pod kątem bo wzmocnienie czołowe za bardzo przeszkadza, można jajo znieść zanim się otworzy. ja robiłem z siebie idiotę na parkingu z jakieś 1,5h zanim ktoś podjechal i obczaiłem jak to jest zamontowane
Aha no i drut trzeba mieć konkretny, sztywny a potem to już siła razy gwałt :-) i pstryk otwarte
Czy również mógłbym poprosić o przesłanie na priv. wskazówki jak otworzyć maskę z zewnatrz. Podobny problem, samochód stał przez ponad miesiąc i nowy akumulator padł na amen. Zamek jest tylko w drzwiach kierowcy i jest czymś zapchany więc z klucza nie da rady otworzyć.
Witam mam podobny problem, zamek z kluczykiem nie używany pewnie od lat, auto mam od niedawna, żona zostawiła włączone radio i aku padło, teraz nie wiem jak dostać się do samochodu proszę o pomoc nie chce niczego uszkodzić.
Komentarz