oj, raczej nie w tym przedziale cenowym. Wiem bo się orintowałem (no może bym jakiegoś znalazł, ale bez isofixa). Sprawdziłem na foteliki.info i ten z linku (Cybex) wypadł bardzo dobrze. Jeszcze tylko trzeba małego przekonać do zmiany siedziska
Witam dzięki radom otrzymanym od kolegów z klubu udało mi się wczoraj zrobić z pomocą klubowicza z kącika FABI, logi dynamiczne grupy 003 i 011.Wykonałem po trzy przejazdy z każdej grupy, drogą szybkiego ruchu i w trakcie pierwszych czterech przejazdów odcinało mi turbinę przy ok. 3000 obr/min. i 4000 obr/min . i pojawiał się błąd 17958(chyba zapieczone kierowniczki) . Przy następnych dwóch przejazdach ku mojemu zdziwieniu auto odżyło i przestało odcinać turbinę, nie pokazując żadnych błędów.Oczywiście wcześniej wyczyściłem N75 i popsikałem WD 40 dzwigienki turbiny. Więc taka próba pomogła mi w problemie błędu 17958.Mam prośbę jak ktoś może to proszę o pomoc w odczytaniu tych logów.
Ewidentnie turbinka przeładowuje szczególnie od 2400 do 2800 obr/min. Dodatkowo objaw który opisujesz że po katowaniu auto przestało łapać notlauf wskazuje na zapieczone łopatki.
Przepływka też tak jakby lekko nie domagała ale ją bym na razie zostawił i usunął przyczynę przeładowania i wtedy zrobił jeszcze raz logi.
dokładnie tak
to jest strona "gorąca" turbiny, w którą uderzają spaliny
i tymi skrzydełkami/łopatkami/kierowniczami ustawiasz kąt natarcia = szybkośc obrotów turbiny
większa szybkośc obrotów turbiny = większe ciśnienie doładowania
ruch tych skrzydełek reguluje mieszek sterowany układem podciśnienia poprzez N75
zlapalo mnie ostatnie tez przeladowanie ktorego od wakacji nie mialem widocznie zima i zmiana stylu jazdy miala duzy wplyw zastanawiam sie czy nie oddac turbo do przeczyszczenie
zawsze mozesz sprobowac rozruszach kierowniczki ja tak zrobilem i mo pomoglo pozniej lejesz do pelna i jedziesz na autostrade i krecisz autko na kazdym biegu do 4500 obrotow zeby wszystko dobrze popracowalo.
niestety okres zimowy sprawil ze problem powrocil i sam zaczolem sie zastanawiac nad czyszczeniem turbo
Komentarz