[O1] Próba dynamiczna zrobiona !!!!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • octavia1982
    Classic
    • 2010
    • 11

    [O1] Próba dynamiczna zrobiona !!!!!!

    oj, raczej nie w tym przedziale cenowym. Wiem bo się orintowałem (no może bym jakiegoś znalazł, ale bez isofixa). Sprawdziłem na foteliki.info i ten z linku (Cybex) wypadł bardzo dobrze. Jeszcze tylko trzeba małego przekonać do zmiany siedziska
  • pemo23
    Drive
    • 2008
    • 78

    #2
    [O1] Próba dynamiczna zrobiona !!!!!!

    Witam dzięki radom otrzymanym od kolegów z klubu udało mi się wczoraj zrobić z pomocą klubowicza z kącika FABI, logi dynamiczne grupy 003 i 011.Wykonałem po trzy przejazdy z każdej grupy, drogą szybkiego ruchu i w trakcie pierwszych czterech przejazdów odcinało mi turbinę przy ok. 3000 obr/min. i 4000 obr/min . i pojawiał się błąd 17958(chyba zapieczone kierowniczki) . Przy następnych dwóch przejazdach ku mojemu zdziwieniu auto odżyło i przestało odcinać turbinę, nie pokazując żadnych błędów.Oczywiście wcześniej wyczyściłem N75 i popsikałem WD 40 dzwigienki turbiny. Więc taka próba pomogła mi w problemie błędu 17958.Mam prośbę jak ktoś może to proszę o pomoc w odczytaniu tych logów.
    Załączone pliki
    Skoda Octavia 1.9 TDI

    Komentarz

    • mroko
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 659
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Ewidentnie turbinka przeładowuje szczególnie od 2400 do 2800 obr/min. Dodatkowo objaw który opisujesz że po katowaniu auto przestało łapać notlauf wskazuje na zapieczone łopatki.
      Przepływka też tak jakby lekko nie domagała ale ją bym na razie zostawił i usunął przyczynę przeładowania i wtedy zrobił jeszcze raz logi.

      Pozdrawiam
      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

      Komentarz

      • pemo23
        Drive
        • 2008
        • 78

        #4
        Tak dzięki tylko co może być przyczyną przeładowania ??
        Skoda Octavia 1.9 TDI

        Komentarz

        • Damianjg
          Rider
          • 2008
          • 621

          #5
          Zapieczone kierownice turbo

          Komentarz

          • mroko
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 659
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Chodziło mi nie o "łopatki" tylko o zapieczone "kierownice" ops:
            Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

            Komentarz

            • pemo23
              Drive
              • 2008
              • 78

              #7
              Czy chodzi o takie kierownice?
              Załączone pliki
              Skoda Octavia 1.9 TDI

              Komentarz

              • krzynol
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 10990
                • Superb II combi (3T5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                dokładnie tak
                to jest strona "gorąca" turbiny, w którą uderzają spaliny
                i tymi skrzydełkami/łopatkami/kierowniczami ustawiasz kąt natarcia = szybkośc obrotów turbiny
                większa szybkośc obrotów turbiny = większe ciśnienie doładowania
                ruch tych skrzydełek reguluje mieszek sterowany układem podciśnienia poprzez N75

                no :P

                jaka wyszyszczona ta turbina
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz

                • Ziomal
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 5841
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  pemo23, tak , najlepiej oddac do serwisu który robi regenerację, wypiaskują i będzie jak nowa , ja tym razem tak zrobiłem
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz

                  • Zoltar
                    Rider
                    • 2005
                    • 722

                    #10
                    Przeczyść jeszcze przepływomierz, ogranicza moc na wysokich obrotach
                    www.soft-car.pl
                    www.chiptuning-gdansk.pl


                    - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                    - Wyłączanie DPF
                    - Hamownia Obciążeniowa

                    Komentarz

                    • livid
                      Drive
                      • 2009
                      • 64

                      #11
                      jak wyczyscic przeplywomierz?



                      zlapalo mnie ostatnie tez przeladowanie ktorego od wakacji nie mialem widocznie zima i zmiana stylu jazdy miala duzy wplyw zastanawiam sie czy nie oddac turbo do przeczyszczenie

                      Komentarz

                      • pemo23
                        Drive
                        • 2008
                        • 78

                        #12
                        Rozumiem że nie minie mnie wyczyszczenie turbiny , a wie ktoś jakie to koszty ????
                        Skoda Octavia 1.9 TDI

                        Komentarz

                        • livid
                          Drive
                          • 2009
                          • 64

                          #13
                          zawsze mozesz sprobowac rozruszach kierowniczki ja tak zrobilem i mo pomoglo pozniej lejesz do pelna i jedziesz na autostrade i krecisz autko na kazdym biegu do 4500 obrotow zeby wszystko dobrze popracowalo.

                          niestety okres zimowy sprawil ze problem powrocil i sam zaczolem sie zastanawiac nad czyszczeniem turbo

                          Komentarz

                          Pracuję...