oj, raczej nie w tym przedziale cenowym. Wiem bo się orintowałem (no może bym jakiegoś znalazł, ale bez isofixa). Sprawdziłem na foteliki.info i ten z linku (Cybex) wypadł bardzo dobrze. Jeszcze tylko trzeba małego przekonać do zmiany siedziska
[O1] Próba dynamiczna zrobiona !!!!!!
Zwiń
X
-
[O1] Próba dynamiczna zrobiona !!!!!!
Witam dzięki radom otrzymanym od kolegów z klubu udało mi się wczoraj zrobić z pomocą klubowicza z kącika FABI, logi dynamiczne grupy 003 i 011.Wykonałem po trzy przejazdy z każdej grupy, drogą szybkiego ruchu i w trakcie pierwszych czterech przejazdów odcinało mi turbinę przy ok. 3000 obr/min. i 4000 obr/min . i pojawiał się błąd 17958(chyba zapieczone kierowniczki) . Przy następnych dwóch przejazdach ku mojemu zdziwieniu auto odżyło i przestało odcinać turbinę, nie pokazując żadnych błędów.Oczywiście wcześniej wyczyściłem N75 i popsikałem WD 40 dzwigienki turbiny. Więc taka próba pomogła mi w problemie błędu 17958.Mam prośbę jak ktoś może to proszę o pomoc w odczytaniu tych logów.Skoda Octavia 1.9 TDI
-
-
Ewidentnie turbinka przeładowuje szczególnie od 2400 do 2800 obr/min. Dodatkowo objaw który opisujesz że po katowaniu auto przestało łapać notlauf wskazuje na zapieczone łopatki.
Przepływka też tak jakby lekko nie domagała ale ją bym na razie zostawił i usunął przyczynę przeładowania i wtedy zrobił jeszcze raz logi.
PozdrawiamRozum każdy ma, ale nie każdy go używa.
Komentarz
-
-
dokładnie tak
to jest strona "gorąca" turbiny, w którą uderzają spaliny
i tymi skrzydełkami/łopatkami/kierowniczami ustawiasz kąt natarcia = szybkośc obrotów turbiny
większa szybkośc obrotów turbiny = większe ciśnienie doładowania
ruch tych skrzydełek reguluje mieszek sterowany układem podciśnienia poprzez N75
no :P
jaka wyszyszczona ta turbina->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Przeczyść jeszcze przepływomierz, ogranicza moc na wysokich obrotachwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
zawsze mozesz sprobowac rozruszach kierowniczki ja tak zrobilem i mo pomoglo pozniej lejesz do pelna i jedziesz na autostrade i krecisz autko na kazdym biegu do 4500 obrotow zeby wszystko dobrze popracowalo.
niestety okres zimowy sprawil ze problem powrocil i sam zaczolem sie zastanawiac nad czyszczeniem turbo
Komentarz
-
Komentarz