[O2] Moc w przedziale obrotów ok.1000-1500

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Baster
    Drive
    • 2010
    • 92

    [O2] Moc w przedziale obrotów ok.1000-1500

    W srebrnym listwy w kolorze to obowiązek i jeszcze jasne wnętrze, super się prezentuje
    Obecnie auto ;
    Touareg 7P
    http://forum.golf6.pl/vw-inne-profil...ter-t2063.html
    Golf VI Rline
    http://forum.golf6.pl/vw-mk6-profil/...ter-t1060.html
    No i nadal Octavia
    Baster
  • progressowy
    Rider
    • 2008
    • 453

    #2
    [O2] Moc w przedziale obrotów ok.1000-1500

    To,że w powyzszym przedziale mamy turbo dziure jest oczywiste.
    Zauwazyłem,że po dłuzszym postoju, po bezproblemowym uruchomieniu silnika, ruszam, przez ok 2min jazdy w przedziale obrotow 1000-1500 jest o wiele slabszy,a jak dodam gwałtownie gazu tak jakby poszarpywał. Po przekroczeniu 1500 ciagnie ok. Nadmienie,że podczas ruszania nie ma szarpnieć tylko podczas jazdy, gdy energicznie wciskam pedał gazu. Czyli pod obciązeniem. W dolnym zakresie obrotów jest o wiele slabszy jak by coś dławiło. Wyczułem to poniewaz po nocy, kiedy ruszałem autko zgasło. Trzeba wiecej deptać pedał. Po paru minutach(2-3) wkreca sie prawidłowo od samego dołu.
    Filtry wymienione wszystkie. Swieczki sprawdzone.
    Prosze o rady.
    Już odebrane A3 TFSI limuzyna

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      kolego wydaje mi sie ze w przedziale 1000-1500 na zimnym silniku moze sie tak dziac, czy jak silnik sie troche rozgrzeje to to samo sie dzieje?

      [ Dodano: Pon 01 Lut, 10 20:25 ]
      sorry doczytałem po paru minutach jest ok, wiec wdaje mi sie ze jest to kwestia zimnego silnika
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • progressowy
        Rider
        • 2008
        • 453

        #4
        Czyli nie ma co zamulać autka po odpaleniu?
        Z tego wynika,że jazda poniżej 1500 na dość wysokim biegu (na lodowatym silniku)to duże obciążenie.
        Już odebrane A3 TFSI limuzyna

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #5
          Zamieszczone przez progressowy
          Z tego wynika,że jazda poniżej 1500 na dość wysokim biegu (na lodowatym silniku)to duże obciążenie.
          bardzo duże i również nie wskazane (podobnie jak gazowanie na pusto )

          spokojnie na zimno dokręcaj do tych 2000 bo rozwalisz dwumasę itd :idea:
          tylko obchodź się z nią delikatnie

          [ Dodano: Pon 01 Lut, 10 20:41 ]
          Zamieszczone przez progressowy
          na lodowatym silniku
          na gorącym również
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #6
            mozesz schodzic ponizej 1500 ale za to obchodz sie delikatnie z gazem. Kiedyś pewien :shock: gość był zdziwiony ze auto nie idzie jak dawał w palnik od 1000 obrotów
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • progressowy
              Rider
              • 2008
              • 453

              #7
              Ja też się przeraziłem :shock: . Myslałem,że to usterka. ops: Zatem jak z jajeczkiem,aż sie nagrzeje :? .
              Trzeba nauczyć się jezdzic TDI
              Za bardzo sie przyzwyczaiłem do benzynki 3,0 w E-60. :P
              Już odebrane A3 TFSI limuzyna

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                #8
                Zamieszczone przez progressowy
                Za bardzo sie przyzwyczaiłem do benzynki 3,0 w E-60.
                no, to wiele wyjaśnia

                Zamieszczone przez progressowy
                Zatem jak z jajeczkiem,aż sie nagrzeje :?
                piórko na pedale gazu i zawsze rozsądne obroty, poniżej 1500 to się możesz toczyć właściwie
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • piramida
                  RS
                  • 2009
                  • 12222
                  • Superb III (3V3)

                  #9
                  może nie jak z jajeczkiem ale bez przegięć a co E60 jezdzi sie kiepsko ze przesiadłes sie na szkodnika? :wink:
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz

                  • progressowy
                    Rider
                    • 2008
                    • 453

                    #10
                    Zamieszczone przez piramida
                    może nie jak z jajeczkiem ale bez przegięć a co E60 jezdzi sie kiepsko ze przesiadłes sie na szkodnika? :wink:
                    Tylko dobrze. Oczekiwałem od prestiżowego BMW e-60 czegos wiecej.
                    Co z tego,ze auto ma super moc i prezencje. Jak zuzywa sie dużo szybciej anieżeli tansze auta. Dreczy wiele niedoróbek i tandetnych materiałow.
                    To auto do szpanu a nie do codziennej eksploatacji.
                    Wystarczy poczytać forum bmw,tam znajdziecie odpowiedz.
                    Już odebrane A3 TFSI limuzyna

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      troche to smutne
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • progressowy
                        Rider
                        • 2008
                        • 453

                        #12
                        :lol:
                        Już odebrane A3 TFSI limuzyna

                        Komentarz

                        • jefry
                          Rider
                          • 2009
                          • 411

                          #13
                          na 2.0 TDI BKD ( ja odpalam pale papierosa i wsiadam za kółko ) katowanie tak jak powiedział "Szkoda" nie ma sensu diesle inaczej reagują na przyrost mocy a w szczególności jak mają turbodziure. Nie wiem jak w 1,9 ale w 2.0 nie ma takiego czegoś jednak warto rozgrzać silnik ( czym sie odwdzięczy posiedzieć 5 min w aucie nie robi problemu ). Sądzę że suche przejazdy bez naoliwienia turbo źle wpłyną na prace... desiel to nie benzyna...
                          Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

                          Komentarz

                          • progressowy
                            Rider
                            • 2008
                            • 453

                            #14
                            Już wszystko jasne!!! Przyczyną było złej jakości paliwo.
                            Po zatankowaniu nowego paliwka (do pełna) niepokojący objaw który opisywałem w pierwszym poscie znikł!!! :lol:
                            Temat do zamknięcia.
                            Już odebrane A3 TFSI limuzyna

                            Komentarz

                            Pracuję...