W srebrnym listwy w kolorze to obowiązek i jeszcze jasne wnętrze, super się prezentuje
[O2] Moc w przedziale obrotów ok.1000-1500
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
[O2] Moc w przedziale obrotów ok.1000-1500
Obecnie auto ;
Touareg 7P
http://forum.golf6.pl/vw-inne-profil...ter-t2063.html
Golf VI Rline
http://forum.golf6.pl/vw-mk6-profil/...ter-t1060.html
No i nadal Octavia
BasterTagi: Brak
-
-
[O2] Moc w przedziale obrotów ok.1000-1500
To,że w powyzszym przedziale mamy turbo dziure jest oczywiste.
Zauwazyłem,że po dłuzszym postoju, po bezproblemowym uruchomieniu silnika, ruszam, przez ok 2min jazdy w przedziale obrotow 1000-1500 jest o wiele slabszy,a jak dodam gwałtownie gazu tak jakby poszarpywał. Po przekroczeniu 1500 ciagnie ok. Nadmienie,że podczas ruszania nie ma szarpnieć tylko podczas jazdy, gdy energicznie wciskam pedał gazu. Czyli pod obciązeniem. W dolnym zakresie obrotów jest o wiele slabszy jak by coś dławiło. Wyczułem to poniewaz po nocy, kiedy ruszałem autko zgasło. Trzeba wiecej deptać pedał. Po paru minutach(2-3) wkreca sie prawidłowo od samego dołu.
Filtry wymienione wszystkie. Swieczki sprawdzone.
Prosze o rady.Już odebrane A3 TFSI limuzyna
-
-
kolego wydaje mi sie ze w przedziale 1000-1500 na zimnym silniku moze sie tak dziac, czy jak silnik sie troche rozgrzeje to to samo sie dzieje?
[ Dodano: Pon 01 Lut, 10 20:25 ]
sorry doczytałem po paru minutach jest ok, wiec wdaje mi sie ze jest to kwestia zimnego silnikasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez progressowyZ tego wynika,że jazda poniżej 1500 na dość wysokim biegu (na lodowatym silniku)to duże obciążenie.
spokojnie na zimno dokręcaj do tych 2000 bo rozwalisz dwumasę itd :idea:
tylko obchodź się z nią delikatnie
[ Dodano: Pon 01 Lut, 10 20:41 ]
Zamieszczone przez progressowyna lodowatym silnikusaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
mozesz schodzic ponizej 1500 ale za to obchodz sie delikatnie z gazem. Kiedyś pewien :shock: gość był zdziwiony ze auto nie idzie jak dawał w palnik od 1000 obrotówsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez progressowyZa bardzo sie przyzwyczaiłem do benzynki 3,0 w E-60.
Zamieszczone przez progressowyZatem jak z jajeczkiem,aż sie nagrzeje :?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
może nie jak z jajeczkiem ale bez przegięć a co E60 jezdzi sie kiepsko ze przesiadłes sie na szkodnika? :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidamoże nie jak z jajeczkiem ale bez przegięć a co E60 jezdzi sie kiepsko ze przesiadłes sie na szkodnika? :wink:
Co z tego,ze auto ma super moc i prezencje. Jak zuzywa sie dużo szybciej anieżeli tansze auta. Dreczy wiele niedoróbek i tandetnych materiałow.
To auto do szpanu a nie do codziennej eksploatacji.
Wystarczy poczytać forum bmw,tam znajdziecie odpowiedz.Już odebrane A3 TFSI limuzyna
Komentarz
-
-
troche to smutnesuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
na 2.0 TDI BKD ( ja odpalam pale papierosa i wsiadam za kółko ) katowanie tak jak powiedział "Szkoda" nie ma sensu diesle inaczej reagują na przyrost mocy a w szczególności jak mają turbodziure. Nie wiem jak w 1,9 ale w 2.0 nie ma takiego czegoś jednak warto rozgrzać silnik ( czym sie odwdzięczy posiedzieć 5 min w aucie nie robi problemu ). Sądzę że suche przejazdy bez naoliwienia turbo źle wpłyną na prace... desiel to nie benzyna...Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.
Komentarz
-
Komentarz