Utrata mocy a kontrolka servis

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrek123
    Classic
    • 2010
    • 14

    Utrata mocy a kontrolka servis

    Jak to wszystko w rodzinie zostaje :szeroki_usmiech
  • flor-ek
    Classic
    • 2009
    • 22

    #2
    Utrata mocy a kontrolka servis

    Witam serdecznie, dzis na trasie zaniepokoiło mnie zachowanie mojej OI ponieważ po przejechaniu jakiś 200 km gdzie wszystko było ok (na ostatnich kawałkach ok 150km/h) gdy przez warunki pogodowe odpóściłem troche i później znowu chciałem przyspieszyć auto zamuliło:/ Miałem wrażenie jakby turbina przestała działać. Czy może mieć to związek raczej z kończącą się turbiną, tym że jakieś 300km temu wyświetliła mi się kontrolka service czy może wina paliwa bo przed trasą dolewałem pół zbiornika ale w tym miejscu gdzie zawsze. Dodam jeszcze, że zjechałem na stacji zgaśiłem auto, odczekałem troche zapaliłem ponownie na desce nie wyskoczył żaden błąd, a problem zniknął :/

    Komentarz

    • Udesky
      RS
      • 2007
      • 1692
      • Octavia I (1U2)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Zamieszczone przez flor-ek
      odczekałem troche zapaliłem ponownie na desce nie wyskoczył żaden błąd, a problem zniknął :/
      Poszukaj przy użyciu szukajki czegoś pod hasłem: notlauf (not lauf)
      Zamieszczone przez flor-ek
      jakieś 300km temu wyświetliła mi się kontrolka service
      Użyj szukajki i dowiedz się jak skasować komunikat. Sygnalizuję on okresowy przegląd samochodu taki jak fabryka zaprogramowała.
      Zamieszczone przez flor-ek
      Czy może mieć to związek raczej z kończącą się turbiną
      Masz AGRa, więc problem zapieczonych kierowniczek raczej odpada.
      W Polsce nie ma kryzysu.
      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

      Komentarz

      • robekcool
        RS
        • 2009
        • 2041
        • Octavia II (1Z3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        przecież w agr też ma prawo skończyć się turbina.
        co do kasowania komunikatu to samo usunięcie go nie zmieni oleju w silniku.
        www.k-mot.pl
        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
        Autoholowanie.
        Robert Kulma

        Komentarz

        • bradley
          L&K
          • 2008
          • 1465

          #5
          Zamieszczone przez flor-ek
          odczekałem troche zapaliłem ponownie na desce nie wyskoczył żaden błąd, a problem zniknął :/
          Wiec ksiazkowy przypadek notlaufa.
          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

          Komentarz

          • flor-ek
            Classic
            • 2009
            • 22

            #6
            Co do servisu udało mi się go wykasować tak jak było to opisane, olej wymieniony był w między czasie (dbam o to dokładnie) ale nie robie takich rzeczy w aso więc nie kasowali.
            Co do notlaufa widze że nawet vag wiele nie zmieni i nie zdjagnozuje, więc popatrze ile się da samemu od podstawowych przypadków jak nie pomoże będziemy ją leczyć u specjalisty.
            Czy w takim przypadku, skoro się to odblokowało, będzie się to powtarzać czy nie ma na to reguły?

            Komentarz

            • Udesky
              RS
              • 2007
              • 1692
              • Octavia I (1U2)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Zamieszczone przez flor-ek
              Czy w takim przypadku, skoro się to odblokowało, będzie się to powtarzać czy nie ma na to reguły?
              Duże prawdopodobieństwo, że będzie się powtarzać. Jeśli złapiesz, wyłączasz samochód, odpalasz jeszcze raz i problem znika, do momentu aż znowu złapiesz.
              Zamieszczone przez flor-ek
              Co do notlaufa widze że nawet vag wiele nie zmieni i nie zdjagnozuje
              Złapać notlaufa, nie wyłączać auta i zrobić VAGowanie + logi dynamiczne. Forumowi znawcy coś z tego mogą wywnioskować.
              W Polsce nie ma kryzysu.
              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

              Komentarz

              • flor-ek
                Classic
                • 2009
                • 22

                #8
                dzięki za informacje, dziś na trasie niestety dwu krotnie musiałem gasić silnik :/

                Komentarz

                • robekcool
                  RS
                  • 2009
                  • 2041
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  proponuję nie nadwyrężaj suszarki lub szykuj się na wymianę
                  www.k-mot.pl
                  Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                  Autoholowanie.
                  Robert Kulma

                  Komentarz

                  • flor-ek
                    Classic
                    • 2009
                    • 22

                    #10
                    Chciałem ostatnio złapać błąd żeby jechać podłączyć vaga i niestety nie udało mi sie, jak narazie problem sam zniknął i nie chce się pojawić

                    Komentarz

                    Pracuję...