Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] trzepanie silnikiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    A jaka jest metoda na sprawdzenie poduchy? Pytam, bo drugi raz w ciągu 1,5 roku wymieniałem elastyczny łącznik wydechu i tłumikowiec zasugerował mi sprawdzenie poduch silnika.
    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #27
      Nie mam pojęcia czy to pompa - oby nie. Mechanik proponuje mi zaślepienie EGR - u i pojeżdżenie w takim stanie jakiś czas, żeby poobserwować. Ponoć w moim motorze EGR nie jest spięty z komputerem. Zobaczymy.
      sofix

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez Sinner
        U mnie jest to samo... Ale ja czuję, że drgania są dużo wyraźniejsze na zimnym silniku. Jak się toczę pomału (nie ważne czy trzymam sprzęgło czy nie) to szarpie, ale jak tylko się zatrzymam to cisza. Chociaż wczoraj pierwszy raz zdarzyło mi się, że po zatrzymaniu jeszcze chwile się telepała motorownia. Różne już słyszałem diagnozy: Luz na łączeniu wału z kołem pasowym, luz na rolkach w pompie wtryskowej. O dwumasie też słyszałem tylko dalej nie wiem czy AGR ma dwumase czy nie??
        A co do pomysłu pompy to się wkrótce okaże, bo kumpel miał taki sam problem w Golfie. I właśnie sprzedał swoją pompe (11) drugiemu znajomemu. Jeżeli u tego drugiego pojawi się szarpanie to znaczy, że jednak pompa. Czekam na montaż.
        Kolego u mnie podobnie, rozwiązałeś może swój problem ??
        Brak...

        Komentarz


        • #29
          Szarpanie silnikiem przechodzące na karoserię

          No u mnie jest podobnie. Na jałowym od czasu do czasu zatrzęsie budą. Znajomy przy wymianie oleju w skrzyni (zgrzytająca dwójka na wyższych obrotach) sprawdził na kompie korekcje na wtryskach, były dość spore oraz czas ustawienia wtrysków też na dwóch dość długi.
          W moim przypadku pewnie się kończą i t o jest przyczyna. czy ktoś wie jakie wartość korekcji są w "normie" podobnie jak czas ustawiania się wtrysków? Mam nadzieję, że nie piszę herezji, jak coś można mnie zrugać

          Komentarz


          • #30
            U mnie poducha była walnięta na skrzyni, dałem się zmylić bo tu jest drązek zmiany biegów na linkach i nic na nim nie byłó czuć
            Brak...

            Komentarz


            • #31
              Małe przypomnienie się.

              No ja dalej borykam się z trzepaniem silnikiem na jałowym. Narazie innych objawów brak, choć w trakcie jazdy potrafi chwilowo zadławić się przy redukowaniu biegu. TDI mam od kwietnia więc może tak mają (wczesniej tylko benzynki). Czy ktoś o tych wtryskach mógłby mi coś więcej powiedzieć. Regeneracja 1 to 1000pln a ponoć 3 wykazują zmęczenie :/

              Czekać, wymieniać, wymieniać poduchę, co radzicie?

              Komentarz


              • #32
                Panowie spróbujcie ruszyć samym z samego sprzęgła i tak w połowie trzymać jak będzie czuć większe trzepanie przy ruszaniu to może wskazywać na dwumase.
                Drugi przypadek może być to lewe powietrze ( u mnie była przyczyna połączenia przepustnica - kolektor ssący 1.9 tdi asv, oring który tam był się spłaszczył i zrobił sie twardy i połową swojej powierzchni nie uszczelniał) więc można sprawdzić cały dolot powietrza.
                Ktoś tu juz pisał o kompensacji wtryskiwaczy. Samo wskazanie moze pokazywać przynajmniej dwie rrzeczy kiepska kompresja i kończące sie wtryskiwacze, ale jak nie kopci na niebiesko to bym to zostawił w spokoju.
                Co do poduszek zazwyczaj to tzw. Zrywu czyli tylna i z tego co kojarze jest jeszcze poduszka hydrauliczna z przodu i ona może również powodować takie nieprzyjemności.

                To chyba tyle co mogę podpowiedzieć.

                Jak coś to czekam na jakieś relacje.

                Komentarz


                • #33
                  Koledzy doczytałem na forum golfa, że jest to problem oprogramowania sterownika w tych silnikach i od któregoś tam numeru sterownika ta usterka nie występuje...

                  U mnie dwumasa wygląda ok żadnych objawów jej uszkodzenia nie widzę ...

                  link do tematu

                  Dziwne zachowanie silnika AHF, drgawki!!!! - Forum.VWGolf.pl
                  Brak...

                  Komentarz


                  • #34
                    Witam-mam podobny problem,np:dojeżdżam do skrzyżowania wciskam sprzęgło,silnik zaczyna,terkotać,toczę się nadal,silnik terkocze,staję silnik normalnie pracuje,byłem u mechaników na kompie nic nie stwierdzili,nie wiem co jest grane.Pozdrawiam-Jasko.
                    Octavia-1,9 tdi AGR, na zegarku 290000.

                    Komentarz


                    • #35
                      Ale czy trzęsie ci budą podczas terkotania ??
                      Brak...

                      Komentarz


                      • #36
                        Silnik terkocze

                        Witam-nie buda nie trzesie ale mam wrażenie ze trzesie albo silnikiem albo skrzynią.Pozdrawiam.

                        Komentarz


                        • #37
                          U mnie czuje ze trzesie silnikiem a poniżej 20 km/h trzesie tez budą
                          Brak...

                          Komentarz


                          • #38
                            42jasko, A sprzęgło się nie kończy?
                            Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299

                            _______
                            Piotr

                            Komentarz


                            • #39
                              Trzepanie budą na jałowym

                              Po kilku miesiącach jazdy z trzepaniem budy na jałowym zacząłem na jesieni tankować disla premium. Korekcje lepsze, trzepanie budą praktycznie ustało. EcoDisel BXE nie smakuje.

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X