bl, dzwoniłem do niego jakiś miesiąc temu. Robienia zegarów nie chciał się podjąć. Telefon do niego miałem do Maru123 - montował u niego multifunkcję.
Wydaje mi się że teraz naprawdę byłem w kumatym ASO ale gostek za chiny ludowe nie mógł zakodować immo. Wyskakiwał mu ciągle błąd niezgodności wersji immobilisera. Elekrtyk probował na różne sposoby. Licznik działa super, wszystko śmiga tylko ten immo Nastepnie elektryk poleciał do części i zaczął sprawdzać liczniki i ich wersje. Niby moje auto z 09.2008 a licznik z 01.2009 (różnica niewielka) ale niestety okazało się że (cytuję): "pana auto ma immo 2-gej generacji a licznik ma już 3-cią generację immo i niestety nie da się zakodować, musi Pan poszukać licznika ze swojego rocznika datą jak najbardziej zbliżonego datą prod. Niestety wtedy też nie ma 100% gwarancji że zadziała"
No wiec Panowie też chwilowo moda muszę odpuścić a licznik mimo że działa - sprzedać Jak by ktoś chciał kupić i ma autko z 2009r to zachęcam. Licznik jest nowiutki i nieużywany.
witam
niedługo zmieniam turbo z mojej octy na większe, w związku z tym mechanik zaproponował mi 500 PLN za moją (200kkm przebiegu).
Czy to ok cena? Czy można krzyknąć więcej?
Dodam, że na turbinie jeżdzę cały czas na seryjnym programie (dopiero jakieś 3 tygodnie temu był wirus bezpieczny na 160 KM/370 Nm) i turbina sprawdza się bez zarzutu.
Podpowiedzcie, proszę.
„Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł”
"A jeśli czegoś się nie da zrobić - znajdź kogoś, kto o tym nie wie. Przyjdzie i to zrobi."
a i czy w asz OI i awx SI jest taka sama turbina fabrycznie?
Niestety nie. Bebechy są te same, ale awx ma dzielony kolektor, natomiast asz łączony. I spływ oleju jest w innym miejscu. A i jeszcze przez inne kolektory turbo ma inny układ w stosunku do bloku przez co downpipe musi być inny. Niby to samo, a jednak nie...
Komentarz