[O2] odbój-osłona tylnego amora

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • abstinent
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 4842
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #26
    a jakieś rezerwowy samochód masz :lol:

    Komentarz

    • demmsi
      Elegance
      • 2011
      • 966
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #27
      4 godz to sporo czasu jeżeli śruby dadzą się po dobroci odkrecić. Powiem inaczej 30min na strone wystarczy. Ale jeżeli śruby nie będą z Tobą gadać to będzie dłużej :diabelski_usmiech

      Komentarz

      • starez
        Drive
        • 2011
        • 59

        #28
        no własnie, a jezeli chodzi juz o te srubki, to so jesli nie zakrece gornych srub z sila 30NM?
        to ma jakies zanczenie? na pewno nie zostawia jej niedokreconej ale czy musi byc dokladnie taka sila :|?

        Komentarz

        • Dago
          Classic
          • 2011
          • 37

          #29
          Starez nie przeginaj z tą siłą dokręcania śrub, ale jak jesteś taki "aptekarz" to zawsze możesz sobie kupić klucz dynamometryczny :diabelski_usmiech
          Sytuacje w życiu się odwracają.

          Komentarz

          • starez
            Drive
            • 2011
            • 59

            #30
            prosze Cie... nie wiem czy znajde te klucze ktore potrzbuje zeby to odkrecic a Ty mi tu mowisz o jakis dynometrach :d

            Komentarz

            • wicher12
              Ambiente
              • 2008
              • 193

              #31
              czyli mam rozumieć żeby wymienić te osłony to trzeba wykręcać cały amortyzator czy tylko samą górę amortyzatora ?

              Komentarz

              • alxxx
                RS
                • 2010
                • 1823
                • Octavia I (1U2)
                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                #32
                Zamieszczone przez wicher12
                czyli mam rozumieć żeby wymienić te osłony to trzeba wykręcać cały amortyzator czy tylko samą górę amortyzatora ?
                Dokładnie tak. trzeba uwolnić cały amortyzator.
                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                Komentarz

                • wicher12
                  Ambiente
                  • 2008
                  • 193

                  #33
                  a nie można tylko samej góry odkręcić i wsadzić te osłony od góry ? a co da wykręcenie całego amortyzatora jak te osłony są na górze ?

                  Komentarz

                  • demmsi
                    Elegance
                    • 2011
                    • 966
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #34
                    Wystarczy od góry tylko musisz ten amor troche ugiąć żeby przeszła osłona i odbój :diabelski_usmiech
                    Ja nie zdejmowalem całego amora, ale wtedy 2 osoby byly potrzebne - jedna ugina amor druga zakłada nowe części.

                    Komentarz

                    • Dago
                      Classic
                      • 2011
                      • 37

                      #35
                      Wicher można - dokładnie tak jak pisze demmsi, wystarczy od góry odkręcić i ugiąć amor - w dwójkę raźniej :wink:
                      Sytuacje w życiu się odwracają.

                      Komentarz

                      • wicher12
                        Ambiente
                        • 2008
                        • 193

                        #36
                        czyli odkręcam dwie śruby w nadkolu (czy jeszcze jakieś śruby są w bagażniku od amorka ?) i uginam amorka a drugie ręce nakładają nowe gumki.

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #37
                          Dobra, a jak wkladacie to cudo, jak od gory jest metalowe mocowanie. Przeciez od gory idzie odlew alu, odbojnik, oslona ktora do odboju jest mocowana.

                          Chyba ze odkrecacie gora i potem jak ginekolog krecicie przy amorze, ale to dla mnie glupota, bo odkrecic jedna srube na dole to kilka sekund i amor lezy na ziemi i latwiej chwycic rdzen amora, zeby odkrecic nakretke i potem zdjac odlew wraz z odbojnikiem i oslona.
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • alxxx
                            RS
                            • 2010
                            • 1823
                            • Octavia I (1U2)
                            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                            #38
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Dobra, a jak wkladacie to cudo, jak od gory jest metalowe mocowanie. Przeciez od gory idzie odlew alu, odbojnik, oslona ktora do odboju jest mocowana.

                            Chyba ze odkrecacie gora i potem jak ginekolog krecicie przy amorze, ale to dla mnie glupota, bo odkrecic jedna srube na dole to kilka sekund i amor lezy na ziemi i latwiej chwycic rdzen amora, zeby odkrecic nakretke i potem zdjac odlew wraz z odbojnikiem i oslona.
                            Dlatego napisałem żeby zdjąć cały, po co sie spinać i tam wykręcać tym amorem? Podejrzewam, że po zdjęciu amora zrobisz to 2x szybciej niż nim kręcąc.
                            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                            Komentarz

                            Pracuję...