Brak mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kowalmen
    Classic
    • 2011
    • 2

    Brak mocy

    tomil, gratulacje i szybkiego powrotu do domku
  • streamer1
    Classic
    • 2010
    • 1

    #2
    Brak mocy

    Mam skodę oktawię1.9tdiALH zapaliła sie kontrolka elektronicznego sterowania silnika po kilkuset kilometrach zgasła teraz.Byłem z tym u mechanika Stwierdził że nic sie nie dzieje i mozna z tym jeżdzić.Ostatnio kompletnie spadła moc i znowu pali sie kontrolka.Czy jest jakiś dobry mechanik w okolicach Gorlic.Proszę o namiar.

    Komentarz

    • filipT
      Rider
      • 2010
      • 554

      #3
      błąd można znaleźć w historii, wystarczy podpiąć vasa.
      Jak nie czujesz fizycznie objawów zacinania turbiny to może byś zawór doładowania turbiny n75
      pół internetu o tym napisano
      Mój Szkodnik

      Komentarz

      • piramida
        RS
        • 2009
        • 12222
        • Superb III (3V3)

        #4
        podepnij sie do kompa, wszystko wyjdzie.....
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz

        • Pastexx
          Classic
          • 2010
          • 5

          #5
          Witam
          Zaglądnij w okolice turbiny czy przewody podciśnieniowe nie są uszkodzone ( dziurawe ). Takie małe cienkie

          Komentarz

          • Krzych
            Rider
            • 2005
            • 671

            #6
            Zamieszczone przez streamer1
            Stwierdził że nic sie nie dzieje i mozna z tym jeżdzić
            Zmień lepiej mechanika, będzie bezpieczniej dla silnika, taniej Ciebie.
            Raczej typowy objaw związany z doładowaniem turbiny (ciśnienie za niskie lub za wysokie)
            W tych sytuacjach komputer zawsze wchodzi w tryb awaryjny i zmniejsza moc.
            DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
            www.chiptuning.katowice.pl
            DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

            Komentarz

            • jurczap
              Classic
              • 2010
              • 13

              #7
              Witam,

              ja to mam jakiegoś pecha do samochodów chyba, bo po poprzednich moich przejściach z inną marką, myślałem że O1 nie będzie mi sprawiać problemów

              Coby nie rozpisywać się za bardzo, dziś rano chcąc trochę rozruszać samochodzik po przejechaniu ponad 20 minut w korkach, na długiej prostej przycisnąłem gaz (ale nie do dechy) i chciałem pogonić ją do jakieś 3500 tyś obrotów, co już mi się zdarzało parę razy.

              Niestety dziś przy ok 2800-2900 poczułem nagły spadek mocy (ale łagodny, bez szarpania) i do pracy dojechałem już samochodem "mułem". Nie zapaliła mi się żadna kontrolka.

              Domyślam się, że wystąpił u mnie "notlauf". Jeszcze nie jeździłem po "restarcie" samochodu, sprawdzę to po pracy.

              Chciałbym się z góry podpytać, czy znajdzie się ktoś uprzejmy z VAG, aby zebrać jakieś logi podczas jazdy ? Najlepiej w okolicach Bemowa/Bielan itp ?

              Najgorsze, że w ostatni czwartek samochodzik przeszedł przegląd przy 60 tys u Panów na Syreny 14, zgłaszałem im lekkie "metaliczny odgłos" po zdjęciu nogi z gazu. Mówili że to turbo i sporo osób to ma i jeżdżą i nic się nie dzieje. Poza tym mówili że z wozem wszystko OK.

              Utwierdziło mnie w tym wczoraj przestudiowanie opisanych tu problemów z hałasem turbo w ASV, a tu proszę dziś przykra niespodzianka.
              Piotrek

              Komentarz

              Pracuję...