Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Silnik-AGR czy ALH

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Silnik-AGR czy ALH

    Zamieszczone przez Twelvi
    Witam czy spoty nadal są we wtorki?Ma może ktoś komputer aby podłączyć i sprawdzić mi szkodnika?
    a jeszcze nie napisałeś o wlepach - chcesz czy masz?

  • #2
    Silnik-AGR czy ALH

    Chcę kupić Octavie lub coś z grupy proszę o poradę ktory silnik jest lepszy 90 KM
    Może ktoś coś poleci -okolice Lublina

    Komentarz


    • #3
      Slawekkul1, AGR jest nie to zajeżdzenia , nie ma przynajmniej turba na zmiennej geometrii więc zamulanie mu nie straszne , natomiast ALH to prawie to samo co ASV (110) rózni się softem i wtryskami wiec bardziej podatne na modyfikacje i lepiej jeżdzi od AGR
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz


      • #4
        Raczej tylko wtryskami bo szpryce tam malutkie a po ASV robi sie juz 110tka ;P
        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

        Komentarz


        • #5
          A gdzie szukać oznaczenia silnika ?

          Komentarz


          • #6
            Obudowa rozrządu, naklejka pod wykładziną w bagażniku oraz oczywiście w książce serwisowej.
            W Polsce nie ma kryzysu.
            Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Ziomal
              Slawekkul1, AGR jest nie to zajeżdzenia , nie ma przynajmniej turba na zmiennej geometrii więc zamulanie mu nie straszne , natomiast ALH to prawie to samo co ASV (110) rózni się softem i wtryskami wiec bardziej podatne na modyfikacje i lepiej jeżdzi od AGR
              ALH nie ma turbiny o zmiennej geometrii łopatek, mylisz z AHF, ASV

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez giqus
                ALH nie ma turbiny o zmiennej geometrii łopatek
                A właśnie, że ma. :P
                ALH to to samo co AHF/ASV z tym, że na wtryskach z SDI. Zmieniasz wtryski w ALH na takie od AHF/ASV i masz pełnowartościowe 110KM (czasem nawet z niezłym giftem).
                W Polsce nie ma kryzysu.
                Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                Komentarz


                • #9
                  giqus poczytaj o tych silnikach !!!Tak jak mówi Udesky właśnie ma

                  Komentarz


                  • #10
                    AGR to jedyny chyba silnik 1.9TDI w OI, ktory niema zmiennej geometrii lopatek. Poaztym z tego ci wiadomo to wtryski od ASV rowniez pasuja do AGR-a. Czy mam racje :?:

                    Komentarz


                    • #11
                      Pasuja.
                      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                      Komentarz


                      • #12
                        Slawekkul1, czyli chyba recept prosty:
                        - chcesz jeździć sobie długo i szczęśliwie, nieco wolniej weź agr
                        - chcesz przerabiać i ciągnąc moc w góre - chip itp, itd. weź alh

                        Komentarz


                        • #13
                          Tak więc szukam z silnikiem AGR z okolic Lublina , może coś polecicie z góry dziękuje.

                          Komentarz


                          • #14
                            OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle oraz części samochodowe. Ogłoszenia motoryzacyjne.
                            handlarze, trzebaby dobrze sprawdzić to auto, i przede wszystkim zobaczyć na wlepie czy to alh czy agr.

                            Komentarz


                            • #15
                              AGR mniej problematyczny, ALH lepsza baza pod tanie modyfikacje do 140 koni
                              www.soft-car.pl
                              www.chiptuning-gdansk.pl


                              - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                              - Wyłączanie DPF
                              - Hamownia Obciążeniowa

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez sew1981
                                OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle oraz części samochodowe. Ogłoszenia motoryzacyjne.
                                handlarze, trzebaby dobrze sprawdzić to auto, i przede wszystkim zobaczyć na wlepie czy to alh czy agr.
                                To na 90% ALH. Widac po n75.
                                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                Komentarz


                                • #17
                                  jak ja miałem ALH to jednocześnie mój brat miał AGR
                                  Jak dla mnie to moje auto zbierało się i szło DUŻO lepiej niż jego AGR
                                  była O1 1,6 102 KM
                                  była O1 1,9 TDI 90 KM
                                  była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                                  był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                                  jest Ford Tourneo Courier

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    AGRy były zdaje się do 2002 r. włącznie
                                    Konrad
                                    OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                                    90 konny AGRessor
                                    PerfectServiceBy DGW
                                    WhitePride :smokedevil

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Mi wystarczy AGR 90KM [ nie kombi]-może ktoś coś wie ,zdecydowanie chcę kupić

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Znam goscia, ktory ma podobno na sprzedaz Octavie OI Rider ALH z czipem na 125KM za ~27tys zl.
                                        Kolega z tego co wiem byl nawet zarejestrowany na naszym forum przed padnieciem serwera. Auto stoi w Rumi kolo Gdynii i wiem, ze kolega o nie dbal niestety dawno juz z nim nierozmawialem i niewiem czy wogole mam do niego kontakt.
                                        Wydaje mi sie, ze jest to to auto:
                                        OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle oraz części samochodowe. Ogłoszenia motoryzacyjne.

                                        Co do AGR-a to moj ma nalatane 241kkm i jest to przebieg w 100% orginalny i jesli chodzi o turbo to nie ma do tej pory zadnych problemow. W silniku wymieniam tylko olej co 15kkm, a pod maska do tej pory wymieniony 2xprzeplywomierz, zawor N75x1 i czujnik temperatury czieczy chlodzacej. Aha i jeszcze zwiekszalem w zeszlym roku dawke na rozruchu.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Wielkie dzięki kolego ale szukam bliżej miejsca zamieszkania [lubelskie]

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Nie ma co się ograniczać, jak auto pewne to i na drugi koniec polski nie problem, tak mi się wydaje.
                                            Konrad
                                            OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                                            90 konny AGRessor
                                            PerfectServiceBy DGW
                                            WhitePride :smokedevil

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Ja po swoją pojechałem aż pod granicę z Luksemburgiem. Daleko, ale warto było

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Mam AGRa. Rdzewieje, walcze z awariami. Mechanicznie nic mu nie zarzucę.
                                                Robi robotę - poprzedni własciciel wylatał 40 tysiecy w 3 lata, ja po pół roku drugi raz zmieniam olej.

                                                Jeździ taniej niż PKP - to najważniejsze.
                                                Ogrodzenia Panelowe

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez cycek
                                                  Jeździ taniej niż PKP - to najważniejsze.
                                                  No wlasnie nawet czasem z ojcem sie smieje, ze warto sie zastanowic czy dzwonic w jakiejs sprawie czy moze lepiej podjechac AGRem bo koszt moze byc mniejszy :diabelski_usmiech

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X