[O2] jakie amory do prawie RSa...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • stevenpp
    Ambiente
    • 2009
    • 153

    [O2] jakie amory do prawie RSa...

    Rogo, z wlepami to jest... hmmm no troszkę inne mamy Przyjedziesz, zobaczysz :szeroki_usmiech
  • Maru 123
    RS
    • 2008
    • 4660

    #2
    [O2] jakie amory do prawie RSa...

    musze wymienić amortyzatory. jeśli mam zamontowane sprężyny od rsa a reszta to seria to powinienem zakupić teraz także i amory dedykowane do rsa?czy amory do rsa i zwykłej wersji są takie same?
    1.8T AGU L&K

    2.0TDI BKD ELEGANCE

    TOYOTA LAND CRUISER J95

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      do rsa raczej są inne, wydaje mi sie ze powinny byc krótsze (chociaz to tylko około 15mm róznicy w wysokosci) no chyba ze sie myle to mnie poprawcie :szeroki_usmiech
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • Maru 123
        RS
        • 2008
        • 4660

        #4
        piramida, niby 15mm ale po wymianie sprężyn seryjne amory bardzo szybko padły :roll: teraz myślę nad B6
        1.8T AGU L&K

        2.0TDI BKD ELEGANCE

        TOYOTA LAND CRUISER J95

        Komentarz

        • piotrek_gdy
          RS
          • 2008
          • 7723
          • Volkswagen
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #5
          Maru 123, a nie chcesz RS-owych?
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz

          • fernando
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 1890

            #6
            Zamieszczone przez Maru 123
            teraz myślę nad B6
            Dobrze myślisz Można by spróbować B8, ale nie jestem pewien, czy lubisz takie eksperymenty :szeroki_usmiech B6 będą na pewno dobre.

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              B6, B8, KYB AGX, ktos tam mowil jeszcze o Koni Sport.


              Przeciez komplet tych ori z RS-a kosztuje na tyle duzo, ze nie ma sie nad czym zastanawiac.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • Maru 123
                RS
                • 2008
                • 4660

                #8
                fernando, myślę że b8 jak dla mnie to za dużo.... nie chcę aż tak " usportawiać" skodziny... b6 wystarczy. więc jak- szukać b6 dedykowanych do rsa czy są takie same jak w seryjnym samochodzie?
                1.8T AGU L&K

                2.0TDI BKD ELEGANCE

                TOYOTA LAND CRUISER J95

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Z tego co pamietam w OI B6 ludzie wkladali do kazdego zawiasu: seria, RS, gleba -30, pakiet na bezdroza :wink:
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • adaś
                    Elegance
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 876
                    • Volkswagen

                    #10
                    Zawsze lepiej wziąć dedykowane. Wydaje mi się, że krotszy skok może negatywnie wpłynąć na żywotność amorów, ale ekspertem nie jestem.
                    Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                    a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                    Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                    O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                    Komentarz

                    • Maru 123
                      RS
                      • 2008
                      • 4660

                      #11
                      Zamieszczone przez adaś
                      Wydaje mi się, że krotszy skok może negatywnie wpłynąć na żywotność amorów
                      też tak myślę bo tak jak pisałem wcześniej- przed założeniem krótszych sprężyn amory powiedzmy sobie że były ok jeśli tak można powiedzieć o amorach które mają 124kkm ale po przejechaniu kilku tys. km na springach z rsa kompletnie straciły swoje właściwości amortyzujące :wink:
                      1.8T AGU L&K

                      2.0TDI BKD ELEGANCE

                      TOYOTA LAND CRUISER J95

                      Komentarz

                      • fernando
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 1890

                        #12
                        Zamieszczone przez Maru 123
                        fernando, myślę że b8 jak dla mnie to za dużo.... nie chcę aż tak " usportawiać" skodziny... b6 wystarczy.
                        Też myślę, że wystarczy, ale chciałem napisać, żebyś nic bardziej miękkiego nie brał... W ogóle to słyszałem taką opinię, że jednak najbardziej na obniżenie komfortu mają wpływ twarde sprężyny, a nie twarde amory. Ekspertem nie jestem, więc nie będę osądzał :roll:

                        Zamieszczone przez Maru 123
                        więc jak- szukać b6 dedykowanych do rsa czy są takie same jak w seryjnym samochodzie?
                        Jeśli do RSa są inne, to pewnie, że lepiej brać do RSa, ale domyślam się, że B6 to B6 i są jednakowe do wszystkich modeli (poza różną średnicą oczywiście).

                        Komentarz

                        • Mr0czny
                          Elegance
                          • 2009
                          • 948
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #13
                          oglądałem kiedyś katalog Bilsteina.

                          DO OII jest tylko rozróznienie na 50 i 55 mm bo i do wersji 140 KM i do 170 KM są te same amory
                          - Bilstein B6 Sport - 006694
                          - Bilstein B8 Sprint - 006696

                          ceny z intercars ( z googla)

                          B6 Sport
                          przód VE3-A817 - 757.39 zł / szt
                          tył BE5-A818 - 452.35 zł / szt

                          B8 Sprint
                          przód VE3-A819 - 611.63 zł / szt
                          tył BE5-A820 - 392.11 zł / szt

                          Komentarz

                          • fernando
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 1890

                            #14
                            oglądałem kiedyś katalog Bilsteina.

                            DO OII jest tylko rozróznienie na 50 i 55 mm bo i do wersji 140 KM i do 170 KM są te same amory
                            - Bilstein B6 Sport - 006694
                            - Bilstein B8 Sprint - 006696
                            Tak, ale Marek ma na pewno 55mm, więc tutaj nie ma dużego pola manewru.

                            Komentarz

                            • Mr0czny
                              Elegance
                              • 2009
                              • 948
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              #15
                              fernando, dlatego podałem już numery tych fi 55

                              inny cennik

                              B6 Sport
                              przód VE3-A817 - 548.06 zł / szt
                              tył BE5-A818 - 351.47 zł / szt

                              B8 Sprint
                              przód VE3-A819 - 564.92zł / szt
                              tył BE5-A820 - 365.39 zł / szt

                              ze sklepu http://www.zawieszenia.pl trzeba szukać w Golf V

                              Komentarz

                              • Maru 123
                                RS
                                • 2008
                                • 4660

                                #16
                                Zamieszczone przez Mr0czny
                                inny cennik
                                ciekawszy :szeroki_usmiech

                                ale jest mała różnica między b6 a b8 :roll:
                                1.8T AGU L&K

                                2.0TDI BKD ELEGANCE

                                TOYOTA LAND CRUISER J95

                                Komentarz

                                • Mr0czny
                                  Elegance
                                  • 2009
                                  • 948
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                  #17
                                  przy takiej różnicy to nie ma się co zastanawiać

                                  Komentarz

                                  • Maru 123
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 4660

                                    #18
                                    Mr0czny, tak tylko pozostaje kwestia komfortu :roll: nie chgce robić z auta wozu drabiniastego a wydaje mi się ze b8 to już takie amory lekko sportowe- street racingowe :roll:
                                    1.8T AGU L&K

                                    2.0TDI BKD ELEGANCE

                                    TOYOTA LAND CRUISER J95

                                    Komentarz

                                    • Nexus6
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 4847
                                      • Volkswagen

                                      #19
                                      Maru 123, B8 i B6 maja niemal identyczną "twardość"
                                      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                      Komentarz

                                      Pracuję...