dziwne zachowanie silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ptrd
    Classic
    • 2010
    • 19

    dziwne zachowanie silnika

    Właśnie Wiesiek nas zdemaskował :!:

    Wiesiu prosimy o nieujawnianie naszego planu
    Piotrek
  • arunia
    Drive
    • 2009
    • 48

    #2
    dziwne zachowanie silnika

    witam.ostatnio moje auto zaczeło się dziwnie zachowywaćodczas jazdy,jak i podczas stania np. w korku, silnik mojego auta często gaśnie (zazwyczaj gdy silnik jest ciepły). a gdy prubuje go zapaląć długo kręci po czym coś jakby strzela pod maską i zapala.zas podczas jazdy poprostu przerywa (jakby gaśnie ale zaraz wszystko wraca do normy,po jakimś czasie znowu ) zauważyłem że jeden z kabli od swiec ma przebicie więc je wymieniłem ale bez rezultatu.może świece,albo cewka.....co to może być ?
    CHUDY

    Komentarz

    • abrymarz
      Ambiente
      • 2010
      • 198
      • Octavia III (5E3)
      • DKTB 2.0 TSI RS 245 KM

      #3
      Nie jestem mechanikiem, ale stawiałbym na cewkę.
      Miałem podobne objawy w Fiacie Brava i w ASO Skody zdiagnozowali problem i wymienili cewkę. Wszystko wróciło do normy.

      Komentarz

      • arunia
        Drive
        • 2009
        • 48

        #4
        ja też nie jestem mechanikiem ale tez podejrzewalem cewkę ale będę musiał upewnić się u fachowca. a czy twój fiacik też stracił na mocy przez tą cewkę (czy był mulasty ?)
        CHUDY

        Komentarz

        • abrymarz
          Ambiente
          • 2010
          • 198
          • Octavia III (5E3)
          • DKTB 2.0 TSI RS 245 KM

          #5
          Był mulasty do tego stopnia, że nie miałem pewności czy będę mógł płynnie włączać się do ruchu z drogi podporządkowanej. I czekałem aż będzie pusto i dopiero wtedy wyjeżdżałem.
          W ASO Skody stwierdzili, że to są objawy uszkodzonej cewki (i sprawdzili na kompie) bo jeden cylinder działał jak chciał i kiedy chciał.
          Wymienili i jak "ręką odjął".
          A przed pobytem w ASO wymieniłem lambdę (niby miała już 11 lat). I nic. Przesmarowałem, regulowałem i próbowałem wstawić (tzn. mechanik) inny silnik krokowy. I nic.
          Ponieważ objawy "mulenie" i "strzały" zdarzały się losowo więc po każdej zmianie testowaliśmy autko. Na testy poszło pół baku (tak długo trwały).
          A do ASO Skody wpadłem, bo w trasie zapaliła się lampka ciśnienia oleju (na szczęście padł tylko czujnik) i tam wymienili czujnik i cewkę.

          Komentarz

          • arunia
            Drive
            • 2009
            • 48

            #6
            a więc raczej napewno to cewka bo objawy są identyczne z twoimi,no to trzeba rozejrzeć sie za nową cewką...dzięki kolego
            CHUDY

            Komentarz

            Pracuję...