kuba999, Sam film lipa. Ale te komentarze :P
[O1] Kopci na czarno, wrzucam logi.
Zwiń
X
-
[O1] Kopci na czarno, wrzucam logi.
Witam. Posiadam Octavię 1.9 TDI AGR + wtryski ASV. Problem jest następujący: Gdy jadę i mając ok. 1000 obr przycisnę ile fabryka dała to auto zaczyna bardzo kopcić na czarno. Problem pojawia się też, gdy stoję na biegu jałowym, wcisnę sprzęgło i dodaję gazu. Nie wiem co to może być... :confused Wrzucam logi, może któryś z forumowiczów będzie wiedział co jet nie tak. Z góry dzięki za odpowiedzi.Załączone plikiSeryjne 1.9 TDI AGR + wtryski ASV
-
-
Ile fabryka dała to możesz sprawdzać ale przy 2.5 tys. obr., oczywiście to jest najbezpieczniejsze i głównie chodzi o wyższe biegi. Dwumasa to jedno a silnik i przeniesienie napędu to drugie. Jak nie było programu to raczej od początku trzeba programować (chip tuning) około 1000 zł.
Co do kopcenia: wciskasz szybko gaz, turbina potrzebuję chwilę na rozkręcenie się a wtryski już "ostro leją" (mało powietrza i kopci). Dlatego nie jeździj poniżej 1500 obr. a jak hamujesz silnikiem to do minimum 1200 obr., nie wciskaj na maksa poniżej 2-2.5 tys., a pedałem przyspiszenia operuj płynnie (przy dodawaniu i odpuszczaniu).. szkoda żebyś AGRa zajeździł, pancernego zresztą.
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez thickelA wiesz może ile taka korekta programu kosztuje, i gdzie można ją zrobić w łódzkim albo śląskim?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez konkonwciskasz szybko gaz, turbina potrzebuję chwilę na rozkręcenie się a wtryski już "ostro leją
W służbowym focusie miałem coś podobnego. Okazało się, że rozszczelnił się przewód pomiędzy turbiną a IC. Komp dostawał wtedy złe informacje od przepływki o ilości powietrza i lał paliwo, ale część powietrza uciekała, a silnik kopciłłł.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zgadza się. Ale turbina jest napędzana spalinami, i jak się wciska nagle, szybko cały gaz to musi podać paliwa, żeby napędzić wirnik i przez chwilę zakopci. W tym przypadku wtryski mogą być źle wyregulowane ciśnieniowo i nie rozprowadzają odpowiednio paliwa. Nie spala się całkowicie. Proponuję zatem regulację wtrysków i program.
BTW powodem może być też nieszczelny dolot czy pompa paliwa, tylko domyślam się że pojawiło się to po zmianie wtrysków.
Komentarz
-
-
Może to głupota, ale sprawdź jeszcze czujnik temperatury. On o ile wiem jest dwuobwodowy. Pokazuje na szafie i daje sygnał do kompa. U mnie niestety było tak, że do kompa dostawał fałszywą wartość. I wtedy kopciła......
Tak jak mówię, że to pierdoła, ale u mnie tak się zdarzyłoMartino
125 KM /272 Nm - to już było....
teraz jest duży "+"
dgw.esite.pl
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
-----------------------------------------------
PerfectService by DobryGrześWawa
Komentarz
-
Komentarz