[O1] Kopci na czarno, wrzucam logi.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mojrzesz
    Drive
    • 2009
    • 89

    [O1] Kopci na czarno, wrzucam logi.

    kuba999, Sam film lipa. Ale te komentarze :P
  • thickel
    Drive
    • 2007
    • 51
    • Octavia II (1Z3)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    [O1] Kopci na czarno, wrzucam logi.

    Witam. Posiadam Octavię 1.9 TDI AGR + wtryski ASV. Problem jest następujący: Gdy jadę i mając ok. 1000 obr przycisnę ile fabryka dała to auto zaczyna bardzo kopcić na czarno. Problem pojawia się też, gdy stoję na biegu jałowym, wcisnę sprzęgło i dodaję gazu. Nie wiem co to może być... :confused Wrzucam logi, może któryś z forumowiczów będzie wiedział co jet nie tak. Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Załączone pliki
    Seryjne 1.9 TDI AGR + wtryski ASV

    Komentarz

    • Guguś
      L&K
      S_OCP Member
      • 2008
      • 1212

      #3
      thickel, a gdzie te logi :szeroki_usmiech
      __________________________________

      Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.

      Komentarz

      • thickel
        Drive
        • 2007
        • 51
        • Octavia II (1Z3)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        już są, małe problemy z wrzuceniem miałem
        Seryjne 1.9 TDI AGR + wtryski ASV

        Komentarz

        • Mihau
          RS
          • 2009
          • 7460
          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

          #5
          Zamieszczone przez thickel
          i mając ok. 1000 obr przycisnę ile fabryka dała
          takim przyspieszaniem zamordujesz 2-masę
          O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

          Komentarz

          • bradley
            L&K
            • 2008
            • 1465

            #6
            A czego sie spodziewales po wrzuceniu wiekszych szpryc?
            Jedz na korekte programu.
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz

            • thickel
              Drive
              • 2007
              • 51
              • Octavia II (1Z3)
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              A wiesz może ile taka korekta programu kosztuje, i gdzie można ją zrobić w łódzkim albo śląskim?
              Seryjne 1.9 TDI AGR + wtryski ASV

              Komentarz

              • konkon
                Rider
                • 2008
                • 667
                • Octavia I (1U2)
                • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                #8
                Ile fabryka dała to możesz sprawdzać ale przy 2.5 tys. obr., oczywiście to jest najbezpieczniejsze i głównie chodzi o wyższe biegi. Dwumasa to jedno a silnik i przeniesienie napędu to drugie. Jak nie było programu to raczej od początku trzeba programować (chip tuning) około 1000 zł.
                Co do kopcenia: wciskasz szybko gaz, turbina potrzebuję chwilę na rozkręcenie się a wtryski już "ostro leją" (mało powietrza i kopci). Dlatego nie jeździj poniżej 1500 obr. a jak hamujesz silnikiem to do minimum 1200 obr., nie wciskaj na maksa poniżej 2-2.5 tys., a pedałem przyspiszenia operuj płynnie (przy dodawaniu i odpuszczaniu).. szkoda żebyś AGRa zajeździł, pancernego zresztą.
                pozdrawiam
                Konrad
                OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                90 konny AGRessor
                PerfectServiceBy DGW
                WhitePride :smokedevil

                Komentarz

                • mobi65
                  Rider
                  • 2009
                  • 291

                  #9
                  Zamieszczone przez thickel
                  A wiesz może ile taka korekta programu kosztuje, i gdzie można ją zrobić w łódzkim albo śląskim?
                  u UYSEGO w lodzi tel 508146945 http://www.g-lab.pl

                  Komentarz

                  • jaca
                    Drive
                    • 2007
                    • 92

                    #10
                    Zamieszczone przez konkon
                    wciskasz szybko gaz, turbina potrzebuję chwilę na rozkręcenie się a wtryski już "ostro leją
                    A nie jest przypadkiem tak, że najpierw przepływka mierzy ilość powietrza podaje do kompa, a on natej podstawie (i kilku innych) dawkuje ilość paliwa?
                    W służbowym focusie miałem coś podobnego. Okazało się, że rozszczelnił się przewód pomiędzy turbiną a IC. Komp dostawał wtedy złe informacje od przepływki o ilości powietrza i lał paliwo, ale część powietrza uciekała, a silnik kopciłłł.
                    Pozdrawiam

                    Komentarz

                    • konkon
                      Rider
                      • 2008
                      • 667
                      • Octavia I (1U2)
                      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                      #11
                      Zgadza się. Ale turbina jest napędzana spalinami, i jak się wciska nagle, szybko cały gaz to musi podać paliwa, żeby napędzić wirnik i przez chwilę zakopci. W tym przypadku wtryski mogą być źle wyregulowane ciśnieniowo i nie rozprowadzają odpowiednio paliwa. Nie spala się całkowicie. Proponuję zatem regulację wtrysków i program.
                      BTW powodem może być też nieszczelny dolot czy pompa paliwa, tylko domyślam się że pojawiło się to po zmianie wtrysków.
                      Konrad
                      OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                      90 konny AGRessor
                      PerfectServiceBy DGW
                      WhitePride :smokedevil

                      Komentarz

                      • thickel
                        Drive
                        • 2007
                        • 51
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                        #12
                        Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Jeśli uda mi się zlikwidować kopcenie to na pewno się odezwę. Pozdrawiam.
                        Seryjne 1.9 TDI AGR + wtryski ASV

                        Komentarz

                        • martino
                          Elegance
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 974

                          #13
                          Może to głupota, ale sprawdź jeszcze czujnik temperatury. On o ile wiem jest dwuobwodowy. Pokazuje na szafie i daje sygnał do kompa. U mnie niestety było tak, że do kompa dostawał fałszywą wartość. I wtedy kopciła......
                          Tak jak mówię, że to pierdoła, ale u mnie tak się zdarzyło
                          Martino
                          125 KM /272 Nm - to już było....
                          teraz jest duży "+"
                          dgw.esite.pl


                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
                          -----------------------------------------------
                          PerfectService by DobryGrześWawa

                          Komentarz

                          Pracuję...