Witam!
mam taki problem podczas jazdy tak powyzej ok 20km/h zaczyna sie dziwne buczenie... podczas jazdy na wprost odglos buczenia jest nazwijmy to posredni jak skrecam w lewo troszke ciszej a jak w prawo to bardzo glosno ... ma ktos moze pomysl co to za dolegliwosc? :/
i jjeszcze jedna proba na zdjeciu widoczna wtyczka do czujnika swiatel cofania i czujnikow cofania jak widac oderwal sie kabelek od niej, co radzicie z tym zrobic? lutowanie? da sie moze rozebrac jakos taka wtyczke?
i jjeszcze jedna proba na zdjeciu widoczna wtyczka do czujnika swiatel cofania i czujnikow cofania jak widac oderwal sie kabelek od niej, co radzicie z tym zrobic? lutowanie? da sie moze rozebrac jakos taka wtyczke?
Wyciągnij ten pin z kostki i przylutuj kabel. Wciśnij z powrotem
A buczenie to raczej łożysko. Podnieś przód, wrzuć 5 bieg, rozpędź kola do ok 70 km/h i wyłącz silnik. Usłyszysz które kolo huczy. Tył już musisz kręcić ręcznie, i od razu sprawdź czy któreś łożysko nie ma luzów
hmm ok zaraz ide obczaic to lozysko, da rade to samemu wymienic w razie czego czy trzeba jakiegos szpeca odwiedzic ??? ok juz wiem bez prasy szkoda sie meczyc
przy wymianie lożyska trzeba piaste mieniac? jak ją sprawdzic???
podczas jazdy na wprost odglos buczenia jest nazwijmy to posredni jak skrecam w lewo troszke ciszej a jak w prawo to bardzo glosno
buczenie, czy wycie - łożysko w kole, tak u mnie było i tak ja obstawiam.
Jak w prawo głośniej, to lewe łożysko - tak przynajmniej mówi teoria tego świata. chociaż bywa różnie (prawe/lewe) - są na świecie rzeczy, o których nie śniło ....
1krzys, Z - zamiennik szmelcowatej jakosci. Q - zamiennik jakosci POROWNYWALNEJ jakosci. ( cos prawie jak oryginal, ale prawie robi roznice ) O + origo.
Po tym wykladzie nt oznaczen - ja zawsze sklaniam sie do czesci z literka O Ewentualnie z dwojki FAG / SKF. Nic innego.
do pinów sa specjalne narzędzia Bo pin ma dwa motylki na których sie trzyma. Musisz tam wsadzić jakaś mała pensete aby schować motylki i pociągnąć kontakt.
O cos takiego tylko ze ten jest do okragłych http://www.swiat-kabli.com/product_i...n---TR116.html
lozysko wymienione, cisza jest piekna
w weekend zabiore sie za wtyczke.
za lozysko dalem 98 zl fgp - takie montuje skoda na poczatku zycia samochodu
haha a w aso 273
1krzys, wtyczki z reguly maja jeszcze takie plastiki kolorowe ( zolty pomarancz zielen czerwien ) ktore nalezy przesunac aby odblokowac piny ( u Ciebie jest czerwona! ) przesuna ja plaskim sruobkretem malym.
Sprawdz gumowe recepturki, ktore zabezpieczaja wtyczki przed wilgocia, przeczysc papierem sciernym i psiknij sprayem na poprawe stycznosci ele - np kontakt spray marki Nigrin ( jakies 18 zl w supermarketach budowalnych ).
To tak na przyszlosc, zeby zabezpieczyc wtyczke
I tak jak pisalem - jakas mocniejsza spilki tudziez najlepiej mi sie pracuje rozciagnietym spinaczem biurowym - wtedy piny wyciagaja sie leciutko
Milej pracy!
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Witam!
Mam podobny problem z buczeniem. Zaczęło się dzisiaj. Podczas jazdy (ok 30km/h i więcej) zaczyna się buczenie (jakby się na zimówkach jeździło w lecie). Podczas jazdy prosto próbowałem skręcać delikatnie kierownicą i gdy skręcam w lewo (głośniej) a w prawo (cichnie). Na początku myślałem że koło o coś ociera, ale byłem w błędzie. Gdyby trzymały hamulce, zapewne felga byłaby nagrzana (jest zimna).
Proszę o poradę w tej sprawie. Czy to też może być łożysko? Które?
Komentarz