Witam. Dzisiaj wymieniłem piaste w prawym tylnym kole. szczęk nie ruszałem. Przy zakładaniu bęben musiałem przeszlifowac bo nie chciał wejść (był rant). Po przejechaniu 3km czuje ze trzyma hamulec w tym kole. Nie wiem czy się to musi ułożyć ?
po wymianie piasty trzyma hamulec OI
Zwiń
X
-
pawlak49 wykręć jedną szpilkę i przez otwór zlokalizuj klin samoregulatora i podepchnij go do góry to się zluzują szczęki .okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Dobrze coś koło 13. Najlepiej jednak gdybyś ściągnął bęben i zobaczył jak ten klin wygląda bo jak nigdy tego nie widziałeś to może być trudno trafić ale nawet nie o to chodzi bo przy okazji oczyścisz mechanizm i będziesz miał na kilka miesięcy spokój. Ten klin jak jest brudny lub przyrdzewiały to lubi "łapać" i wtedy masz to co masz. Ja mam ten sam "patent" w fabii II i przy każdej zmianie kół zima/lato czyszczę ten mechanizm. Możesz go delikatnie po oczyszczeniu smarem np. grafitowym ale to dosłownie tylko natłuścić żeby nie kleił pyłu a nie korodował.
A tak na marginesie za te bębny podobno "tańsze" w produkcji to bęben się należy ale konstruktorom...Ostatnio edytowany przez Bambek1; 38218.
Komentarz
-
Komentarz