Problem z turbo!!! wyczuwalna od 2500ob/min

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marek Kwiecień
    Ambiente
    • 2008
    • 107

    #26
    Darion, Cały temat czyszczenia turbinek masz dość dobrze opisany tutaj:
    - http://pics.tdiclub.com/data/500/Dri...dure_small.pdf
    - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78603
    - http://www.technologie-entwicklung.d...t15-turbo.html
    - http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47508
    a jeśli chodzi o separator oleju to poszukaj u nas na forum, np tutaj:
    - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=asc&start=120
    Ja u siebie zrobiłem tak jak kolega z passata. Po 15km jazdy zerknąłem pod maskę, i w jednym z wężyków była już strużka oleju/sadzy...
    Po wyjęciu turbinki z auta nie dało jej się żadnym sposobem rozłożyć na dwie części... Pomoczyła się dwie doby w wiaderku z ropą (zanurzyłem tylko część gorącą) i poszło bez problemu. Proponowałbym zastosować ten zabieg przed odkręceniem tych 5 śrub, które łączą część zimną z gorącą (ja zużyłem tam ze 3 wd40 z miernym skutkiem). W zasadzie po samym moczeniu kierowniczki już ładnie chodziły, ale rozłożyłem ją i wyczyściłem papierem (600, 800, 1000) i benzyną ekstrakcyjną. Jak będę miał troszkę czasu to może jakieś zdjęcia podrzucę.
    Różnica jest kolosalna, bo z turbiny niedziałającej masz działającą. Pod warunkiem, że to kwestia zapieczonych kierowniczek.

    MOJA OCTAVIA SLX 1.9 TDI 81kW '99

    Komentarz

    • DGW
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 2330

      #27
      Tylko po tym całym czyszczeniu nie zapominajcie o ustawieniu sztangi :idea:
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz

      • hubi2000
        Rider
        • 2010
        • 601

        #28
        Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
        Tylko po tym całym czyszczeniu nie zapominajcie o ustawieniu sztangi :idea:
        Mozesz zerknąc u mnie czy jest ok wymienialem turbo ale wydaje mi sie ze jest cos nie tak ..

        logi-turbina
        Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

        https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

        Komentarz

        • DGW
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 2330

          #29
          hubi2000, zrób pomiar na 4 biegu, będzie lepiej widać co się tam dzieje a dzieje się coś na pewno
          NFPNorth-West
          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
          WARSZTAT www.dsize.pl
          ->
          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

          Komentarz

          • hubi2000
            Rider
            • 2010
            • 601

            #30
            Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
            hubi2000, zrób pomiar na 4 biegu, będzie lepiej widać co się tam dzieje a dzieje się coś na pewno
            W sumie turbina byla regenerowana i chyba wszystko ustawili
            ale zrobie logi jeszcze
            Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

            https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

            Komentarz

            • laurin
              Rider
              • 2009
              • 727

              #31
              Ja ostatnio zdjąłem egr z ciekawości i nie ma nawet za bardzo co tam myć nie mówiąc o skrobaniu :-) przebieg 178tysi. I teraz tak patrze na te zdjęcia i zastanawiam się w jaki sposób można zgromadzić tyle syfu.... ??

              Komentarz

              • Marek Kwiecień
                Ambiente
                • 2008
                • 107

                #32
                dobrygrzeswawa, może głupie pytanie, ale czy sztangę trzeba ustawiać/regulować nawet jak turbinka śmigała super zanim kierowniczki zaczęły się zapiekać, a przy czyszczeniu turbinki śruby regulującej sztangę się nie ruszało?

                MOJA OCTAVIA SLX 1.9 TDI 81kW '99

                Komentarz

                • DGW
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 2330

                  #33
                  Zamieszczone przez Marek Kwiecień
                  dobrygrzeswawa, może głupie pytanie, ale czy sztangę trzeba ustawiać/regulować nawet jak turbinka śmigała super zanim kierowniczki zaczęły się zapiekać, a przy czyszczeniu turbinki śruby regulującej sztangę się nie ruszało?
                  tak ponieważ odkręcasz podstawę gruszki i to wystarczy żeby przestawić ustawienie.
                  Ogólnie nawet w nowej turbinie po jakimś czasie jest potrzebna regulacja. A w silnikach np. BKD powinno się regulować sztangę po wyjeździe z salonu
                  NFPNorth-West
                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                  WARSZTAT www.dsize.pl
                  ->
                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                  Komentarz

                  • Darion
                    Classic
                    • 2010
                    • 26

                    #34
                    Witam!
                    Marku dzięki za pomoc! Jak nic nie wyskoczy w pracy, to w poniedziałek z kolegą mechanikiem wyciągamy turbo i czyścimy. Pozdrawiam! Dariusz

                    Komentarz

                    • Marek Kwiecień
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 107

                      #35
                      Darion, Polecam założyć potem jeszcze separator oleju. Montaż banalnie prosty, a syf nie będzie Ci leciał do turbiny. Pozdrawiam i cierpliwości życzę

                      MOJA OCTAVIA SLX 1.9 TDI 81kW '99

                      Komentarz

                      • hubi2000
                        Rider
                        • 2010
                        • 601

                        #36
                        Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                        Zamieszczone przez Marek Kwiecień
                        dobrygrzeswawa, może głupie pytanie, ale czy sztangę trzeba ustawiać/regulować nawet jak turbinka śmigała super zanim kierowniczki zaczęły się zapiekać, a przy czyszczeniu turbinki śruby regulującej sztangę się nie ruszało?
                        tak ponieważ odkręcasz podstawę gruszki i to wystarczy żeby przestawić ustawienie.
                        Ogólnie nawet w nowej turbinie po jakimś czasie jest potrzebna regulacja. A w silnikach np. BKD powinno się regulować sztangę po wyjeździe z salonu
                        Turbo u mnie uzyskuje 2,6 mbar przy 2,346 obr/min
                        nie wiem czy tak powinno byc
                        moze ktos przesle swoje logi przy jakiej predkosci sie zalacza ..
                        Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

                        https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

                        Komentarz

                        • Darion
                          Classic
                          • 2010
                          • 26

                          #37
                          Witam! Jestem po czyszczeniu turbinki. Mam dwie fotki niestety z telefonu, ale widać ogromną różnicę! Czyściłem sam szczoteczką do zębów, stosowałem odrdzewiacz i nitro rozcieńczalnik. Ciężko to się czyści, ale teraz kierowniczki pracują w pełnym zakresie. Na tyle co byłem w stanie dziś sprawdzić około 22-ej zaraz po złożeniu to działa prawidłowo. Udało się bez kłopotu lekko przekroczyć 130 dla testu. Jutro sprawdzę całkowicie. Ponadto wyczyściłem zawór egr, i odmę-nie było minimalnie spalonego oleju. Co ciekawe kolega mechanik powiedział, że jak turbinę mocno słychać to coś jest źle. Przed czyszczeniem gwizdała mocno, teraz minimalnie prawie nie słychać, ale czuć. Wielkie dzięki za pomoc. Odezwę się po dalszych testach. Kilka gum do wymiany, płyn, olej itd. Pozdrawiam!

                          [ Dodano: Wto 12 Paź, 10 00:33 ]
                          Witam! Jestem po czyszczeniu turbinki. Mam dwie fotki niestety z telefonu, ale widać ogromną różnicę! Czyściłem sam szczoteczką do zębów, stosowałem odrdzewiacz i nitro rozcieńczalnik. Ciężko to się czyści, ale teraz kierowniczki pracują w pełnym zakresie. Na tyle co byłem w stanie dziś sprawdzić około 22-ej zaraz po złożeniu to działa prawidłowo. Udało się bez kłopotu lekko przekroczyć 130 dla testu. Jutro sprawdzę całkowicie. Ponadto wyczyściłem zawór egr, i odmę- było minimalnie spalonego oleju. Co ciekawe kolega mechanik powiedział, że jak turbinę mocno słychać to coś jest źle. Przed czyszczeniem gwizdała mocno, teraz minimalnie prawie nie słychać, ale czuć. Wielkie dzięki za pomoc. Odezwę się po dalszych testach. Kilka gum do wymiany, płyn, olej itd. Pozdrawiam!
                          Załączone pliki

                          Komentarz

                          • gregorianin
                            Ambiente
                            • 2008
                            • 215
                            • Octavia II (1Z3)
                            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                            #38
                            Zamieszczone przez hubi2000
                            Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                            Zamieszczone przez Marek Kwiecień
                            dobrygrzeswawa, może głupie pytanie, ale czy sztangę trzeba ustawiać/regulować nawet jak turbinka śmigała super zanim kierowniczki zaczęły się zapiekać, a przy czyszczeniu turbinki śruby regulującej sztangę się nie ruszało?
                            tak ponieważ odkręcasz podstawę gruszki i to wystarczy żeby przestawić ustawienie.
                            Ogólnie nawet w nowej turbinie po jakimś czasie jest potrzebna regulacja. A w silnikach np. BKD powinno się regulować sztangę po wyjeździe z salonu
                            Turbo u mnie uzyskuje 2,6 mbar przy 2,346 obr/min
                            nie wiem czy tak powinno byc
                            moze ktos przesle swoje logi przy jakiej predkosci sie zalacza ..
                            Takie piki zabiją w końcu Twoją turbinę, ale to dość powszechne zjawisko w tych (i nie tylko) silnikach, w Twoim przypadku ciśnienie maksymalne to 2350mbar (jeśli to seria).

                            Winna nie jest tyle sama regulacja sztangli (chociaż można nią poprawić sytuację) tylko agresywnie wystrojony regulator ciśnienia, robiąc mody trzeba tego pilnować jak oka w głowie bo potem wirniki latają Po odpowiednim/rozsądnym programie turbinka nie przebija więcej jak 50mbar więc i pożyje dłużej niż na serii.
                            Moja rada, jeśli się nie wybierasz gdzieś na program, to chociaż przereguluj trochę cięgno.
                            www.DURASOFT.pl

                            -Hamownia podwoziowa
                            -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
                            -Diagnostyka
                            -Filtry FAP/DPF

                            Komentarz

                            • Marek Kwiecień
                              Ambiente
                              • 2008
                              • 107

                              #39
                              Darion, Moja wyglądała identycznie. Nie miałeś problemu z odłączeniem części gorącej od zimnej? U mnie dopiero po 2 dniach moczenia w ropie dało się to rozłączyć. Daj znać czy wszystko już działa tak jak powinno Pozdrawiam!

                              MOJA OCTAVIA SLX 1.9 TDI 81kW '99

                              Komentarz

                              • hubi2000
                                Rider
                                • 2010
                                • 601

                                #40
                                Zamieszczone przez gregorianin
                                Zamieszczone przez hubi2000
                                Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                Zamieszczone przez Marek Kwiecień
                                dobrygrzeswawa, może głupie pytanie, ale czy sztangę trzeba ustawiać/regulować nawet jak turbinka śmigała super zanim kierowniczki zaczęły się zapiekać, a przy czyszczeniu turbinki śruby regulującej sztangę się nie ruszało?
                                tak ponieważ odkręcasz podstawę gruszki i to wystarczy żeby przestawić ustawienie.
                                Ogólnie nawet w nowej turbinie po jakimś czasie jest potrzebna regulacja. A w silnikach np. BKD powinno się regulować sztangę po wyjeździe z salonu
                                Turbo u mnie uzyskuje 2,6 mbar przy 2,346 obr/min
                                nie wiem czy tak powinno byc
                                moze ktos przesle swoje logi przy jakiej predkosci sie zalacza ..
                                Takie piki zabiją w końcu Twoją turbinę, ale to dość powszechne zjawisko w tych (i nie tylko) silnikach, w Twoim przypadku ciśnienie maksymalne to 2350mbar (jeśli to seria).

                                Winna nie jest tyle sama regulacja sztangli (chociaż można nią poprawić sytuację) tylko agresywnie wystrojony regulator ciśnienia, robiąc mody trzeba tego pilnować jak oka w głowie bo potem wirniki latają Po odpowiednim/rozsądnym programie turbinka nie przebija więcej jak 50mbar więc i pożyje dłużej niż na serii.
                                Moja rada, jeśli się nie wybierasz gdzieś na program, to chociaż przereguluj trochę cięgno.
                                to jest seria u mnie ....
                                Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

                                https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

                                Komentarz

                                • Darion
                                  Classic
                                  • 2010
                                  • 26

                                  #41
                                  Witam! Marku rozpołowienie trwało ponad godzinę - pryskaliśmy odrdzewiaczami i młotkiem delikatnie, aż puściło. U mnie przebieg 235 tysięcy, a jak u Ciebie przy czyszczeniu? Dziś rozpędziłem się krótko-testowo do 160 i był jeszcze zapas. Mam nadzieję że to było "tylko" to.
                                  A wymieniłem przerywacz kierunkowskazów - ten z włącznikiem awaryjnych. Mam spokój sam się nie wzbudza. Mam do wymiany lewy drążek i gumy na wahaczach. Za kilka dni jak kolega mechanik się obrobi wymiana. Nie ukrywam, że mimo wszystko kusi mnie 110 ka. Poczekam kilka m-cy zobaczymy jak się będzie sprawować moja 90-ka. Pozdrawiam!

                                  Komentarz

                                  • Space99
                                    Rider
                                    • 2008
                                    • 275
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                    #42
                                    ALH nie jest taki straszny ale jak się włączy klime to jednak masakra! totalny brak mocy.
                                    Teraz mam ASV i mordka mi się cieszy jak dodaje gazu :szeroki_usmiech choć lekkie problemy z turbo (musze zlogowac) no i spalanie za duże bo między 6 a 7l ale mam go dopiero tydzień.
                                    pozdrawiam Marcin

                                    Moja obecna Okta a poprzednia na ALH

                                    Komentarz

                                    • Darion
                                      Classic
                                      • 2010
                                      • 26

                                      #43
                                      Właśnie po włączeniu klimy słabo. Mam w rodzinie 110-ke nie kombi, ale super się zbiera. Trzeba odczekać te 6 m-cy i zobaczymy. Na razie wkładam w moją 90-kę, - wymieniam to co konieczne. Przesiadłem się z Passata B4 1995 kombi 90-ki bez zmiennej geometrii i klimatyzacji. Skoda mimo prawie takiego samego silnika, zbiera się lepiej i lepiej się trzyma drogi. Mimo faktu, ze bardzo dbałem o Passata i jak sprzedawałem to było dosłownie wszystko zrobione. Facecik po zakupie nic po za oponami nie musiał robić. A ja znowu wkładam, eh...

                                      Komentarz

                                      • Marek Kwiecień
                                        Ambiente
                                        • 2008
                                        • 107

                                        #44
                                        Darion, Ja mam w tej chwili 265 tyś. Czyli przebieg niemały, ale stan turbinki po wyczyszczeniu pozytywnie mnie zaskoczył – żadnych uszczerbków na wirniku, brania oleju... Oby tak dalej Pozdrawiam!

                                        MOJA OCTAVIA SLX 1.9 TDI 81kW '99

                                        Komentarz

                                        • DGW
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2006
                                          • 2330

                                          #45
                                          Zamieszczone przez Marek Kwiecień
                                          Ja mam w tej chwili 265 tyś. Czyli przebieg niemały, ale stan turbinki po wyczyszczeniu pozytywnie mnie zaskoczył – żadnych uszczerbków na wirniku, brania oleju... Oby tak dalej
                                          a jak ciśnienie doładowania po czyszczeniu turbiny ?
                                          NFPNorth-West
                                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                          WARSZTAT www.dsize.pl
                                          ->
                                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                          Komentarz

                                          • EMP-TURBO
                                            Drive
                                            • 2010
                                            • 89

                                            #46
                                            Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                            tak ponieważ odkręcasz podstawę gruszki i to wystarczy żeby przestawić ustawienie
                                            Generalnie tolerancja w większości turbosprężarek na cięgnie wynosi zazwyczaj 3,5 mm ,tak więc rzadko zdarza się aby wyjść po ponownym skręceniu poza pole tolerancji.Podstawa actuatora nie ma takiego luzu na otworach aby popełnic taki błąd.Korpus środkowy turbosprężarki też jest kołkowany i nie zrobimy tam zbyt wielkiego przesunięcia.
                                            www.emp-turbo.pl
                                            www.facebook.com/emp-turbo

                                            Komentarz

                                            • DGW
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 2330

                                              #47
                                              Zamieszczone przez EMP-TURBO
                                              Generalnie tolerancja w większości turbosprężarek na cięgnie wynosi zazwyczaj 3,5 mm ,tak więc rzadko zdarza się aby wyjść po ponownym skręceniu poza pole tolerancji.
                                              jak widzę kolega zajmuje się regeneracją turbosprężarek i to z Wrocławia tylko nazwafirmy trochę inna... ok ale to w innym temacie
                                              Nie mam pojęcia skąd te 3.5mm tolerancji ponieważ nie wiem czy wiesz co się może dziać z doładowaniem gdy na ramieniu (sztandze) pojawi się 3.5mm luzu. Niech będzie nawet 3mm. W takiej sytuacji pewne jest tylko jedno - znaczne, raptowne overboost-y i w niedalekiej przyszłości zgon sprężarki spowodowany "przekręceniem"

                                              I poza tematem
                                              Jakich części do regeneracji używacie ?
                                              NFPNorth-West
                                              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                              WARSZTAT www.dsize.pl
                                              ->
                                              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                              Komentarz

                                              • EMP-TURBO
                                                Drive
                                                • 2010
                                                • 89

                                                #48
                                                Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                                Nie mam pojęcia skąd te 3.5mm tolerancji ponieważ nie wiem czy wiesz co się może dziać z doładowaniem gdy na ramieniu (sztandze) pojawi się 3.5mm luzu.
                                                Takie są dane regulacyjne podane przez producenta i nie chodzi tu o luz na cięgnie tyko o ustawienie jego długości. I taka właśnie jest tolerancja............ przy zadanym podciśnieniu podanym przez producenta tolerancja ruchu sztangi wynosi przykładowo od 0,5 do 4,0 mm .........i w zależności jak mocno wydłużysz sztangę i jak mocno oprze się ona o zderzak taki uzyskasz ruch sztangi przy zadanym podciśnieniu.

                                                Rozumiem ,że trochę sceptycznie podchodzicie do napraw turbosprężarek ,ale doskonale Was rozumiem widząc jakie zakładay się tym zajmują i z jakim wyposażeniem.

                                                Poczytajcie trochę temat z forum FCKP ,gdzie pojawiłem się 2 lata temu i ludzie o regeneracji turbosprężarek nie chcieli słyszeć ............teraz nie chcą słyszeć o nowych .......



                                                Co do części to nie będę tu czarował jak większość firm,że używa tylko i wyłącznie części oryginalnych ,bo takowych nie ma w tej chwili dostępnych jeśli chodzi o GARRETTA ...........(do KKK posiadamy sporo oryginalnych ) ,ale nie przeszkadza to w skutecznej naprawie turbosprężarki.Do naprawy auta również większość stosuje zamienniki i nie jest powiedziane ,że to nie ma racji bytu.Kwestia jakiej jakości to zamienniki.........to samo tyczy się części do turbosprężarek.
                                                www.emp-turbo.pl
                                                www.facebook.com/emp-turbo

                                                Komentarz

                                                • DGW
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2006
                                                  • 2330

                                                  #49
                                                  EMP-TURBO, to wracając do :
                                                  Zamieszczone przez EMP-TURBO
                                                  dobrygrzeswawa napisał/a:
                                                  tak ponieważ odkręcasz podstawę gruszki i to wystarczy żeby przestawić ustawienie


                                                  Generalnie tolerancja w większości turbosprężarek na cięgnie wynosi zazwyczaj 3,5 mm ,tak więc rzadko zdarza się aby wyjść po ponownym skręceniu poza pole tolerancji
                                                  dalej sądzisz że można to złożyć bez regulacji sztangi?
                                                  Turbina którą czyścił kolega Marek Kwiecień ma już swoje lata. Z pewnością już przed rozkręceniem jej, w czasie tak długiej eksploatacji, pojawił się luz między sztangą a dźwignią od sterowania kierowniczkami więc jeśli podstawa gruszki przykręcona została jeszcze dalej to ten luz oczywiście zwiększył się. W tym momencie nie ma pełnej regulacji ponieważ sztanga w ogóle nie dociska dźwigienki a co za tym idzie jest to co napisałem post wcześniej overboosty itd.
                                                  Nie zajmuję się regeneracją tylko "ustawianiem" turbin już na samochodzie w zależności od tego jak zachowuje się sprężarka odnośnie ciśnienia. Ty robisz to na stole według danych producenta, ja patrzę na to co mi pokaże VAG i niestety to nie zawsze się pokrywa
                                                  Taka regulacja sztangi lub przynajmniej sprawdzenie, zrobienie logów dynamicznych powinna mieć miejsce za każdym razem kiedy odkręcana jest podstawa gruszki.
                                                  Tak jak wspomniałem wcześniej, są silniki w których taka regulacja jest potrzebna już po wyjeździe z salonu a w innych przydałoby się przeregulować po jakimś czasie

                                                  Zamieszczone przez EMP-TURBO
                                                  Co do części to nie będę tu czarował jak większość firm,że używa tylko i wyłącznie części oryginalnych ,bo takowych nie ma
                                                  i to jest bardzo dobra odpowiedź
                                                  NFPNorth-West
                                                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                                  WARSZTAT www.dsize.pl
                                                  ->
                                                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                                  Komentarz

                                                  • EMP-TURBO
                                                    Drive
                                                    • 2010
                                                    • 89

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                                    dalej sądzisz że można to złożyć bez regulacji sztangi?
                                                    Oczywiście jestem zdania ,że najlepiej dostroić to na aucie ,ale doskonale Wiesz ,że nie zawsze jest to łatwe do zrobienia na aucie .Poza tym w Vag-u też jest pewna tolerancja i nie jest to takie sztywne.Jeśli było tak sztywne to żaden actuator podciśnieniowy nie byłby w stanie tego ogarnąć z racji mało precyzyjnego działania.
                                                    Ustawiam zawsze turbosprężarki na stole w środku pola tolerancji i generalnie nigdy nie zdarza się żeby cos było nie tak.

                                                    Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                                    Nie zajmuję się regeneracją tylko "ustawianiem" turbin już na samochodzie w zależności od tego jak zachowuje się sprężarka odnośnie ciśnienia. Ty robisz to na stole według danych producenta, ja patrzę na to co mi pokaże VAG i niestety to nie zawsze się pokrywa
                                                    Rozumiem ,że montowałeś regenerowane turbosprężarki i na Vag-u nie wychodziło tak jak ma być ?

                                                    Czy montując nową turbosprężarkę też tak jest ?
                                                    www.emp-turbo.pl
                                                    www.facebook.com/emp-turbo

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...