Arek, witaj auto pełne inspiracji, decyzja o zmianie krzesełek, jak dla mnie trafiona, podobnie, jak nalepki rodem z autobusu, jedynie jakoś nie mogę się do lamp tylnych przekonać, ale to tylko moje subiektywne zdanie, projekt w mojej ocenie bardzo ciekawy, będę śledził rozwój i kolejne koncepcje
[O1] duża różnica w pracy hamulców
Zwiń
X
-
[O1] duża różnica w pracy hamulców
Otóż podczas przeglądu na stacji diagnosta stwierdził
1. zbyt duża różnica we wskazaniach w działaniu pomiędzy prawym a lewym kołem na tylnej osi. Podobnie sytuacja wyglądała z hamulcem ręcznym choć mieściła się w normie
2. przypiął się również do zbyt dużej emisji Co i czegoś jeszcze.
Nadmienię jeszcze, że wymienione zostały szczęki, sprężynki i linki. Ponadto w czasie podłączenia pod komp. Program diagnostyczny nie wykazał żadnych błędów (chyba , że do takiej analizy potrzebny jest jakiś inny program)
Czy któryś z kolegów ma receptę na rozwiązanie tych problemów bo za kilka dni koniec przeglądu!
ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
-
-
podejrzewałem, że to może być to,Zamieszczone przez robekcoolwyreguluj poprawnie szczeki na klinie
Generalnie to nie mam żadnych problemów z pracą mojego silnika tznZamieszczone przez robekcoolodnośnie emisji to stan twojego silnika odzwierciedla jej skład
-ani nie bierze oleju - zużycie w normie od zmiany do zmiany bez dolewki
-mie ma problemów z odpalaniem
-ma kopa jak się depnie
-zużycie paliwa dla mnie super
Więc gdzie problem?ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Ja miałem ten sam problem. Hamowanie byłem jakieś dziwne, pedał hamulca czasami wpadał w podłoge, ręczny - pierwsze łapało tylne prawe póżniej lewe koło. Okazało się że cylinderek w lewym tylnym kole lał. Koszt wymiany to w zależności 0d 30,00 pln do 80,00 pln. Polecam wymiane obydwu cylinderków.
Komentarz
-
-
nic podobnego ! jeśli złożyłeś wszystko na czysto nic nie regulujesz na żadnym klinie. Układ ten (samoregulatora) jest chyba najbardziej niezawodny ze wszystkich produkowanych i działa bez pomaganiaZamieszczone przez tomus7robekcool napisał/a:
wyreguluj poprawnie szczeki na klinie
podejrzewałem, że to może być to,
tomus7, jakie zużycie mają bębny?
poza tym Agamek12, dobrze podpowiada. Jeśli byłyby to cylinderki to proponuję od razu zaopatrzyć się w ori przewody hamulcoweNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Panowie dzięki za rady. Jutrro auto staje na warsztat i wszystkie sugestie zostaną rozpatrzone. Po usunięciu usterki będzie informacja azasłużeni otrzymają punkty :szeroki_usmiechZamieszczone przez dobrygrzeswawanic podobnego ! jeśli złożyłeś wszystko na czysto nic nie regulujesz na żadnym klinie. Układ ten (samoregulatora) jest chyba najbardziej niezawodny ze wszystkich produkowanych i działa bez pomaganiaZamieszczone przez tomus7robekcool napisał/a:
wyreguluj poprawnie szczeki na klinie
podejrzewałem, że to może być to,
tomus7, jakie zużycie mają bębny?
poza tym Agamek12, dobrze podpowiada. Jeśli byłyby to cylinderki to proponuję od razu zaopatrzyć się w ori przewody hamulcoweILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Nie mogę się doczekać...Zamieszczone przez tomus7Panowie dzięki za rady. Jutrro auto staje na warsztat i wszystkie sugestie zostaną rozpatrzone. Po usunięciu usterki będzie informacja azasłużeni otrzymają punkty :szeroki_usmiechZamieszczone przez dobrygrzeswawanic podobnego ! jeśli złożyłeś wszystko na czysto nic nie regulujesz na żadnym klinie. Układ ten (samoregulatora) jest chyba najbardziej niezawodny ze wszystkich produkowanych i działa bez pomaganiaZamieszczone przez tomus7robekcool napisał/a:
wyreguluj poprawnie szczeki na klinie
podejrzewałem, że to może być to,
tomus7, jakie zużycie mają bębny?
poza tym Agamek12, dobrze podpowiada. Jeśli byłyby to cylinderki to proponuję od razu zaopatrzyć się w ori przewody hamulcowe
Komentarz
-
-
Jak obiecałem Tak czynięZamieszczone przez Agamek12Nie mogę się doczekać...Zamieszczone przez tomus7Panowie dzięki za rady. Jutrro auto staje na warsztat i wszystkie sugestie zostaną rozpatrzone. Po usunięciu usterki będzie informacja azasłużeni otrzymają punkty :szeroki_usmiechZamieszczone przez dobrygrzeswawanic podobnego ! jeśli złożyłeś wszystko na czysto nic nie regulujesz na żadnym klinie. Układ ten (samoregulatora) jest chyba najbardziej niezawodny ze wszystkich produkowanych i działa bez pomaganiaZamieszczone przez tomus7robekcool napisał/a:
wyreguluj poprawnie szczeki na klinie
podejrzewałem, że to może być to,
tomus7, jakie zużycie mają bębny?
poza tym Agamek12, dobrze podpowiada. Jeśli byłyby to cylinderki to proponuję od razu zaopatrzyć się w ori przewody hamulcowe
Usterka polegała na tym, że przyblokował się klinik.
Kilka ruchów i wszystko wróciło do normy.
Autko z przeglądem ważnym do 08.10.2011 :drive:
Najbardziej zasłużeni w udzieleniu pomocy i wskazówek dostają punkt. (a co tam Wszyscy jakoś mi pomogli) :thank:
Jeszcze jedno
Temat uważam za zakończonyILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
Komentarz