[O1] duża różnica w pracy hamulców

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • majster982
    Classic
    • 2011
    • 18

    [O1] duża różnica w pracy hamulców

    Arek, witaj auto pełne inspiracji, decyzja o zmianie krzesełek, jak dla mnie trafiona, podobnie, jak nalepki rodem z autobusu, jedynie jakoś nie mogę się do lamp tylnych przekonać, ale to tylko moje subiektywne zdanie, projekt w mojej ocenie bardzo ciekawy, będę śledził rozwój i kolejne koncepcje
  • tomus7
    RS
    • 2010
    • 1896
    • Peugeot

    #2
    [O1] duża różnica w pracy hamulców

    Otóż podczas przeglądu na stacji diagnosta stwierdził
    1. zbyt duża różnica we wskazaniach w działaniu pomiędzy prawym a lewym kołem na tylnej osi. Podobnie sytuacja wyglądała z hamulcem ręcznym choć mieściła się w normie
    2. przypiął się również do zbyt dużej emisji Co i czegoś jeszcze.
    Nadmienię jeszcze, że wymienione zostały szczęki, sprężynki i linki. Ponadto w czasie podłączenia pod komp. Program diagnostyczny nie wykazał żadnych błędów (chyba , że do takiej analizy potrzebny jest jakiś inny program)
    Czy któryś z kolegów ma receptę na rozwiązanie tych problemów bo za kilka dni koniec przeglądu!
    ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
    http://www.bunkry.pl/pl/index.html
    a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
    http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
    Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      wyreguluj poprawnie szczeki na klinie. odnośnie emisji to stan twojego silnika odzwierciedla jej skład
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • tomus7
        RS
        • 2010
        • 1896
        • Peugeot

        #4
        Zamieszczone przez robekcool
        wyreguluj poprawnie szczeki na klinie
        podejrzewałem, że to może być to,
        Zamieszczone przez robekcool
        odnośnie emisji to stan twojego silnika odzwierciedla jej skład
        Generalnie to nie mam żadnych problemów z pracą mojego silnika tzn
        -ani nie bierze oleju - zużycie w normie od zmiany do zmiany bez dolewki
        -mie ma problemów z odpalaniem
        -ma kopa jak się depnie
        -zużycie paliwa dla mnie super
        Więc gdzie problem?
        ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
        http://www.bunkry.pl/pl/index.html
        a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
        http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
        Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

        Komentarz

        • Agamek12
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 9935
          • Ford

          #5
          W zielonej O1 nierównomierna siła hamowania z tyłu była spowodowana tym, że minimalnie nieszczelny tłoczek wypuścił kilka kropli płynu i zatłuszczone zostały szczęki - to tak na szybko, ale moze i Ty tak masz...
          Adam... Używam:
          Rolka: e11FL 97KM/130Nm
          Passek: B6 175KM/366Nm

          Komentarz

          • lysy_00
            Drive
            • 2010
            • 45

            #6
            Ja miałem ten sam problem. Hamowanie byłem jakieś dziwne, pedał hamulca czasami wpadał w podłoge, ręczny - pierwsze łapało tylne prawe póżniej lewe koło. Okazało się że cylinderek w lewym tylnym kole lał. Koszt wymiany to w zależności 0d 30,00 pln do 80,00 pln. Polecam wymiane obydwu cylinderków.

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #7
              Zamieszczone przez tomus7
              robekcool napisał/a:
              wyreguluj poprawnie szczeki na klinie

              podejrzewałem, że to może być to,
              nic podobnego ! jeśli złożyłeś wszystko na czysto nic nie regulujesz na żadnym klinie. Układ ten (samoregulatora) jest chyba najbardziej niezawodny ze wszystkich produkowanych i działa bez pomagania
              tomus7, jakie zużycie mają bębny?
              poza tym Agamek12, dobrze podpowiada. Jeśli byłyby to cylinderki to proponuję od razu zaopatrzyć się w ori przewody hamulcowe
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • tomus7
                RS
                • 2010
                • 1896
                • Peugeot

                #8
                Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                Zamieszczone przez tomus7
                robekcool napisał/a:
                wyreguluj poprawnie szczeki na klinie

                podejrzewałem, że to może być to,
                nic podobnego ! jeśli złożyłeś wszystko na czysto nic nie regulujesz na żadnym klinie. Układ ten (samoregulatora) jest chyba najbardziej niezawodny ze wszystkich produkowanych i działa bez pomagania
                tomus7, jakie zużycie mają bębny?
                poza tym Agamek12, dobrze podpowiada. Jeśli byłyby to cylinderki to proponuję od razu zaopatrzyć się w ori przewody hamulcowe
                Panowie dzięki za rady. Jutrro auto staje na warsztat i wszystkie sugestie zostaną rozpatrzone. Po usunięciu usterki będzie informacja azasłużeni otrzymają punkty :szeroki_usmiech
                ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                Komentarz

                • Agamek12
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 9935
                  • Ford

                  #9
                  Zamieszczone przez tomus7
                  Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                  Zamieszczone przez tomus7
                  robekcool napisał/a:
                  wyreguluj poprawnie szczeki na klinie

                  podejrzewałem, że to może być to,
                  nic podobnego ! jeśli złożyłeś wszystko na czysto nic nie regulujesz na żadnym klinie. Układ ten (samoregulatora) jest chyba najbardziej niezawodny ze wszystkich produkowanych i działa bez pomagania
                  tomus7, jakie zużycie mają bębny?
                  poza tym Agamek12, dobrze podpowiada. Jeśli byłyby to cylinderki to proponuję od razu zaopatrzyć się w ori przewody hamulcowe
                  Panowie dzięki za rady. Jutrro auto staje na warsztat i wszystkie sugestie zostaną rozpatrzone. Po usunięciu usterki będzie informacja azasłużeni otrzymają punkty :szeroki_usmiech
                  Nie mogę się doczekać...
                  Adam... Używam:
                  Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                  Passek: B6 175KM/366Nm

                  Komentarz

                  • tomus7
                    RS
                    • 2010
                    • 1896
                    • Peugeot

                    #10
                    Zamieszczone przez Agamek12
                    Zamieszczone przez tomus7
                    Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                    Zamieszczone przez tomus7
                    robekcool napisał/a:
                    wyreguluj poprawnie szczeki na klinie

                    podejrzewałem, że to może być to,
                    nic podobnego ! jeśli złożyłeś wszystko na czysto nic nie regulujesz na żadnym klinie. Układ ten (samoregulatora) jest chyba najbardziej niezawodny ze wszystkich produkowanych i działa bez pomagania
                    tomus7, jakie zużycie mają bębny?
                    poza tym Agamek12, dobrze podpowiada. Jeśli byłyby to cylinderki to proponuję od razu zaopatrzyć się w ori przewody hamulcowe
                    Panowie dzięki za rady. Jutrro auto staje na warsztat i wszystkie sugestie zostaną rozpatrzone. Po usunięciu usterki będzie informacja azasłużeni otrzymają punkty :szeroki_usmiech
                    Nie mogę się doczekać...
                    Jak obiecałem Tak czynię
                    Usterka polegała na tym, że przyblokował się klinik.
                    Kilka ruchów i wszystko wróciło do normy.
                    Autko z przeglądem ważnym do 08.10.2011 :drive:
                    Najbardziej zasłużeni w udzieleniu pomocy i wskazówek dostają punkt. (a co tam Wszyscy jakoś mi pomogli) :thank:
                    Jeszcze jedno
                    Temat uważam za zakończony
                    ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                    http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                    a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                    http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                    Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                    Komentarz

                    Pracuję...