POMOCY !

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomekyoyoyo
    Classic
    • 2011
    • 5

    POMOCY !

    Nowa kierowniczka wymiata
  • discard
    Classic
    • 2010
    • 21

    #2
    POMOCY !

    Witam. Samochód to Octavia 2.0 benzyna (bez gazu) silnik APK, 2000 rok. Mam poważny problem. Autko dzisiaj staneło i nie chce jechać. Pracuje na 3 cylindry, szarpie, prycha. Świece, kable ( nowe NGK), cewka tez nowa. Wszystko wymienione tydzień temu. Co może byc przyczyną takiej pracy silnika?

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      ciśnienie sprężania?
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • discard
        Classic
        • 2010
        • 21

        #4
        nie było sprawdzane. Podłaczany był tylko pod kompa, i wychodziło cos z napieciem na 4 cylindrze... i wypadanie zapłonu....
        A co ma do tego cisnienie sprężania? To moze byc coś z tym związane??

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          właśnie będzie występowało wypadanie zaplonów na cyl z niskim ciśnieniem. plynu chlodniczego nie ubywa, nie gotuje sie? sprawdź sprężanie
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • discard
            Classic
            • 2010
            • 21

            #6
            Nie ubywa płynu. Czasami tylko po przekręceniu zapłonu przez jakies 2 sek świeći sie i pika lampka , że płynu za mało, a potem gasnie.
            Ale co zauważyłem, to byłem przed chwilą w samochodzie i po 2 godzinach postoju, wskazówka od temp. płynu stała ciągle na 90 stopniach.
            A jak dzisiaj podczas jazdy włączyłem ciepły nawiew, to spadało do 70 C.

            Jutro pomierze cisnienie. A jakie maga byc usterki jak wyjdzie za niskie cisnienie na ktoryms z cylindrów??

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica , pęknięta tuleja- na spokojnie pomierz i daj wartości
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • discard
                Classic
                • 2010
                • 21

                #8
                Autko sie samo naprawiło. Wsiadłem po południu, przez jakies 5 min pracował jeszcze na 3 cylindry, szarpał, prychał a później mu przeszło. Byłem dzisiaj na kompie i wyszło losowe wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. A co do tego ciśnienia, to gdyby było cos nie tak z cylindrem, to problem by był ciągle, a u mnie czasami pracuje dobrze, a czasami wariuje i na 3 cyl pracuje. I jeszcze jak stoi na biegu jałowym to czuc takie dziwne poszarpywania.

                Komentarz

                • Witek1952
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 196

                  #9
                  Witam serdecznie. Miałem podobną sytuację. Serwis naciągnął na koszty i nic z tego nie wyszło. Musiałem sam z tym walczyć.Okazało się, że gdzieś był uszkodzony kabel sterujący cewką od felernego cylindra. Pociągnąłem drugi przewód od sterownika do cewki i jest dobrze. Pozdrawiam.
                  Witek

                  Komentarz

                  • discard
                    Classic
                    • 2010
                    • 21

                    #10
                    ... czyli muszę sie umówić na wizytę u elektryka. Spróbuje w piątek i zobaczymy co z tego wyniknie. A na biegu jałowym też tak poszarpywał??

                    Komentarz

                    Pracuję...