zapytanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • uchoodśledzia
    Classic
    • 2012
    • 3

    zapytanie

    Gotek bierz 1.8 TSI lub 2.0 TSI a będziesz zadowolony
  • maciek*
    Classic
    • 2010
    • 9

    #2
    zapytanie

    Witam od jakiegość czasu jestem posiadaczem skody octawi 1,9 tdi 90km oznaczenie silnika AGR problem jest taki że urwał mi się zawór i narobił sporych szkód mam pytanie czy silnik 110km bedzie pasował i co bede potrzebował na swapa z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi
    *maciek*

    Komentarz

    • oziemi
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 399

      #3
      Jeśli chcesz mieć faktycznie 110 to rozejrzyj się za silnikiem z osprzętem tj. turbiną wtryskami. Nie ma sensu imho kupowac motorowni i przekładać swoich gratów bo bedziesz miał nadal 90 KM. Generalnie wszystko będzie pasować bo AGR, ALH czyli 90 i ASV AHF 110 to ten sam słupek. Swoje wtryski, turbine możesz opchnąć . Pompe mozesz zostawic, ale silniki zazwyczaj sprzedawane są razem z nią
      Elegance
      ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
      -------------------------------------------

      Komentarz

      • maciek*
        Classic
        • 2010
        • 9

        #4
        To mówisz że jest potrzebny cały silnik 110 kąpletny a czy nie trzeba nic przerabiać a kompa też chyba trzeba mieć od 110km
        *maciek*

        Komentarz

        • oziemi
          Rider
          S_OCP Member
          • 2007
          • 399

          #5
          Zamieszczone przez maciek*
          To mówisz że jest potrzebny cały silnik 110 kąpletny a czy nie trzeba nic przerabiać a kompa też chyba trzeba mieć od 110km
          No możesz znaleźć silnik bez osprzętu i do swoich wtrysków założyć końcówki np z ASV, do tego poszukać jakieś turbawki od 110 a wskazane od 130 Generalnie żadnych większych przeróbek nie trzeba, sprawny mechanik to ogarnie. Co do kompa, to wydaje mi się, ze wystarczy wizyta u jakiegoś tunera, zeby to wystroił dobrze.
          Jest też opcja, że kupujesz sam silnik goły przekładasz swoje graty robisz lekki program i też masz w granicach 110-120 KM
          Elegance
          ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
          -------------------------------------------

          Komentarz

          • maciek*
            Classic
            • 2010
            • 9

            #6
            dzięki za podpowiedzi mam już na oku silnik agr jest praktycznie kąpletny a co do zmiany turbo pomyślę przydało by się troche więcej mocy

            [ Dodano: Czw 18 Lis, 10 13:37 ]
            koledzy mam jeszcze takie pytanie czy silnik wyjmie sie bez problemu czy musi wyjść ze skrzynią
            *maciek*

            Komentarz

            Pracuję...