Problem: wymienione cale sprzeglo + dwu masówka,oring(cały komplet na orginalne części)
po przekręceniu kluczyka pałą się kontrolki, rozrusznik kręci, po chwili slychać 3 długie piknięcia( zapala sie kontrolka oleju) auto nie pali.
Sprzegło ponownie rozebrane, założony stary oring, ta sama historia...
Co to może być?? jakieś info
Dzieki
Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat
jaki oring wymieniłes z tego co wiem to tylko jest tam uszczelniacz na wale korbowym jesli to wymieniałes to moze uszkodziłes g28 albo przestawiłes koło impulsowe
sluchajcie nie wiem, jak oddawalem auto samochod działał teraz mechanior mowi ze nie pali, nie ma zadnej reakcji, jaki jest koszt , oczywiscie szacunkowy wymiany takiego czujnika
serdeczne dzieki
Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat
Owrone, Koszt wymiany czujnika G28 jest taki sam jak sprzegła. Trzeba wymontować skrzynie biegów, sprzęgło dwumasę... Podpinałeś VAG'a aby poszukać blędów? Mechanik tego nie robił?
gdzies cos obiło mi sie o uszy ze mozna wymienic g28 bez zdejmowania skrzyni tylko trzeba wykrecic podstawe filtra oleju i miec odpowiedni klucz i zwinne raczki .ale z tego co kolega napisał wnioskuje ze moze byc tez uszkodzone koło sygnałowe na wale po wymianie uszczelniacza a jesli tak jest to trzeba rwac skrzynie .ale najpierw zaczoł bym od podpiencia vaga i zobaczyc co wypluje bo równie dobrze moze czegos nie podpieli albo przez przypadek odpieli
Ja juz n ie wiem sam co mam robic, czy zabrac asuto na serwis czy zostawic dalej u tego mechanikia, auto stoi juz 5 dni i ani drgnie. Z tego co zescie pisali to czujnik mozna wymienic bez demontażu skrzyni biegów, a jesli to nie g28 to skrzynia biegów do wymiany??
Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat
PO podpieciu vag-a nie moge podpiac sie pod sterownik silnika, wyglada to tak jak by go nie bylo, odczytuje stan esp i innych systemów ale do kompa silnika nie ma dostępu.. co to moze byc?
Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat
ale trudno, żeby to był G28, gdyż nawet po odpięciu wtyczki samochód pali :!:
przerabiałem to u siebie, ciężko pali, jest w trybie awaryjnym (do 3,5tys obrotów), ale jeździ
to coś innego, jakiś czujnik inny nie wpięty?
jak oring wymieniałeś? tam jest tylko kompletny uszczelniacz na wale razem z kołem impulsowym, może źle założony?
odepnij wtyczkę od G28 i zobacz, bo może to koło fałszuje?
ja mam teraz to rozebrane na warsztacie i dobrze się przyjrzałem
i żadnych mechaników dziwnych nie douszczam w okolice :twisted:
a tak poza tym:
Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
podpiąć VAG-a pod sterownik i zobaczyć co jest powodem usterki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dobrze wykrzyczane.
[ Dodano: Sro 24 Lis, 10 20:13 ]
Zamieszczone przez Owrone
PO podpieciu vag-a nie moge podpiac sie pod sterownik silnika, wyglada to tak jak by go nie bylo, odczytuje stan esp i innych systemów ale do kompa silnika nie ma dostępu.. co to moze byc?
to nie dziwne, że silnik nie pali
sprawdź wszystkie wtyczki, masy, przewody,
czy gdzieś się nie pourywały podczas zrywania skrzyni
wymieniony oring na nowy, wszystko po 2 razy sprawdzane, jak przekrecasz stacyjke normalnie zapalaja sie zegary, rozrusznik kreci a auto nie pali, Vag nie pokazuje zadnych bledów... a co bardziej smieszne wogole nie widzi kompa samochodu.....
A jeszcze jedna istotna sprawa po zdieciu dwu masy byla poprzecierana wiazka kabli ktora zostala zaizolowana( przestaly raptem dzialac wycieraczki), czy istnieje mozliwosc taka iz po zwarciu sie kilku przewodow mogl sie spalic komp samochodu i dla tego vag go nie widz??
Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat
mozesz jescze sprawdzic czy nie ma błedów pod adresem 09 to jest moduł centralnej elektryki mozesz miec tam bład przez który nie masz połączenia ze sterem silnika i nie działajace wycieraczki
niech Tobie ktoś zrobi auto scana calego samochodu i bedziesz wiedział gdzie sa błedy, najpewniej bym szukał w tej przetartej wiazce, kto to Ci naprawiał, bo jak ten sam mechanik to faktycznie trzeba go zmienic. jak zle polączyl kabelki to może byc tego taki skutek. ja kiedys zle wlozyłem bezpiecznik po wymianie tj w gniazdo obok i wystarczyło aby poszła lawina błędów i dziwnych zachowan samochodu.
kompa sprawdzilem i jest caly sprawny, zmienilem mechanika i kazalem sprawdzic cała wiazke okablowania i wszystko jest ok, a auto nadal nie pali!!wrrr :evil:
Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat
Owrone, moze podczas wymiany dwumasy uszkodzili wieniec magnetyczny i
czujnik polozenia walu glupieje.
Wystarczy male wykruszenie magnesu...i po sprawie :diabelski_usmiech .
Przerabialem ten temat...serwis szukal usterki 2 tygodnie.
Bylo to w benzynie,ale mysle ze w dieslu dziala to w ten sam sposob.
A podczas podpiecia VASA pokazuje blad czujnika polozenia walu,a nie uszkodzony
wieniec...to mozna zdiagnozowac tylko organoleptycznie.
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
vag nie pokazuje zadnych bledów... a co smieszniejsze nie moze polaczyc sie z kompem samochodu.. wyglada to tak jakby gdzies wiazki kabli nie byly poprawnie spiete, oddalem samochod na serwis dzialajacy a serwis go rozwalil hahah, rece opadaja!
Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat
Komentarz