Wymiena sprzegła O2 auto nie zapala

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • majowy86
    Classic
    • 2011
    • 11

    Wymiena sprzegła O2 auto nie zapala

    i grunt żeby czyste nogi miała bo jak nie to komfort kierowcy spada o 99,9%
  • Owrone
    Ambiente
    • 2010
    • 115

    #2
    Wymiena sprzegła O2 auto nie zapala

    witam,

    Problem: wymienione cale sprzeglo + dwu masówka,oring(cały komplet na orginalne części)

    po przekręceniu kluczyka pałą się kontrolki, rozrusznik kręci, po chwili slychać 3 długie piknięcia( zapala sie kontrolka oleju) auto nie pali.
    Sprzegło ponownie rozebrane, założony stary oring, ta sama historia...

    Co to może być?? jakieś info

    Dzieki
    Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
    Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      jaki oring wymieniłes z tego co wiem to tylko jest tam uszczelniacz na wale korbowym jesli to wymieniałes to moze uszkodziłes g28 albo przestawiłes koło impulsowe
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • kowal 2002
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 5161

        #4
        A nie został uszkodzony czujnik położenia wału ( G28 ). Jest centralnie pod kołem dwumasowym...
        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

        Komentarz

        • Owrone
          Ambiente
          • 2010
          • 115

          #5
          sluchajcie nie wiem, jak oddawalem auto samochod działał teraz mechanior mowi ze nie pali, nie ma zadnej reakcji, jaki jest koszt , oczywiscie szacunkowy wymiany takiego czujnika
          serdeczne dzieki
          Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
          Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat

          Komentarz

          • Tomek_dx
            Rider
            • 2008
            • 398

            #6
            Owrone, Koszt wymiany czujnika G28 jest taki sam jak sprzegła. Trzeba wymontować skrzynie biegów, sprzęgło dwumasę... Podpinałeś VAG'a aby poszukać blędów? Mechanik tego nie robił?
            Tomek

            Komentarz

            • abstinent
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 4842
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              ktoś to niedawno przerabiał na forum :|

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                gdzies cos obiło mi sie o uszy ze mozna wymienic g28 bez zdejmowania skrzyni tylko trzeba wykrecic podstawe filtra oleju i miec odpowiedni klucz i zwinne raczki .ale z tego co kolega napisał wnioskuje ze moze byc tez uszkodzone koło sygnałowe na wale po wymianie uszczelniacza a jesli tak jest to trzeba rwac skrzynie .ale najpierw zaczoł bym od podpiencia vaga i zobaczyc co wypluje bo równie dobrze moze czegos nie podpieli albo przez przypadek odpieli
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • Owrone
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 115

                  #9
                  Ja juz n ie wiem sam co mam robic, czy zabrac asuto na serwis czy zostawic dalej u tego mechanikia, auto stoi juz 5 dni i ani drgnie. Z tego co zescie pisali to czujnik mozna wymienic bez demontażu skrzyni biegów, a jesli to nie g28 to skrzynia biegów do wymiany??
                  Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
                  Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat

                  Komentarz

                  • DGW
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 2330

                    #10
                    Zamieszczone przez Owrone
                    Ja juz n ie wiem sam co mam robic
                    Po raz enty w tym temacie:
                    podpiąć VAG-a pod sterownik i zobaczyć co jest powodem usterki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                    NFPNorth-West
                    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                    WARSZTAT www.dsize.pl
                    ->
                    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                    Komentarz

                    • abstinent
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 4842
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Owrone
                      Ja juz n ie wiem sam co mam robic
                      zmienić mechanika :|

                      Komentarz

                      • Owrone
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 115

                        #12
                        PO podpieciu vag-a nie moge podpiac sie pod sterownik silnika, wyglada to tak jak by go nie bylo, odczytuje stan esp i innych systemów ale do kompa silnika nie ma dostępu.. co to moze byc?
                        Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
                        Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat

                        Komentarz

                        • krzynol
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 10960
                          • Superb II combi (3T5)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                          #13
                          ale trudno, żeby to był G28, gdyż nawet po odpięciu wtyczki samochód pali :!:
                          przerabiałem to u siebie, ciężko pali, jest w trybie awaryjnym (do 3,5tys obrotów), ale jeździ

                          to coś innego, jakiś czujnik inny nie wpięty?
                          jak oring wymieniałeś? tam jest tylko kompletny uszczelniacz na wale razem z kołem impulsowym, może źle założony?
                          odepnij wtyczkę od G28 i zobacz, bo może to koło fałszuje?

                          ja mam teraz to rozebrane na warsztacie i dobrze się przyjrzałem
                          i żadnych mechaników dziwnych nie douszczam w okolice :twisted:

                          a tak poza tym:
                          Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                          podpiąć VAG-a pod sterownik i zobaczyć co jest powodem usterki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                          dobrze wykrzyczane.

                          [ Dodano: Sro 24 Lis, 10 20:13 ]
                          Zamieszczone przez Owrone
                          PO podpieciu vag-a nie moge podpiac sie pod sterownik silnika, wyglada to tak jak by go nie bylo, odczytuje stan esp i innych systemów ale do kompa silnika nie ma dostępu.. co to moze byc?
                          to nie dziwne, że silnik nie pali
                          sprawdź wszystkie wtyczki, masy, przewody,
                          czy gdzieś się nie pourywały podczas zrywania skrzyni
                          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                          poprzednie modele:
                          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                          Komentarz

                          • Owrone
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 115

                            #14
                            wymieniony oring na nowy, wszystko po 2 razy sprawdzane, jak przekrecasz stacyjke normalnie zapalaja sie zegary, rozrusznik kreci a auto nie pali, Vag nie pokazuje zadnych bledów... a co bardziej smieszne wogole nie widzi kompa samochodu.....

                            A jeszcze jedna istotna sprawa po zdieciu dwu masy byla poprzecierana wiazka kabli ktora zostala zaizolowana( przestaly raptem dzialac wycieraczki), czy istnieje mozliwosc taka iz po zwarciu sie kilku przewodow mogl sie spalic komp samochodu i dla tego vag go nie widz??
                            Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
                            Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat

                            Komentarz

                            • McGan
                              RS
                              • 2010
                              • 3573
                              • Superb III (3V3)

                              #15
                              Jasne, że tak To nie jest większy problem. Polecam jeszcze sprawdzić bezpieczniki.
                              Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                              Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                              Komentarz

                              • german81
                                L&K
                                • 2010
                                • 1414
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                #16
                                mozesz jescze sprawdzic czy nie ma błedów pod adresem 09 to jest moduł centralnej elektryki mozesz miec tam bład przez który nie masz połączenia ze sterem silnika i nie działajace wycieraczki
                                diagnostyka vag 602-614-253

                                Komentarz

                                • czyzyk64
                                  Elegance
                                  • 2008
                                  • 866

                                  #17
                                  niech Tobie ktoś zrobi auto scana calego samochodu i bedziesz wiedział gdzie sa błedy, najpewniej bym szukał w tej przetartej wiazce, kto to Ci naprawiał, bo jak ten sam mechanik to faktycznie trzeba go zmienic. jak zle polączyl kabelki to może byc tego taki skutek. ja kiedys zle wlozyłem bezpiecznik po wymianie tj w gniazdo obok i wystarczyło aby poszła lawina błędów i dziwnych zachowan samochodu.

                                  Komentarz

                                  • Owrone
                                    Ambiente
                                    • 2010
                                    • 115

                                    #18
                                    kompa sprawdzilem i jest caly sprawny, zmienilem mechanika i kazalem sprawdzic cała wiazke okablowania i wszystko jest ok, a auto nadal nie pali!!wrrr :evil:
                                    Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
                                    Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat

                                    Komentarz

                                    • gebek
                                      L&K
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 1214

                                      #19
                                      Owrone, moze podczas wymiany dwumasy uszkodzili wieniec magnetyczny i
                                      czujnik polozenia walu glupieje.
                                      Wystarczy male wykruszenie magnesu...i po sprawie :diabelski_usmiech .
                                      Przerabialem ten temat...serwis szukal usterki 2 tygodnie.
                                      Bylo to w benzynie,ale mysle ze w dieslu dziala to w ten sam sposob.
                                      A podczas podpiecia VASA pokazuje blad czujnika polozenia walu,a nie uszkodzony
                                      wieniec...to mozna zdiagnozowac tylko organoleptycznie.
                                      Tato,tato...czy to auto jest chore?
                                      Nie synku...to diesel PD.

                                      Honda...the power of dreams.
                                      Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                                      Komentarz

                                      • Owrone
                                        Ambiente
                                        • 2010
                                        • 115

                                        #20
                                        vag nie pokazuje zadnych bledów... a co smieszniejsze nie moze polaczyc sie z kompem samochodu.. wyglada to tak jakby gdzies wiazki kabli nie byly poprawnie spiete, oddalem samochod na serwis dzialajacy a serwis go rozwalil hahah, rece opadaja!
                                        Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
                                        Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat

                                        Komentarz

                                        • McGan
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 3573
                                          • Superb III (3V3)

                                          #21
                                          Ja się jutro dopytam w jednym miejscu, co może być przyczyną i podzielę się informacją
                                          Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                                          Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                                          Komentarz

                                          • Owrone
                                            Ambiente
                                            • 2010
                                            • 115

                                            #22
                                            dzieki wielki bo juz nie wiem co mam robic z tym samochodem

                                            [ Dodano: Czw 25 Lis, 10 18:44 ]
                                            Dzieki wielkie za pomoc, okazalo sie ze przerwany byl jeden kabelek, i dlatego samochod nie palil!
                                            Była : Octavia II 1.9TDI BJB Elegance
                                            Jest : Opel Insignia 2.0 cdti 160ps Cosmo automat

                                            Komentarz

                                            • krzynol
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 10960
                                              • Superb II combi (3T5)
                                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez Owrone
                                              Dzieki wielkie za pomoc, okazalo sie ze przerwany byl jeden kabelek, i dlatego samochod nie palil!
                                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                              poprzednie modele:
                                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                              Komentarz

                                              Pracuję...