i grunt żeby czyste nogi miała bo jak nie to komfort kierowcy spada o 99,9%
Wymiena sprzegła O2 auto nie zapala
Zwiń
X
-
Wymiena sprzegła O2 auto nie zapala
witam,
Problem: wymienione cale sprzeglo + dwu masówka,oring(cały komplet na orginalne części)
po przekręceniu kluczyka pałą się kontrolki, rozrusznik kręci, po chwili slychać 3 długie piknięcia( zapala sie kontrolka oleju) auto nie pali.
Sprzegło ponownie rozebrane, założony stary oring, ta sama historia...
Co to może być?? jakieś info
Dzieki
-
-
gdzies cos obiło mi sie o uszy ze mozna wymienic g28 bez zdejmowania skrzyni tylko trzeba wykrecic podstawe filtra oleju i miec odpowiedni klucz i zwinne raczki .ale z tego co kolega napisał wnioskuje ze moze byc tez uszkodzone koło sygnałowe na wale po wymianie uszczelniacza a jesli tak jest to trzeba rwac skrzynie .ale najpierw zaczoł bym od podpiencia vaga i zobaczyc co wypluje bo równie dobrze moze czegos nie podpieli albo przez przypadek odpielidiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OwroneJa juz n ie wiem sam co mam robic
podpiąć VAG-a pod sterownik i zobaczyć co jest powodem usterki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
ale trudno, żeby to był G28, gdyż nawet po odpięciu wtyczki samochód pali :!:
przerabiałem to u siebie, ciężko pali, jest w trybie awaryjnym (do 3,5tys obrotów), ale jeździ
to coś innego, jakiś czujnik inny nie wpięty?
jak oring wymieniałeś? tam jest tylko kompletny uszczelniacz na wale razem z kołem impulsowym, może źle założony?
odepnij wtyczkę od G28 i zobacz, bo może to koło fałszuje?
ja mam teraz to rozebrane na warsztacie i dobrze się przyjrzałem
i żadnych mechaników dziwnych nie douszczam w okolice :twisted:
a tak poza tym:
Zamieszczone przez dobrygrzeswawapodpiąć VAG-a pod sterownik i zobaczyć co jest powodem usterki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Dodano: Sro 24 Lis, 10 20:13 ]
Zamieszczone przez OwronePO podpieciu vag-a nie moge podpiac sie pod sterownik silnika, wyglada to tak jak by go nie bylo, odczytuje stan esp i innych systemów ale do kompa silnika nie ma dostępu.. co to moze byc?
sprawdź wszystkie wtyczki, masy, przewody,
czy gdzieś się nie pourywały podczas zrywania skrzyni->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
wymieniony oring na nowy, wszystko po 2 razy sprawdzane, jak przekrecasz stacyjke normalnie zapalaja sie zegary, rozrusznik kreci a auto nie pali, Vag nie pokazuje zadnych bledów... a co bardziej smieszne wogole nie widzi kompa samochodu.....
A jeszcze jedna istotna sprawa po zdieciu dwu masy byla poprzecierana wiazka kabli ktora zostala zaizolowana( przestaly raptem dzialac wycieraczki), czy istnieje mozliwosc taka iz po zwarciu sie kilku przewodow mogl sie spalic komp samochodu i dla tego vag go nie widz??
Komentarz
-
-
Jasne, że tak To nie jest większy problem. Polecam jeszcze sprawdzić bezpieczniki.Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
niech Tobie ktoś zrobi auto scana calego samochodu i bedziesz wiedział gdzie sa błedy, najpewniej bym szukał w tej przetartej wiazce, kto to Ci naprawiał, bo jak ten sam mechanik to faktycznie trzeba go zmienic. jak zle polączyl kabelki to może byc tego taki skutek. ja kiedys zle wlozyłem bezpiecznik po wymianie tj w gniazdo obok i wystarczyło aby poszła lawina błędów i dziwnych zachowan samochodu.
Komentarz
-
-
Owrone, moze podczas wymiany dwumasy uszkodzili wieniec magnetyczny i
czujnik polozenia walu glupieje.
Wystarczy male wykruszenie magnesu...i po sprawie :diabelski_usmiech .
Przerabialem ten temat...serwis szukal usterki 2 tygodnie.
Bylo to w benzynie,ale mysle ze w dieslu dziala to w ten sam sposob.
A podczas podpiecia VASA pokazuje blad czujnika polozenia walu,a nie uszkodzony
wieniec...to mozna zdiagnozowac tylko organoleptycznie.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Ja się jutro dopytam w jednym miejscu, co może być przyczyną i podzielę się informacjąJest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OwroneDzieki wielkie za pomoc, okazalo sie ze przerwany byl jeden kabelek, i dlatego samochod nie palil!->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz