Witam,
Mam problem odnośnie "braku" mocy w mojej O1. Auto ma 240 tys nalotu, z czego 100 na gazie (osobiście po zakupie zleciłem montaż LPG sterownik STAG). W czerwcu 2024 auto zaczęło szarpać i jakość dziwnie pracować (pewnie wypadanie zapłonu). I tak oczywiście było. Do wymiany świece (NGK) + przewody (NGK) i przy okazji cewka (BOSCH - która notabene nie była wymieniana od nowości). Auto odżyło. Chciałbym jeszcze nadmienić, że od XII.2014, czyli od zakupu świeci się CHECK (błąd mieszanki i sonda, nie pamiętam co dokładnie). Ale nigdy nie było problemu aby auto "zbliżyło się" do katalogowych 190. W lipcu wymieniałem listwę wtryskową oraz zbiornik gazu, i Pan od gazu stwierdził że jest problem z sondą. W ostatnim czasie miałem możliwość jazdy "eską" i ku mojemu zdziwieniu auto maks jedzie 150 i nie chcę więcej (zarówno na LPG jak i na gazie). Dzisiaj próbowałem ją przegonić i 2 bieg i 3 bieg a ona lewdo do 5 tys obrotów dojechała.
Czy rzeczywiście sonda może dawał takie objawy, czy może kat się zapchał?
Mam problem odnośnie "braku" mocy w mojej O1. Auto ma 240 tys nalotu, z czego 100 na gazie (osobiście po zakupie zleciłem montaż LPG sterownik STAG). W czerwcu 2024 auto zaczęło szarpać i jakość dziwnie pracować (pewnie wypadanie zapłonu). I tak oczywiście było. Do wymiany świece (NGK) + przewody (NGK) i przy okazji cewka (BOSCH - która notabene nie była wymieniana od nowości). Auto odżyło. Chciałbym jeszcze nadmienić, że od XII.2014, czyli od zakupu świeci się CHECK (błąd mieszanki i sonda, nie pamiętam co dokładnie). Ale nigdy nie było problemu aby auto "zbliżyło się" do katalogowych 190. W lipcu wymieniałem listwę wtryskową oraz zbiornik gazu, i Pan od gazu stwierdził że jest problem z sondą. W ostatnim czasie miałem możliwość jazdy "eską" i ku mojemu zdziwieniu auto maks jedzie 150 i nie chcę więcej (zarówno na LPG jak i na gazie). Dzisiaj próbowałem ją przegonić i 2 bieg i 3 bieg a ona lewdo do 5 tys obrotów dojechała.
Czy rzeczywiście sonda może dawał takie objawy, czy może kat się zapchał?
Komentarz