[O1] Notlauf ? Kto pomoże w ustaleniu przyczyn braku mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • AdamB
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 8030
    • Octavia IV (NX3)
    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

    #51
    Zamieszczone przez YETI1213
    W golfach niestety już tylko pompowtryski i kosztowne przygody.
    Jakie przygody?? Przejeździłem swoją OII 1.9TDI PD od nowości 91kkm głównie na naszym paliwie z Orlenu Verwie , BP Ultimate i Shella i autko jeździ aż miło. 0 problemów. Kolega OI 1.9TDI 130KM PD zrobił na tych samych paliwach co ja 200kkm i silnik chodził jak zegarek. Więc nie wiem skąd te uprzedzenia :?: :?:
    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8160
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #52
      Zamieszczone przez YETI1213
      ale pojeździłem nimi około 1 m-ca, poczuły polskie paliwo -ORLEN czy SCHEL i turbo zaczęło fiksować.Stały motyw-turbina
      q..wa mac - wedle tej teori to auta w polsce, 2-3 latki itd nie powinny juz jezdzic.... tak jak teoria, ze auta za granica to takie fajne....- byłem widziałem..........i mam inne zdanie
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • YETI1213
        Classic
        • 2010
        • 30

        #53
        to napisz jakie masz zdanie
        -w Polsce nie ma gdzie się dobrze rozpędzić żeby przedmuchać diesla
        -jak się rozpędzisz to ci pół zawieszenia odpadnie
        -jak podjeżdżasz na Schela to się pytają-jaki diesel ten normalny (oszukany) czy ten niemiecki droższy
        -jak sobie założysz coś fajnego do auta na zewnątrz-to tydzień i tego nie masz
        -myjnie polskie są archaiczne i rysują lakier
        -brudne drogi wpływają na lakier

        Komentarz

        • piotrek_os
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8160
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #54
          Zamieszczone przez YETI1213
          to napisz jakie masz zdanie
          -w Polsce nie ma gdzie się dobrze rozpędzić żeby przedmuchać diesla
          -jak się rozpędzisz to ci pół zawieszenia odpadnie
          -jak podjeżdżasz na Schela to się pytają-jaki diesel ten normalny (oszukany) czy ten niemiecki droższy
          -jak sobie założysz coś fajnego do auta na zewnątrz-to tydzień i tego nie masz
          -myjnie polskie są archaiczne i rysują lakier
          -brudne drogi wpływają na lakier
          wzruszyła mnie twoja historia....... :roll: :diabelski_usmiech - bo zaraz zostaniesz - nazwany "maruda roku" hahahaah
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz

          • AdamB
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 8030
            • Octavia IV (NX3)
            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

            #55
            Zamieszczone przez YETI1213
            -w Polsce nie ma gdzie się dobrze rozpędzić żeby przedmuchać diesla
            Koło Wrocławia masz autostradę jeszcze bezpłatną. Jeżeli jeździsz krótkie odcinki to kup sobie OI 1.9SDI i nie będzie problemu. Nie od dziś wiadomo, że wszelakie TDI źle znoszą krótkie odcinki i jeżdżenie na kropelce, Ty to wiesz a mimo to kupujesz z uporem następne TDI zamiast wolnossącą benzynę najlepiej Japończyka.

            Zamieszczone przez YETI1213
            -myjnie polskie są archaiczne i rysują lakier
            zacznij jeździć na ręczne lub mechaniczne ale z dobrymi szczotkami.

            Zamieszczone przez YETI1213
            -brudne drogi wpływają na lakier
            No pewnie, brudzą lakier przecież.
            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

            Komentarz

            • YETI1213
              Classic
              • 2010
              • 30

              #56
              SDI ledwo wyprzedza traktor
              jeżeli chodzi o benzynkę-to jak ktoś ma ciężką nogę to przy silniku w benzynie 1.8 około 130 km-auto wciąga po mieście 15 l. spokojnie-chyba że ktoś jedzie 50 i potem opowiada że pali mu 7.
              Jeździłem AUDI A3 1.8 125 km. Miasto zima około 14l.
              Mój diesel miasto zima 7,5 l.
              Poza tym diesel jedzie z dołu a benzyna od 3 tys. i trzeba dusić żeby auto miało moc co wiąże się z fatalnym spalaniem.

              Odnośnie polskich warunków nie narzekam tylko odpowiadam do piotrek_os.
              Niemcy takich problemów nie mają jak ja wymieniłem-dlatego wiadomo, że tam auta zużywają się inaczej.

              Komentarz

              • AdamB
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 8030
                • Octavia IV (NX3)
                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                #57
                Zamieszczone przez YETI1213
                Niemcy takich problemów nie mają jak ja wymieniłem-dlatego wiadomo, że tam auta zużywają się inaczej.
                Ale ja czy Piotrek też takich problemów nie mamy i mamy auta użytkowane w Polsce
                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                Komentarz

                • YETI1213
                  Classic
                  • 2010
                  • 30

                  #58
                  przejedź octavką 15 lat i pogadamy wtedy w jakim stanie będzie po polskim paliwie, drogach i jak porysowana będzie karoseria.
                  Jeżeli masz pompowtryski to prędzej czy później poczują polską ropę.
                  Nie wspomnę już o parkingach na których auta za 1,5 zł są otwierane na tyle szeroko żeby skasować lakier w aucie obok.
                  W Polsce drogi jak minie zima dalej są brudne. Kurz i syf nigdy nie znika.
                  Proponuję pojechać do Niemiec i porównać sobie czystość i nawierzchnię dróg.
                  Ja tyle na ten temat-bo co tu pisać-jak ktoś myśli że brudne drogi to tylko brudne autko i trzeba jechać na myjnię.
                  Pogadamy za 15 latek w jakim stanie będzie lakier

                  Komentarz

                  • AdamB
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 8030
                    • Octavia IV (NX3)
                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                    #59
                    YETI1213, nie będzie gorzej wyglądać jak auta w DE czy innym kraju. Jeżdżę do DE, przez DE , do Austrii i widzę jakie auta tam jeżdżą, w jaki są stanie w ichniejszych komisach i na prywatnych parkingach. Jeżeli mamy coś do zarzucenia sobie to tylko swoją kulturę szanowania czyjejś własności.

                    Jeśli uważasz, że w DE nie ma dziur na autostradach to przejedź się od Zgorzelca do Dresden i z powrotem.
                    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                    Komentarz

                    • YETI1213
                      Classic
                      • 2010
                      • 30

                      #60
                      Ludzie to ludzie-owszem ale baza tam jest lepsza:drogi,paliwo,parkingi,lepszej klasy myjnie-szkoda że kobiety takie brzydkie

                      Komentarz

                      • rumianko
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 160

                        #61
                        YETI1213, widzę ze jesteś jednym z nielicznych który chce szukać prawdy w niby dobrym mechaniku....... który sam dobrze nie wie o co chodzi


                        wiesz co się dzieje z katem jak jest jego koniec? wypala się i odrywa się od ścianek rury wydechowej wtedy dopiero może dojść do zapchania ukł wydechowego ale ty myślisz ze przeładowanie niby z kata powstaje......

                        przerobiłem około 100 turbin (jak nie więcej) które czyściłem przeważnie pytanie klijeta było takie ile turbo wytrzyma po czyszczeniu daje na to gwarancje na rok czasu i nigdy nikt nie wrócił z problemem vnt.

                        a i cwaniakiem możesz nazywać siebie jeśli nie masz doświadczenia mechanicznego...... a i jeszcze jedno obsługuje w sumie wszystkie komisy samochodowe w Inowrocławiu i przyjeżdżają do mnie na zajebistej niemieckiej ropie vag`i które maja problem z vnt a nie z katem..... ciekawie czemu???

                        ps. jeśli mechanik osuwa kata z tdi i zbierze całość wkładu to spokojnie zyska 150zl. na tym...
                        chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                        Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                        one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                        promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                        Komentarz

                        • YETI1213
                          Classic
                          • 2010
                          • 30

                          #62
                          tak jak pisałem-ja miałem totalnie zapchany katalizator-nic wtedy czyszczenie kierownic nie daje, bo układ nie jest drożny.
                          Może się tak zdarzyć że kat jest lekko zawalony i wyczyszczona turbina+autostrada i może prze 150 km/h się przepchać sam.

                          Ja zasięgnąłem opinii kliku-w tym taryfiarzy którzy dużo jeżdżą dieslem po mieście.
                          Jak wytniesz kata masz spokój i kilka kucyków więcej.
                          Zamiast kata wstawia sięstrumienice albo lepiej tłumik który wycisza dzwonienie po rurach.

                          Moje auto jest diagnozowane jeżeli chodzi o branie oleju-ale piszę szczerze-po wyczyszczeniu kierownicy chodziło ładnie ale po wycięciu kata wskazówka na obrotomierzu momentalnie się wkręca na 4 tys. obrotów.
                          Jest duża różnica w dynamice jazdy.

                          Powtarzam-może problem wystąpił tylko u mnie, może ja miałem zbyt mocno zawalony kat.

                          p.s.
                          wiem że biorą środek kata i sprzedają firmom, które to czyszczą i sprzedają jako regenerowane za 600 zł-ale ja mam kata i zielonych w d...,a tłumik kosztuje 50 zł 8)

                          Komentarz

                          • szkoda
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 22543

                            #63
                            Zamieszczone przez YETI1213
                            Ja zasięgnąłem opinii kliku-w tym taryfiarzy...
                            :hmm
                            saport techniczny baj DGW
                            była BKD+DSG '05 120kkm
                            była BXE '08 190kkm
                            no i nie ma :-)

                            Komentarz

                            • YETI1213
                              Classic
                              • 2010
                              • 30

                              #64
                              SZKODA napisał/a:

                              "...mój model to Ferrari wśród Skód"

                              Chodzi o Octavia 2 diesel 105 KM :lol:

                              [ Dodano: Pią 24 Gru, 10 15:39 ]
                              0-100km/h [s - 11,8
                              tu już żartów nie ma :shock:

                              Komentarz

                              • pavli
                                Classic
                                • 2010
                                • 2

                                #65
                                Moim zdaniem może być zawór n75, czujnik podciśnienia bądź temperatury zapieczone kierownice lub przepływomierz zrób podepnij vaga i napisz jakie błędy i jak możesz log dynamiczny

                                pozdrawiam

                                Komentarz

                                • Mihau
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 7460
                                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                  #66
                                  Zamieszczone przez YETI1213
                                  SZKODA napisał/a:

                                  "...mój model to Ferrari wśród Skód"

                                  Chodzi o Octavia 2 diesel 105 KM :lol:

                                  [ Dodano: Pią 24 Gru, 10 15:39 ]
                                  0-100km/h [s - 11,8
                                  tu już żartów nie ma :shock:
                                  :jump: :rofl :haha: :jaja
                                  O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                  Komentarz

                                  • xxxmikey
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 351

                                    #67
                                    pavli, jak już wcześniej pisałem :arrow: zawór podmieniony na inny, turbina wyglada na względnie czystą, przepływomierz wg ASO jest też ok. Wszystkie wężyki sprawdzone...

                                    Co do logów, zrobię je najwczesniej pod koniec przyszłego tygodnia. Niestety nie znalazłem wcześniej nikogo z umiejętnościami, kabelkiem, softem i kompem, kto ma czas na pomoc :wink:

                                    Zobaczymy co powiedza logi. Jeśli nie uda mi się ich zrobić, turbo na stół... :cry:

                                    [ Dodano: Wto 28 Gru, 10 21:52 ]
                                    Jeździłem dzisiaj z podpiętym VAS'em. Jak na złość, notlaufa nie było. Prób zrobiliśmy kilkanaście. Trzeci bieg i papeć do podłogi... Tylko raz zdarzyło się, że na trzecim biegu w okolicach 3400 rpm turbo przeładowało. Norma wg VAS'a, to 2050mbar a pokazał doładowanie rzędu 2250mbar. Notlauf mimo to nie wystąpił. Wychodzi więc na to, że cokolwiek się dzieje, dzieje się okazjonalnie. Jak w takim przypadku znaleźć przyczynę przeładowania i notlaufów?

                                    [ Dodano: Pon 10 Sty, 11 17:31 ]
                                    Notlauf zlikwidowany. Turbo wyczyszczone, N75 wymieniony, sztangą skrócone doładowanie. Ot własnie przyczyny przeładowania w moim aucie.

                                    Tak, czy inaczej, chciałbym bardzo podziękować koledze Rumianko za profi robotę, poświęcony czas, dokładność i za całokształt walki z moim notlaufem. Dziękuję również za wirusa. Jest dobrze
                                    Moja toczka -> tu

                                    Komentarz

                                    Pracuję...