[O2] tragiczne odpalanie na mrozie octavia II filmik z odpal

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • slavi
    Rider
    • 2004
    • 422

    #51
    Zamieszczone przez AdamB
    Samą pompę to przeczyścić ciężko, jak już to cały ten wkład. Aby się do niej dostać, to trzeba
    Może najpierw spróbuj odpalić na krótkim obiegu z bańki ale tak z ominięciem filtra paliwa.

    Komentarz

    • mishaq
      Drive
      • 2010
      • 70

      #52
      nie no aż tak to się w nieocieplanym garażu, gdzie ledwo moge drzwi otwoprzyć aby wysiąść) to bawić nie będe
      pogadam jeszcze z mechanikiem jaka szansa że to ta pompa i wtedy podejme decyzje

      ogólnie auto polubiłem, szczególnie dsg (zajebiste jest) ale fakt że mam problem z odpalaniem nowego (no wiem... 226 tys przebiegu, więc prawie nowego) mnie denerwuje

      mój 31 letni mercedes odpalał bez problemu jak mu tylko naładowane aku z domu przyniosłem

      pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
      p.s. gdyby ktoś miał jeszcze inne pomysły (teorie spiskowe też prosze śmiało pisać) to piszcie, cały czas obserwuje wątek
      mercedes beczka- na zawsze w mojej pamięci

      Komentarz

      • radaralpin
        Ambiente
        • 2009
        • 127

        #53
        robekcool
        Celebrate

        kryptoreklama:

        Auto: Skoda inna
        Silnik: Inny
        mazowieckie
        Pomógł: 54 razy
        Wiek: 32
        Dołączył: 01 Mar 2009
        Skąd: Mińsk Mazowiecki
        _________________
        Pomogę w Mińsku Mazowieckim i okolicy. Diagnoza komputerowa wielomarkowa, klima+ ozon, naprawa 510-136-096 begin_of_the_skype_highlighting 510-136-096 end_of_the_skype_highlighting. Robert http://mapa.targeo.pl/Rob...d65ba86d795783a
        radar
        zwykły tdi po raz czwarty
        Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy

        Komentarz

        • SZYMON
          Ambiente
          • 2008
          • 114

          #54
          Generalnie na mrozie mam podobny problem z tym że u mnie skończyło się na tym że dolałem do akumulatora wody destylowanej i podłączyłem pod prostownik tak gdzieś na 3/4 dnia.
          Ale objawy były identyczne z tym że u mnie restartował jeszcze komputer.

          Komentarz

          • mishaq
            Drive
            • 2010
            • 70

            #55
            u mnie nawet nowy aku centra futura 77Ah nie zrobił żadnej różnicy
            wczoraj odebrałem skode z serisu- stała dwa tygodnie. źródła usterki nie mogą ustalić, chociaż sami przyznają że usterka występuje i to dotkliwie nawet przy temperaturach powyżej zera.

            jestem w kropce- dzię 8 stopni a ona kaszle odpalając
            mercedes beczka- na zawsze w mojej pamięci

            Komentarz

            • lopez500
              Drive
              • 2009
              • 45

              #56
              cześć miałem to samo... okazało się że mam przerwany przewód od grzania świec , po zlutowaniu autko pali od strzała. pozdrawiam

              Komentarz

              • roLLo
                L&K
                • 2008
                • 1063
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #57
                Tak odpala przy temperaturze około -10 stopni 1.9 TDI ASV::
                ( sorry za slaba jakoś ale chodzi mi o dźwięk)



                Przebieg 110000 km, akumulator 7 lat ;]

                Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                Komentarz

                • mikolaj
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 366
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #58
                  roLLo, niezły czołg

                  Komentarz

                  • roLLo
                    L&K
                    • 2008
                    • 1063
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    #59
                    Ale pali ;]]

                    PS akumulator od full naladowania jest tak mało juz po tylu latach wytrzymały ze na 20 sekund wlacze dmuchawe i podgrzewanie szyby tylnej na full i nie odpale go bo nawet nie zakreci. Po zimie aku na wymianke.

                    Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                    Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                    Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                    Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                    Komentarz

                    • Ron
                      Classic
                      • 2011
                      • 11

                      #60
                      Problemy z odpalaniem to powinny pojawiać się przy minus 20, a nie tak jak na filmikach przy minus 0,5 czy minus 3,5. Jeżeli przy takich "letnich" temperaturach sprzęt nie pali, to ewidentnie coś nie halo. Dobry mechanik powinien umieć zdiagnozować co nie działa: czy pompa paliwa, czy świece żarowe, czy akumulator, czy rozrusznik?
                      Ron

                      Komentarz

                      • Eryk1
                        Drive
                        • 2007
                        • 43

                        #61
                        Co do sprawdzania swiec to czasami moga grzac ale slabiutko wiec najlepiej je wyciagnac i sprawdzac !!!!

                        Komentarz

                        • kieronte
                          Ambiente
                          • 2010
                          • 121

                          #62
                          moim zdaniem masz problem z układem paliwowym - pompa, wtryski, nieszczelnosc przwodow układu...

                          . ....Szalony Pastor!

                          Komentarz

                          • lilo
                            RS
                            • 2006
                            • 4315
                            • Mercedes-Benz

                            #63
                            mishaq,
                            Według mnie przyczyną jest cofające się paliwo lub zatkany filtr paliwowy .
                            Może być jakiś syf pod zaworem zwrotnym i przez to może cofać się paliwo .
                            Lub jakaś nieszczelność na przewodach
                            Daniel

                            Komentarz

                            Pracuję...