Tdi brak mocy do 3tys obr/min

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mayek77
    Classic
    • 2012
    • 2

    Tdi brak mocy do 3tys obr/min

    Zamieszczone przez Pidziek
    romi-70 napisał/a:
    no właśnie Mobil 5l


    Zalezy jakiego mobila lałeś...
    Bo może 5W-50 albo 15W-40 ...nie piszesz nic o oleju.

    Jakie interwiały miedzy przegladowe miałeś ?
    Czy ktos weryfikował powód poboru oleju ?
    Nie masz żadnych wycieków , nic się koło turbo nie poci ?
    lałem 5W-30 jeden z normą 507.00 drugi 505.01 wymiana jw. co 15 tys i 5-tka zawsze starczała , LM trzeba więcej co zresztą potwierdzili kol szkoda i Seed więc wycieków bym nie szukał...
    podsumowując... teraz będzie kolej na inny olej :szeroki_usmiech
  • marcinek6291
    Classic
    • 2010
    • 9

    #2
    Tdi brak mocy do 3tys obr/min

    Witam.
    Szukałem juz w wileku źródłach odpowiedzi na mój problem lecz nic konkretnego nie znalazłem.
    Problem ten tkwi w skodzie octavii 110km (chip 136 ) a polega na tym, ze ma nie równo rozłożoną moc. Od 2000obr/min nie ciągnie jak w przypadku każdego tdi tylko spokojnie sie rozpedza dopiero po osiągnieciu 3000obr/min dostaje takiego kopa że wbija w fotel.
    Miałem podpięte go pod komputer u znajomego i był tylko błąd czujnika temperatury cieczy i przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania. Pewnie dlatego ze 2 razy samochód wpadł mi przy 120km/h w tryb awaryjny. Tym objawom toważyszy także dosc wysokie spalanie.
    Byłbym wdzieczny za pomoc w zlikwidowaniu usterki.

    Komentarz

    • seba12a
      Ambiente
      • 2010
      • 142

      #3
      przepływomierz ? ewentualnie turbo

      no ale wtedy całkiem by nie było mocy :?
      Zarabiam - podatek, lokata - podatek, kupuje auto -podatek, benzyna - 3zł podatku, sprzedaje samochód podatek. Ile % zostaje z moich pieniędzy ? 20% ?

      Komentarz

      • marcinek6291
        Classic
        • 2010
        • 9

        #4
        Odłączyłem kostke od przepływki na jakis czas i było tak samo i troche słabszy był.

        Komentarz

        • seba12a
          Ambiente
          • 2010
          • 142

          #5
          no to to nie przepływomierz.
          Zarabiam - podatek, lokata - podatek, kupuje auto -podatek, benzyna - 3zł podatku, sprzedaje samochód podatek. Ile % zostaje z moich pieniędzy ? 20% ?

          Komentarz

          • Octan
            Rider
            • 2006
            • 653

            #6
            Zamieszczone przez marcinek6291
            Od 2000obr/min nie ciągnie jak w przypadku każdego tdi tylko spokojnie sie rozpedza
            No, tu bym dyskutował.Według mnie owe 2000obr/min jest początkiem dobrego ciągu.

            Komentarz

            • seba12a
              Ambiente
              • 2010
              • 142

              #7
              2000-2500<zaczyna ciagnac
              Zarabiam - podatek, lokata - podatek, kupuje auto -podatek, benzyna - 3zł podatku, sprzedaje samochód podatek. Ile % zostaje z moich pieniędzy ? 20% ?

              Komentarz

              • marcinek6291
                Classic
                • 2010
                • 9

                #8
                No tak jeździłem takim samym tdi to ciągnął juz od 2 tys. Taty octavia juz od 1800 ale to PD.

                Komentarz

                • Gugurugu
                  Drive
                  • 2011
                  • 44

                  #9
                  normalnie TDI zaczyna przyspieszac od ok 1500, przy ok 1900 - 2100 osiaga max moment i do ok 3000 ciagnie mocno. pow 3000 juz lapie zadyszke.
                  ...ja bym poszukal problemu w chipie ..byc moze ten co Ci ten wirus wgral zmienil tez mape silnika czy jak to sie zwie . ...sprawdz z wykresem jak sie moment i moc rozklada i ew jedz z reklamacja.

                  Komentarz

                  • marcinek6291
                    Classic
                    • 2010
                    • 9

                    #10
                    No tylko kupiłem juz ten samochód z chipem.

                    Komentarz

                    • krzysiek13
                      L&K
                      • 2010
                      • 1155

                      #11
                      A to jest wirus czy box? Skąd wiesz, że 136KM? Podejrzanie mało, tylko trochę więcej niż gift Rzadko się robi wirus o tak małym przyroście, a jeśli już to w celu uelastycznienia silnika. A Twój, jak piszesz, elastyczny nie jest.
                      Octavia

                      Komentarz

                      • rumianko
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 160

                        #12
                        Zamieszczone przez marcinek6291
                        Od 2000obr/min nie ciągnie jak w przypadku każdego tdi tylko spokojnie sie rozpedza dopiero po osiągnieciu 3000obr/min dostaje takiego kopa że wbija w fotel.
                        niedoładowanie masz, typowy objaw nawet tak jest ze silnik dopiero przy 3500rpm dostaje dopiero moc, prawdopodobnie coś nie tak z gruszka/n75/wężyki podciśnień, po prostu w trakcie uruchomienia silnika sama gruszka się nie podnosi.

                        żeby to ustalić dokladnie potrzebne są logi.
                        chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                        Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                        one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                        promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                        Komentarz

                        • Udesky
                          RS
                          • 2007
                          • 1692
                          • Octavia I (1U2)
                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez rumianko
                          wężyki podciśnień
                          Tym bym się przyjrzał najpierw. Lubią pękać przy łączeniach. Zobaczy czy któryś nie pękł lub nie spadł. Czasem da się usłyszeć wyraźny syk uciekającego powietrza na jałowym z pod maski.
                          W Polsce nie ma kryzysu.
                          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                          Komentarz

                          • jefry
                            Rider
                            • 2009
                            • 411

                            #14
                            a ja troche chamsko powiem pojedz ty na hamownie niech sprawdza ci obraz płuca dynamicznie i sprawdzą masz prawdopodobnie niedoładowanie albo jakieś scierwo jest w programie na BOXie.
                            Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

                            Komentarz

                            • marcinek6291
                              Classic
                              • 2010
                              • 9

                              #15
                              Z tego co zostałem poinformowany samochód ma chipa na komputerze i sprzedawca mówił o 136km. Podmienilem zaworek n75 na próbe i jest to samo. Czy moze być to wina zacinających sie kierowniczek turbiny gdyż kilka razy zlapał noflaut.

                              Komentarz

                              • wojtass
                                Rider
                                • 2007
                                • 473

                                #16
                                Może ale mówiłes ze nie wywala błędów przy podłączeniu kompa a jak masz zapieczone kierowniczki to na 99% wywala blad 17965 czy jakos tam

                                Komentarz

                                • marcinek6291
                                  Classic
                                  • 2010
                                  • 9

                                  #17
                                  błąd czujnika temperatury cieczy i przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania

                                  Komentarz

                                  • rumianko
                                    Ambiente
                                    • 2009
                                    • 160

                                    #18
                                    sprawdziłeś to czy cięgno od gruszki się podnosi przy odpalaniu silnika?
                                    chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                                    Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                                    one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                                    promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                                    Komentarz

                                    • krzysiek13
                                      L&K
                                      • 2010
                                      • 1155

                                      #19
                                      Zamieszczone przez marcinek6291
                                      błąd czujnika temperatury cieczy i przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania
                                      Mówisz, że N75 podmieniałeś. W takim razie, tak jak już wyżej koledzy napisali, pora zainteresować się przewodami podciśnienia i gruszką na turbo - spróbuj ją rozruszać ręcznie. Przewody do intercoolera też wypadałoby pooglądać, czy nie ma dziury gdzieś.
                                      Octavia

                                      Komentarz

                                      • florek186
                                        Ambiente
                                        • 2009
                                        • 235

                                        #20
                                        wyłącz i włącz podczas jazdy jak załapie notlaufa stacyjkę jak będzie miał moc tzn że to N75
                                        i tak jak mówi K085 możesz cięgno od Gruchy rozruszać
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
                                        Było: 110 KM 235NM
                                        potem: 129KM 267Nm
                                        Obecnie: 154KM 354NM

                                        Komentarz

                                        • marcinek6291
                                          Classic
                                          • 2010
                                          • 9

                                          #21
                                          wczoraj wyciągnelem turbo i je przeczysciłem także rozruszałem ale nadal nie ma mocy. Gruszka od turbiny miała dziórke i mysłem ze to jest tego wina i wymieniłem ją lecz po przejechaniu sie idzie tak smao jak poprzednio. Zrobiłem logi i cisnienie doładowania na 3 biegu w granicach 4tysobr powinno byc 2150 a u mnie pokazywało 1430. Dziś podmienilem przeplywke i n75 i nadal bez zmian. Zauważyłem także że jak odłącze podcisnieniówke od gruszki od turba to samochód jedzie tak samo.

                                          [ Dodano: Sro 19 Sty, 11 12:08 ]
                                          Problem rozwiązany. Nie było podcisnienia czego wynikiem była zapchana rurka od pompy VAC.

                                          Komentarz

                                          Pracuję...