[O1] Problem z zamknieciem drzwi kierowcy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sparrow_spiska
    Classic
    • 2011
    • 28

    [O1] Problem z zamknieciem drzwi kierowcy

    Zamieszczone przez kropeck
    ale wpadnę na chwilę koło 2000
    :yay: Panowie do 20.00 LED-y pozakładane co by Michałowi nie przeciągać :szeroki_usmiech

    Przywiozę jutro swoją nową zabawke na "S"
    Ja obstawiam Soniacza chyba, że Sigma :P

    Uff jak gorąco już :!: :szeroki_usmiech
  • efish
    Ambiente
    • 2010
    • 136

    #2
    [O1] Problem z zamknieciem drzwi kierowcy

    Problem zaczął się miesiąc temu, przy większych mrozach miałem problem z zamknięciem drzwi, po potraktowaniu zapadki wd 40 i rozruszaniu jej problem znikał. Do następnego mroźnego poranka. Ostatnio podczas odwilży nie było problemu. Dziś z rana problem znów się pojawił ale męczyłem się z drzwiami ok 30 min. Po przyjeździe do roboty wysiadłem drzwiami pasażera Parking mam podziemny wiec zobaczę co będzie wieczorem. Nie wiem czy do wymiany jest zamek czy da się go jakoś uratować :szeroki_usmiech
    pozdrawiam
    EFISH




    Moc jest ze mną i lepiej niech się mnie trzyma dla swojego dobra :-)

    Komentarz

    • efish
      Ambiente
      • 2010
      • 136

      #4
      dzięki, jestem w robocie i nie mam jak przewertować neta szef patrzy :evil:
      pozdrawiam
      EFISH




      Moc jest ze mną i lepiej niech się mnie trzyma dla swojego dobra :-)

      Komentarz

      • tom2212
        RS
        • 2008
        • 3892

        #5
        efish, wyślij go aby sprawdził czy nie ma go w innym pomieszczeniu sotki za OT

        Komentarz

        • efish
          Ambiente
          • 2010
          • 136

          #6
          hehe już go wysłałem do domu , a co do zamka nie chodzi mi o wkładkę tylko o sam mechanizm zamykający drzwi, nie wiem jak to się fachowo nazywa :roll:
          pozdrawiam
          EFISH




          Moc jest ze mną i lepiej niech się mnie trzyma dla swojego dobra :-)

          Komentarz

          • tom2212
            RS
            • 2008
            • 3892

            #7
            wiem wiem możesz to zrobić na wiele sposobów (olej, smar, wazelina techniczna) opis znajdziesz w podobnych tematach Mechanizm zamarza - możliwe że jest zabrudzony i to będzie główna przyczyna skoro w + temperaturach jest ok Wyjąć go, oczyścić, nasmarować i będzie prawie jak nowy

            Komentarz

            • efish
              Ambiente
              • 2010
              • 136

              #8
              Zaraz poszukam sobie manuala, no chyba że okaże się że w garażu będzie to samo.
              pozdrawiam
              EFISH




              Moc jest ze mną i lepiej niech się mnie trzyma dla swojego dobra :-)

              Komentarz

              • tomus7
                RS
                • 2010
                • 1896
                • Peugeot

                #9
                efish, http://czysto.eu/101,k2-007-preparat...ray-500ml.html
                zastosuj ten preparat napewno pomoże
                ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                Komentarz

                • phrix
                  L&K
                  • 2007
                  • 1000
                  • Audi
                  • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #10
                  możesz to zrobić na wiele sposobów (olej, smar, wazelina techniczna)

                  Zapomniałeś dodać, że żaden z tych środków się do tego nie nadaje. :wink: Wazelina i smar będzie chwytała cały syf, i całkowicie zawali zamek. Do smarowania stosuje się płynne oleje które nie powodują sklejania mechanizmu.

                  WD40 fajnie czyści mechanizm, ale usuwa również smar. Sprawdź czy dobrze jest ustawiony zamek w stosunku do podkowy i czy język zamka zaskakuje do pozycji zamkniętej. Może być też tak, że zamek trochę opadł i wystarczy go kilka mm podnieść.
                  Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                  _

                  Komentarz

                  • delanopl
                    Elegance
                    • 2009
                    • 831

                    #11
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=3836 masz tutaj manuala

                    Komentarz

                    • efish
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 136

                      #12
                      Zamieszczone przez phrix

                      WD40 fajnie czyści mechanizm, ale usuwa również smar. Sprawdź czy dobrze jest ustawiony zamek w stosunku do podkowy i czy język zamka zaskakuje do pozycji zamkniętej. Może być też tak, że zamek trochę opadł i wystarczy go kilka mm podnieść.
                      Zamek siedzi na swoim miejscu, próbowałem regulować, ale to nie jest przyczyna gdyż jak temperatura jest w okolicach 0 to jest wszystko ok, problemy zaczynają się przy ok -5 C. Bedę musiał wyjąć cały zamek umyć go i czymś dobrym go przesmarować.
                      pozdrawiam
                      EFISH




                      Moc jest ze mną i lepiej niech się mnie trzyma dla swojego dobra :-)

                      Komentarz

                      • delanopl
                        Elegance
                        • 2009
                        • 831

                        #13
                        Tak powinieneś zrobić, jak wyjmiesz wtedy masz pewność że cały syf został wypłukany, potem dobrze zakonserwuj i na miejsce. Odrazu, przy okazji, wkładke zamka możesz namoczyć np. w ropie, zawsze tam jest sporo syfu, a tak Ci to wszystko odmoknie Jeśli chodzi o wyciągnięcie samego zamka, jeśli nie masz, to zaopatrz się w dobre klucze spline, ja ukręciłem kiedyś jakieś "no name" przy wykręcaniu zamka, teraz kupiłem Jonneswaya i dają rade
                        Jeśli chodzi o konserwacje zamka polecam, jeśli miałbyś skąd załatwić, olej stosowany do konserwacji broni, np. w wojsku Antykol.

                        [ Dodano: Sro 26 Sty, 11 20:34 ]
                        nie wiem czy to jest aby tak doskonały środek jak ten w wojsku ale możnaby spróbować tym http://allegro.pl/antykol-n-olej-uni...418709395.html

                        Komentarz

                        • efish
                          Ambiente
                          • 2010
                          • 136

                          #14
                          Zamek wstępnie przesmarowałem smarem grafitowym, lecz teraz mam inny problem. Nie mogę otworzyć drzwi od środka :|
                          pozdrawiam
                          EFISH




                          Moc jest ze mną i lepiej niech się mnie trzyma dla swojego dobra :-)

                          Komentarz

                          • tom2212
                            RS
                            • 2008
                            • 3892

                            #15
                            a linka nie spadła ?

                            Komentarz

                            • efish
                              Ambiente
                              • 2010
                              • 136

                              #16
                              No muszę rozebrać chyba jednak, bo klamka chodzi luźno
                              pozdrawiam
                              EFISH




                              Moc jest ze mną i lepiej niech się mnie trzyma dla swojego dobra :-)

                              Komentarz

                              • tom2212
                                RS
                                • 2008
                                • 3892

                                #17
                                no to linka

                                Komentarz

                                • delanopl
                                  Elegance
                                  • 2009
                                  • 831

                                  #18
                                  efish, linka przy klamce spadła tak jak mówi tom2212, masz tam taki haczyk i blaszke która zabezpiecza przed wypadnięciem cięgna. Jak założysz to zobacz bez skręcania czy wszystko gra, ewentualnie zmień konfiguracje położenia haczyka, jak się bedziesz bawił to bedziesz wiedział o co chodzi

                                  Komentarz

                                  • dziuba4040
                                    Classic
                                    • 2010
                                    • 8

                                    #19
                                    Koledzy mam taki problem.Tylne dżwi wcale nie reagują tzn.rygiel pracuje góra -dół natomiast dżwi są zamknięte i niemożna ich otworzyć z zewnątrz jak i wewnątrz.Czy pozostało użyć młota?Wszelkie wskazówki mile widziane.
                                    P.D
                                    MOJE MARZENIE
                                    OKTAWIA
                                    1,9TDI

                                    Komentarz

                                    Pracuję...