Sprawdź ciśnienie w oponach. Pewnie za duże :?
[02] 1.8 TSI - Niestabilne prowadzenie
Zwiń
X
-
Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
-
-
Testowalem rozne cisnienia od 2.0 do 2.5 na nierozgrzanych kolach, wachniecie-uskok delikatny tylu dalej wysptepoje. Po 1, opony mam kartoflaki 195/65/15, a pozatym czuc ze to odbywa sie na gumach gdzies z tylu. Trzeba sie z tym pogodzic ze skoda ma bardzo srednie zawieszenie i tanim kosztem sie tego nie zmieni.
Komentarz
-
-
no chyba mimo wszystko niekoniecznie, spróbowałbym jeszcze geometrię jednak zrobić...Zamieszczone przez Scirocco2Oczywiscie przy zmianie pasa szybkiej mozna wyczuc delikatny uskok tylu ale ten typ tak niestety ma.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
a da cos dolozenia jakiegos drazka stabilizacyjnego?
qrde osttanio daje mi to popalic... normalnie boje sie tym jezdzic :/ OI jezdzilo sie duzo lepiej :/ Jechalem dzis OII FL z przebiegiem ponad 95km i testowalem go na dokladnie tej samej drodze i jechalo sie perfekcyjnie nawet do 150km/h. Wracalem ta sama droga moim bolidem z predkoscia 110-120km/h i masakra... Z tym, ze swoim jechalem w 4 osoby a OIIFL sam. Ja mam przejechane juz 125kkm... Z tego co czytalem to trza sprawdzic luzy i geometrie... w lutym jak go kupilem wszystko w aso bylo ok...
Komentarz
-
-
niezły kotlet!Zamieszczone przez Dijkstraa da cos dolozenia jakiegos drazka stabilizacyjnego?
ale jakiego drążka, jak się źle prowadzi to jest na pewno coś nie tak z zawieszeniem\geometrią, normalnie O2 idzie jak po szynach :szeroki_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
no i co to za argument, zapraszam do mnie na jazdę próbną.Zamieszczone przez Dijkstrabyl w aso
nie ma prawa nic myszkować itp.
[ Dodano: Czw 28 Cze, 12 07:33 ]
myszkowanie?!
O2 to mi myszkowała jak wymienialismy całe przednie zawieszenie i DGW na oko ustawiał, żeby do speców dojechać...
macie cos nie tak Panowie i to nie jest kwestia TTTM.
silentblocki powymieniane?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
ok, to wszystko wyjaśnia, to może zamiast się zastanawiac nad jakimis rozpórkami jedź po prostu do mechanika i geometry, zapewniam, że pomożeZamieszczone przez Dijkstrajak kupowalem to w aso mi wszystko niby sprawdzili...
powiedzmy sobie wprost, że to całe sprawdzanie w ASO można sobie w dupę wsadzić.
IMO w O2 geometria ~raz na rok a z przodu tylne silentblocki u mnie potrafiły się poddać i po 5kkm (to może dawać efekt myszkowania), zwłaszcza prawy, tak więc Marku zaopiekuj się swoim samochodem, zamiast zlecać "niby sprawdzanie"
też zdarza mi się sprzedawać samochody więc wiem i wszyscy zresztą wiemy jak takie sprawdzanie wygląda, można się potem tylko pośmiać
[ Dodano: Czw 28 Cze, 12 07:51 ]
fabryczne amortyzatory?Zamieszczone przez DijkstraJa mam przejechane juz 125kkm
IMO do wymiany oczywiście.
nie ma nic wiecznego i nie ma nic za darmo.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Dijkstra, nie wiem czy piszesz o swoim aucie czy o kolegi.. niemniej ja wymieniałem niedawno tez te tylne wahacze , efekt był ten sam czyli myszkowanie dupy. po wyjęciu wahaczy okazało się że jeden jest ok a drugi ma bardzo małe objawy zużycia , kolega mechanik powiedział ze by nie przypuszczał aż takiego myszkowania po obejrzeniu tych wahaczy.
rafik11, jeżeli masz po gwarancji to każdy mechanik Ci to zrobi moment. u mnie wytrzymały 98 tyś. a jeżeli chcesz to połączyć od razu z dobrą geometrią to Wiśniewski na Związkowej lub Gębka w Konopnicy. w obu zakładach są Huntery. ale nie zawsze trzeba ja ustawiać , u mie na przykład było ok' , i całe szczęście bo śruby od regulacji nie do ruszenia :szeroki_usmiech . wahacze kupowałem ori.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Dijkstra, u nas było podobnie. Na szarpakach na początku nic nie pokazywało. Po wymianie elementów ze zdjęcia wszystko się uspokoiło. Są to tzw drążki skrętne/kierownicze. Cena ok 150-200zł za oryginały. Nr katalogowe znalazłem w innym temacie:
Zamieszczone przez kowal 2002Drążek kierowniczy ( tak, tak z tyłu
). Do 03.11.2008 był lewy 1K0 501 529 F i prawy 1K0 501 530 C. Po tym terminie były oba takie same 1K0 501 529 J. Wymienia się całość, bo same gumy nie są dostępne.
Komentarz
-
-
Tez mialem problemy, najpierw z rzucaniem tylu a pozniej z ogolnym bujaniem na prostym, pomoglo wlasnie wymiana tuleji w tylniej belce, i z przodu, wymiana drazkow kierowniczych i oczywiscie amorow, i auto znow jezdzilo normalnie
Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
dokładnie, na zużytych elementach cudów nie będzie.Zamieszczone przez radekgwTez mialem problemy, najpierw z rzucaniem tylu a pozniej z ogolnym bujaniem na prostym, pomoglo wlasnie wymiana tuleji w tylniej belce, i z przodu, wymiana drazkow kierowniczych i oczywiscie amorow, i auto znow jezdzilo normalnie
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Niestety i mnie dopadło myszkowanie - po ponad 2 latach jazdy po szynach
Auto faluje na prostej na nierównościach i przy skręcie w prawo.
Zrobiłem:
- wywarzanie kół i ustawienie ciśnienia
- wymianę wahaczy tylnych - jeden był rozwalony
- geometrię
Po w/w zabiegach efekt się zmniejszył - ale wciąż pozostał - i strasznie mnie drażni.
Zwłaszcza przy lekkim skręcie w prawo.
Czy ktoś ma pomysł co zrobić dalej żeby wyprostować jazdę?BYŁA O1 - 1.9 TDI 110KM
BYŁA O2 - 1.9 TDI 140KM 305Nm - by Zaprzal
JEST PASSAT B6 - 2.0 TDI CR 140KM
Komentarz
-
-
Po wielu przebojach - już po wszystkim
Po pierwsze - zareklamowane wahacze - okazało się że jeden padł od razu
Po drugie wymiana amorków przednich i stabilizatora lewego tylnego.
Te zabiegi spowodowały że znów poznaje swoje autko.
Śmiga jak nowe i mogę jednoznacznie stwierdzić, że jeśli zawieszenie jest OK,
nie ma prawa nic nosić przy małych czy wiekszych prędkościach,
na prostej czy w zakrętach.
Tak było i znów jest w O2 tak też miałem w O1
BYŁA O1 - 1.9 TDI 110KM
BYŁA O2 - 1.9 TDI 140KM 305Nm - by Zaprzal
JEST PASSAT B6 - 2.0 TDI CR 140KM
Komentarz
-
Komentarz