Sprawdź ciśnienie w oponach. Pewnie za duże :?
[02] 1.8 TSI - Niestabilne prowadzenie
Zwiń
X
-
Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
-
-
Testowalem rozne cisnienia od 2.0 do 2.5 na nierozgrzanych kolach, wachniecie-uskok delikatny tylu dalej wysptepoje. Po 1, opony mam kartoflaki 195/65/15, a pozatym czuc ze to odbywa sie na gumach gdzies z tylu. Trzeba sie z tym pogodzic ze skoda ma bardzo srednie zawieszenie i tanim kosztem sie tego nie zmieni.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Scirocco2Oczywiscie przy zmianie pasa szybkiej mozna wyczuc delikatny uskok tylu ale ten typ tak niestety ma.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
a da cos dolozenia jakiegos drazka stabilizacyjnego?
qrde osttanio daje mi to popalic... normalnie boje sie tym jezdzic :/ OI jezdzilo sie duzo lepiej :/ Jechalem dzis OII FL z przebiegiem ponad 95km i testowalem go na dokladnie tej samej drodze i jechalo sie perfekcyjnie nawet do 150km/h. Wracalem ta sama droga moim bolidem z predkoscia 110-120km/h i masakra... Z tym, ze swoim jechalem w 4 osoby a OIIFL sam. Ja mam przejechane juz 125kkm... Z tego co czytalem to trza sprawdzic luzy i geometrie... w lutym jak go kupilem wszystko w aso bylo ok...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dijkstraa da cos dolozenia jakiegos drazka stabilizacyjnego?
ale jakiego drążka, jak się źle prowadzi to jest na pewno coś nie tak z zawieszeniem\geometrią, normalnie O2 idzie jak po szynach :szeroki_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dijkstrabyl w aso
nie ma prawa nic myszkować itp.
[ Dodano: Czw 28 Cze, 12 07:33 ]
myszkowanie?!
O2 to mi myszkowała jak wymienialismy całe przednie zawieszenie i DGW na oko ustawiał, żeby do speców dojechać...
macie cos nie tak Panowie i to nie jest kwestia TTTM.
silentblocki powymieniane?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dijkstrajak kupowalem to w aso mi wszystko niby sprawdzili...
powiedzmy sobie wprost, że to całe sprawdzanie w ASO można sobie w dupę wsadzić.
IMO w O2 geometria ~raz na rok a z przodu tylne silentblocki u mnie potrafiły się poddać i po 5kkm (to może dawać efekt myszkowania), zwłaszcza prawy, tak więc Marku zaopiekuj się swoim samochodem, zamiast zlecać "niby sprawdzanie"
też zdarza mi się sprzedawać samochody więc wiem i wszyscy zresztą wiemy jak takie sprawdzanie wygląda, można się potem tylko pośmiać
[ Dodano: Czw 28 Cze, 12 07:51 ]
Zamieszczone przez DijkstraJa mam przejechane juz 125kkm
IMO do wymiany oczywiście.
nie ma nic wiecznego i nie ma nic za darmo.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Dijkstra, nie wiem czy piszesz o swoim aucie czy o kolegi.. niemniej ja wymieniałem niedawno tez te tylne wahacze , efekt był ten sam czyli myszkowanie dupy. po wyjęciu wahaczy okazało się że jeden jest ok a drugi ma bardzo małe objawy zużycia , kolega mechanik powiedział ze by nie przypuszczał aż takiego myszkowania po obejrzeniu tych wahaczy.
rafik11, jeżeli masz po gwarancji to każdy mechanik Ci to zrobi moment. u mnie wytrzymały 98 tyś. a jeżeli chcesz to połączyć od razu z dobrą geometrią to Wiśniewski na Związkowej lub Gębka w Konopnicy. w obu zakładach są Huntery. ale nie zawsze trzeba ja ustawiać , u mie na przykład było ok' , i całe szczęście bo śruby od regulacji nie do ruszenia :szeroki_usmiech . wahacze kupowałem ori.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Dijkstra, u nas było podobnie. Na szarpakach na początku nic nie pokazywało. Po wymianie elementów ze zdjęcia wszystko się uspokoiło. Są to tzw drążki skrętne/kierownicze. Cena ok 150-200zł za oryginały. Nr katalogowe znalazłem w innym temacie:
Zamieszczone przez kowal 2002Drążek kierowniczy ( tak, tak z tyłu ). Do 03.11.2008 był lewy 1K0 501 529 F i prawy 1K0 501 530 C. Po tym terminie były oba takie same 1K0 501 529 J. Wymienia się całość, bo same gumy nie są dostępne.
Komentarz
-
-
Tez mialem problemy, najpierw z rzucaniem tylu a pozniej z ogolnym bujaniem na prostym, pomoglo wlasnie wymiana tuleji w tylniej belce, i z przodu, wymiana drazkow kierowniczych i oczywiscie amorow, i auto znow jezdzilo normalnieJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez radekgwTez mialem problemy, najpierw z rzucaniem tylu a pozniej z ogolnym bujaniem na prostym, pomoglo wlasnie wymiana tuleji w tylniej belce, i z przodu, wymiana drazkow kierowniczych i oczywiscie amorow, i auto znow jezdzilo normalniesaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Niestety i mnie dopadło myszkowanie - po ponad 2 latach jazdy po szynach
Auto faluje na prostej na nierównościach i przy skręcie w prawo.
Zrobiłem:
- wywarzanie kół i ustawienie ciśnienia
- wymianę wahaczy tylnych - jeden był rozwalony
- geometrię
Po w/w zabiegach efekt się zmniejszył - ale wciąż pozostał - i strasznie mnie drażni.
Zwłaszcza przy lekkim skręcie w prawo.
Czy ktoś ma pomysł co zrobić dalej żeby wyprostować jazdę?BYŁA O1 - 1.9 TDI 110KM
BYŁA O2 - 1.9 TDI 140KM 305Nm - by Zaprzal
JEST PASSAT B6 - 2.0 TDI CR 140KM
Komentarz
-
-
Po wielu przebojach - już po wszystkim
Po pierwsze - zareklamowane wahacze - okazało się że jeden padł od razu
Po drugie wymiana amorków przednich i stabilizatora lewego tylnego.
Te zabiegi spowodowały że znów poznaje swoje autko.
Śmiga jak nowe i mogę jednoznacznie stwierdzić, że jeśli zawieszenie jest OK,
nie ma prawa nic nosić przy małych czy wiekszych prędkościach,
na prostej czy w zakrętach.
Tak było i znów jest w O2 tak też miałem w O1BYŁA O1 - 1.9 TDI 110KM
BYŁA O2 - 1.9 TDI 140KM 305Nm - by Zaprzal
JEST PASSAT B6 - 2.0 TDI CR 140KM
Komentarz
-
Komentarz