dzięki Chłopaki za pomoc i wskazówki, jutro robię zakupy i potem wymiana i oby przestało stukać
Wymiana tulei wahacza
Zwiń
X
-
za 300pln kupiłem z allegro komplecik zużywalnych gumowo-metalowych części do przedniego zawieszenia. wszystkie lemmfordera, w tym oczywiście tuleje tylne z s3. wyszedłem z założenia, że lepiej raz zapłacić za robociznę i geometrię "po" niż pozornie oszczędzić 100pln, które i tak bym potem z nawiązką wydał na ponowną robotę+geometrię.
oczywiście poprawa trzymania się auta po zmianie z wyjechanych tulejek ori-O1 na pełne z S3 oraz całej reszty rzekomo całkiem sprawnych elementów - przepaść :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
tylko pytanie est takie po co robia takie tuleje niepelne. Przeciez nie po to zeby sie szybciej wykrzaczały...
Moim zdnaiem to tak nawet te niepelne wytryzmuja na tyle dlugo ze nie trzeba sie nad tym zastanawiac. W sharanie niepelna wytryzmala kilkanascie lat. Wymienilem i po sprawie. W golfie tez wytryzmala kilknascie - w obu przypadkach to przeloty ponad 200 tys km. Czy jest sens rozwodzic sie nad czyms to przetrzyma tak dlugi przebieg??G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
Mam takie pytanie,przy wymianie tulei wahacza, nikt nie miał problemu z wykręceniem śruby samokontrującej ze sworznia wahacza? W moim przypadku ta nakrętka przy odkręcaniu dochodzi do półosi, nie da rady ściągnąć jej niżej razem z wahaczem,bo się zaczyna kręcić nakrętka razem ze sworznie,dlatego jest podparta "żabką" hydrauliczną.. Ma ktoś jakieś pomysły?
Czy w waszym przypadku odkręciliście śruby z tulei, stabilizatora i sworznia,czy gdzieś jeszcze? Chyba nie trzeba będzie zwalać hamulców z przodu i całej półosi?
Może mi ktoś coś podpowiedzieć na ten temat?
Jutro chcemy z tatą dalej działać coś w tym kierunku,więc chodzi o czas z góry dzięki
Komentarz
-
-
Ja u siebie wymieniałem 3 dni temu i nie trzeba zrzucać hamulców i półosi Odkręć 3 śruby trzymające sworzeń (psiknij tam wcześniej jakimś sprayem żebyś pamiętał jak sworzeń był ustawiony i kąty pochylenia koła się nie rozjechały albo ustaw potem zbieżność), ja tak zrobiłem. Możesz też troszke wybić sworzeń żeby cały wahacz opadł niżej wtedy odkręcać dalej (tak robiłem jak zmieniałem sworznie). Swoją drogą zmieniałem tuleje z tych nie pełnych na te z audi s3, orginalne wytrzymały u mnie 20k km (pół roku), ciekawe ile wytrzymają te pełne
Komentarz
-
Komentarz