nastawnik pompy wtryskowej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Metyl
    Classic
    • 2012
    • 7

    nastawnik pompy wtryskowej

    locaj85, daj znać jakbyś robił coś takiego
  • duszek-44
    Drive
    • 2010
    • 71

    #2
    nastawnik pompy wtryskowej

    witam
    od dluzszego czasu moja skodzinka cierpi na poranne telepawki zimnego silnika Bez roznicy czy jest to lato czy zima Spawdzilem juz wiele rzeczy (kat wtysku ,wymiana czujnika temperatury,swiece ) a teraz padla decyzja ze moze to byc zabrudzony nastawnik pompy wtryskowej Moze to i prawda gdyz wyglada to tak jak by silnik nie mogl sobie dobrac dawki paliwa A na vagu nie ma zadnych bledow Nadmienie tylko ze telepawki wystepuja tylko na calkowicie zimnym silniku i to tylko przez ok 20-30 sekund pozniej autko chodz rowno jeszcze tylko przez jakies 100metrow szarpie i mu przechodzi
    Moje pytanie jest takie gdzie moge sprawdzic w okolicy Olsztyna moj nastawnik pompy i kto moze mi go wyczyscic i pozniej wszystko dobrze ustawic Wiem ze Diesel-Serwis w Olsztynie moze mi to spawdzic i wymienic nastawnik na regenerowany za 600 zl Ale mozna rowniez go wyczyscic za mniejsze pieniadze Dlatego prosze o jakis namiar kto mi moze pomoc
    Krzysztof
    1.9tdi AFN Seat Alhambra

    Komentarz

    • rumianko
      Ambiente
      • 2009
      • 160

      #3
      nie spotkałem się z takim przypadkiem jak tylko szarpanie na zimnym, zawsze jak miałem samochód z nastawnikiem zabrudzonym to na ciepłym tez szarpał...... poza tym typowy błąd nastawnika na vagu.
      chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
      Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
      one quoter mile - 13,3 tdikiem.
      promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

      Komentarz

      • wagabunda
        Classic
        • 2010
        • 36

        #4
        Kolego polecam ten artykuł z klubu audi a4 gdzie też jestem bo w rodzinie mam a4

        tutaj jest opisana procedura naprawy tego nastawnika
        pozdrawiam

        Komentarz

        • duszek-44
          Drive
          • 2010
          • 71

          #5
          witam
          wiem ze mozna to samemu wyczyscic ale ja wole do pompy łap nie pchac Moze gdybym kiedys widzial jak ktos to rozbiera to moze bym sie tego podjal a tak to raczej nie A po wszystkim i tak trzeba bedzie do kogos podskoczyc zeby mi wszystko dobrze wyregulował
          Krzysztof
          1.9tdi AFN Seat Alhambra

          Komentarz

          • wagabunda
            Classic
            • 2010
            • 36

            #6
            Kolego no to wejdź tam i poproś kogoś z Twojej okolicy co już to robił pewnie jest tam paru co chętnie zarobią parę groszy.

            Komentarz

            • bradley
              L&K
              • 2008
              • 1465

              #7
              Watpie, ze to nastawnik. Z reguly szarpie podczas jazdy, utrzymywania stalej predkosci obrotowej, a mozna go zdiagnozowac przez odpiecie czujnika VSS. Jak po odpieciu nie szarpie to nastawnik.
              Takie telepawki kojarza mi sie ze slabo rozgrzanym cylindrem jak odpala w zimie a swieca jest padnieta. Probowales dygnac dawke startowa w vagu na wieksza wartosc?
              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

              Komentarz

              • duszek-44
                Drive
                • 2010
                • 71

                #8
                nie probowalem zmieniac dawki A jesli chodzi o odpiecie wtyczki to chodzi ci o ta co jest od nastawnika pompy? a jesli odepne wtyke to wogole odpale samochod? pewnie narobie sobie bledow
                Krzysztof
                1.9tdi AFN Seat Alhambra

                Komentarz

                • bradley
                  L&K
                  • 2008
                  • 1465

                  #9
                  Nie, chodzilo o wtyczke czujnika predkosci pojazdu. Ta przy skrzyni. Jedna jest od wstecznego druga od VSS. Ale tak jak pisalem to pomaga gdy nastawnik wymaga czyszczenia a objawami jest szarpanie podczas jazdy, nie podczas porannego rozruchu.
                  VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                  Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                  Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                  Komentarz

                  • duszek-44
                    Drive
                    • 2010
                    • 71

                    #10
                    witam ponownie
                    Bylem dzis u mechaniorow i okazalo sie ze nastawnik jest git posprawdzali mi cisnienie na cylindrach i wyszlo tak
                    1-30
                    2-31
                    3-31
                    4-28.5
                    i co mozecie o tych moich wynikach powiedziec?
                    z takim cisnieniem moga wystepowac poranne telepawki?
                    dzis przy calonocnym mrozie ok 20 stopni auto odpalilo za pierwszym razem ale po ok 2 sek zaczelo rzucac silnikiem
                    Krzysztof
                    1.9tdi AFN Seat Alhambra

                    Komentarz

                    • DGW
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 2330

                      #11
                      Może warto sprawdzić w jakim stanie są wtryski?
                      Ciśnienia na 100% nie trzymają jeśli siedzą od nowości w aucie tylko czy końcówki jeszcze są ok?
                      NFPNorth-West
                      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                      WARSZTAT www.dsize.pl
                      ->
                      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                      Komentarz

                      • wodzokolo29
                        Classic
                        • 2010
                        • 15

                        #12
                        nastawnik

                        koledzy mam problem z moją OC I długo mi kręci puki odpali :rozrząd oki,czujnik temp oki,prąd i świece oki,rozrusznik też sprawdzony i dalej to samo jest to silnik AHF 110km auto jest z 2001roku pozdrawiam i POMOCY
                        wodzokolo

                        Komentarz

                        • Tomek_dx
                          Rider
                          • 2008
                          • 398

                          #13
                          wodzokolo29, Najpierw sprawdź VAG'iem kąt wtrysku. Jeśli przestawiony ustaw idealnie. Jak nie pomoże wpisz w szukajkę "zmiana dawki rozruchowej" i drobne zmiany w mapie sterownika silnika powinny pomóc.
                          Tomek

                          Komentarz

                          • richi9
                            Rider
                            • 2011
                            • 427

                            #14
                            duszek-44, powietrze w paliwie?

                            Komentarz

                            • rumianko
                              Ambiente
                              • 2009
                              • 160

                              #15
                              Tomek_dx, jeśli samochód na zimnym źle pali to nie ma co szukać dawek startowych, jest coś nie tak z albo z diagnosta albo jakiś dziwny przypadek....
                              chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                              Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                              one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                              promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                              Komentarz

                              Pracuję...